0
02122891840

اردو نوروزی دانشگاه تهران را با اردو نوروز موفقیت سپری کنید

دانش آموزان کنکوری همین که نام دانشگاه تهران را به محل اردو نوروزی خود می شوند، سر از پا نخواهند شناخت! اردو نوروزی دانشگاه تهران از معدود اردوهایی است که بیشترین داوطلبان کنکور را به خود می بیند، زیرا آن‌ها آرزوی تحصیل در بهترین دانشگاه کشور را در سر دارند. به دلیل اهمیت این موضوع و نبود اردوهای مناسب، مؤسسه موفقیت توانسته به مهم‌ترین مرکز آموزشیِ پایتخت جهت برگزاری اردو نوروزی در دانشگاه تهران شناخته شود؛ اما پرسش اساسی شما در این خواهد بود که: «چرا مؤسسه موفقیت، برگزارکننده بهترین اردوهای مطالعاتی نوروز است.» برای پاسخ به این سوال و نکاتی در رابطه با اردوی مطالعاتی عید نوروز دانشگاه تهران، تا پایان همراه این مطلب از موسسه موفقیت باشید.


چرا اردو نوروزی دانشگاه تهران؟

دانشگاه تهران به شکل سنتی از هفت قرن پیش تأسیس شده است. از دیرباز در این دانشگاه، مطالعات دینی، ریاضیات، نجوم، پزشکی، ادبیات فارسی، زیست شناسی، فیزیک و شیمی تدریس می‌شده است. در دوره مدرن، دانشگاه تهران از یک ساختار مذهبی به یک ساختار مدرن و دانشگاهی با سیستم آموزش عالی تکامل یافت.

چرا اردو نوروزی دانشگاه تهران؟ - اردو مطالعاتی نوروز دانشگاه تهران - اردو عید دانشگاه تهران - اردو کنکور دانشگاه تهران - موسسه موفقیت

دانشگاه تهران به عنوان بهترین، قدیم ‌ترین و بزرگ‌ترین دانشگاه در سطح کشور شناخته می ‌شود. هر چند دانشگاه تهران بهترین مرکز آموزشی در ایران است، ورودی اصلی دