0
02122891840

اردوهای مطالعاتی نوروزی، گل طلایی دقیقه ۹۰ کنکور شماست!

اهمیت اردوهای مطالعاتی نوروز می تواند دانش آموزان را با این واقعیت روبرو کند که چطور می توانند از این دوران طلایی نهایت استفاده را ببرند. این اردوها در ایجاد اعتماد به نفس و تقویت احساس رقابت و یادگیری نقش بسزایی دارند. علاوه بر این، اردوهای مطالعاتی نوروز بر پایه اهداف خاصی جهت برنامه ریزی صحیح درسی برای روزهای منتهی به کنکور عمل می کنند. این برنامه ها همگی در راستای آمادگی ذهنی و روانی دانش آموزان پی ریزی شده اند. با این حال، برای کسب تجربه ای بی نظیر و مؤثر، اردوهای مطالعاتی نوروز، گل طلایی دقیقه ۹۰ کنکور شماست! با موسسه آموزش سنتر همراه باشید.

فواید اردوهای مطالعاتی نوروز

اردوهای مطالعاتی در عید نوروز می توانند مزایای زیادی برای دانش آموزان داشته باشند. این اردوها فرصت کافی برای پیشرفت درسی دانش آموزان است، به طوری که شیوه های نوآورانه و نکات کنکوری را به خوبی فرا می گیرند. اردوهای مطالعاتی به دانش آموزان کمک می کنند تا افق دانش و دامنه برنامه های درسی خود را گسترش دهند.

بیشتر اردوهای مطالعاتی نوروز توجه زیادی به فعالیت ها در محیط جدید با طیف گسترده ای از جنبه های مختلف یادگیری دارند. این بدان معناست که این اردوها به دانش آموزان اجازه می دهند تا تصویر واقعی تر از نقاط قوت و ضعف خود به دست آورند؛ بنابراین، این رویداد نوروزی به عنوان روشی خارق العاده برای بهبود مطالعه و درک آموزه های نوآورانه، کاربردی و پرمعنا در نظر گرفته شده است. در ادامه پیشنهاد می کنیم زمانی را برای مطالعه برنامه ریزی کنکور نفرات برتر کنکور را هم مطالعه کنید.

چرا در اردو مطالعاتی نوروز شرکت کنیم؟

از همه مهم‌تر، حضور اساتید برجسته در اردوها جهت رفع اشکال و بررسی نکات کنکوری، بسیار الهام بخش است. به بیان دقیق تر، دانش آموزان ترغیب می شوند که نه تنها مطالعه ای مؤثر داشته باشند، بلکه مهارت های ضروری برای موفقیت در کنکور را نیز آموزش بینند. اردوی نوروزی همچنین این امکان را به دانش آموزان می دهد تا فضای رقابتی را بیشتر درک کنند. بدیهی است، اردوی مطالعاتی با پشتیبانی، کمک و راهنمایی معلمان می تواند به عنوان فرصتی طلایی برای دانش آموزان عمل کند.

افزایش زمان مطالعه از دیگر فواید این اردوها می باشد. تعطیلات عید نوروز به دانش آموزان کمک می کند تا بتوانند با برخورداری از حداکثر زمان مطالعه در روز، به یادگیری عمیق تر دروس مربوطه بپردازند؛ اما مشکلی که اغلب می تواند سد راه دانش آموزان در محیط خانه شود، دید و بازدید های روزهای عید است. از این رو، اردوهای مطالعاتی نوروز می تواند راهی عالی برای حضور در فضایی متفاوت برای داشتن مطالعه مؤثر و همه جانبه باشد.

خدمات مؤسسه موفقیت برای اردوهای مطالعاتی نوروز

دلایلی که باعث می شود مؤسسه موفقیت، بهترین اردوهای مطالعاتی در سراسر کشور را داشته باشد، نوع خدمات و شرایط آن است. یکی از این خدمات استثنایی می تواند محل اردو باشد. بسیاری از مراکز کنکوری و آموزشی در کشور برای اردو، دانش آموزان را به مدارس و یا پانسیون های مطالعاتی می برند، ولی اشکال اساسی این کار در کجاست؟ اگر قرار بر این باشد از محیط مدرسه وارد محیط دیگری همانند مدرسه شویم، پس چطور می توان گفت این رویداد اصلاً اردو نام دارد؟

مزیت مهم مؤسسه موفقیت برگزاری اردو مطالعاتی در دانشگاه خواجه نصیر است. این مورد باعث می شود دانش آموزان در کنار آشنایی با محیط های دانشگاهی و علمی، انگیزه بیشتر و حس رقابتی بالاتری را تجربه کنند. انتخاب دانشگاه خواجه نصیر به دلیل قرارگیری آن در مرکز شهر و دسترسی راحت برای همه دانش آموزان از هر نقطه تهران است.

در محیط دانشگاه خواجه نصیر، دانش آموزان در کنار اساتید برجسته و مشاوران مجرب، به مطالعه دروس، رفع اشکال، نکات کنکوری و هر گونه نیاز خود می پردازند. همچنین دانشجویانی که در دانشگاه‌های معتبر قبول شده‌اند و در اردوهای قبل مؤسسه نیز شرکت داشتند، در این اردو جهت راهنمایی و مشاوره کنکور در کنار دانش آموزان حضور مستمری دارند.

همچنین برای دانش آموزان که در از شهرهای قصد حضور در این اردو را دارند، باید بگوییم: «مؤسسه آموزشش سنتر شرایط حضور دانش آموزان شهرستانی را با ارائه خوابگاه مناسب در نزدیکی دانشگاه خواجه نصیر فراهم کرده است.» همچنین برای این دانش آموزان سرویس رفت و آمد نیز در نظر گرفته شده است.

مزیت مهم دیگر اردوهای مطالعاتی نوروز مؤسسه آموزش سنتر تعداد روزهای اردو است. برای مثال، مراکز کنکوری اغلب ۱۰ روز را برای این رویداد اختصاص می دهند، ولی مؤسسه با ۱۳ روز و ۲۰۰ ساعت حضور در فضایی علمی و آموزشی، این امکان را برای دانش آموزان جهت کاهش کاستی های مطالعاتی فراهم آورده است.

ناگفته نماند، اردوی مطالعاتی نوروز از ساعت ۷ تا ۱۰ شب ارائه می شود که برعکس دیگر مراکز آموزشی که اغلب از ساعت ۴ تا ۵ بعد از ظهر هستند، به عنوان یک مزیت فوق العاده دیگر برای مؤسسه آموزش سنتر شناخته می شود. اردو عید نوروز تیزهوشان ششم

در این اردو همچنین یک میز بزرگ به ابعاد ۹۰ در ۱۲۰ سانتی‌ متر در اختیار دانش آموزان قرار می گیرید تا فضای کافی برای قرار دادن وسایل مورد نیاز خود را داشته باشد. برگزاری آزمون های آزمایشی، تهیه وعده ناهار و خوراک روزانه دانش آموزان نیز از دیگر برنامه های مؤسسه آموزشی موفقت در طی اردوهای مطالعاتی نوروز است. اردو عید نوروز تیزهوشان نهم

اهمیت حضور در اردوی مطالعاتی نوروز

بی جهت نیست که اردوهای مطالعاتی نوروز را به عنوان گل دقیقه ۹۰ کنکور می نامند. دانش آموزان در تعطیلات عید نوروز بیش از روزهای دیگر می توانند از مطالعات خود در طول سال نتیجه بگیرند، زیرا زمان زیاد دارند و می توانند با تجربه کردن یک محیط فوق العاده آموزشی، آنچه در چَنته دارند را برای روز کنکور نشان دهند.

نقش والدین در روزهای نوروز بسیار مهم است، برخی از والدین به دلیل آنکه فرزندانشان در طول سال مشغول به مطالعه دروس مربوطه خود هستند، نوروز را به عنوان روزهای استراحت قلمداد می کنند. ولی کاملاً در اشتباه هستند! داشتن برنامه ریزی صحیح در روزهای نوروز به افزایش انگیزه و اعتماد به نفس در دانش آموزان جهت قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود کمک بالایی می کند.

5/5 - (2 امتیاز)
دیدگاه کاربران
  • نعیمه محرابی 21 دی 1398

    سلام وقت تون بخیر،ایا تعطیلات نوروز را حتما باید به اردوهای نوروز رفت؟

    • آموزش سنتر 21 دی 1398

      سلام – دوران نوروز خانه ها شلوع هستند و به دلیل تعطیلی طولانی مدت ممکن است بعد از جند روز انگیزه مطالعه و بازدهی تان افت کند از ابن رو توصیه میشود دوران نوروز را حتما در اردو مطالعاتی سپری کنید .

  • بهناز 22 دی 1398

    سلام ساعت کاری پانسیون مطالعاتی از کی تا کی هست؟

  • خاوری 24 دی 1398

    ممنون و خسته نباشید

  • محمدی 25 دی 1398

    سلام اگر وسط اردو از شرکت در اردو راضی نبودم میتونم کنسل کنم و ایا مبلغ برمیگرده بهم؟

  • چاردوری 30 دی 1398

    نحوه پرداخت هزینه اردوی مطالعاتی نوروز به چه صورتیه؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *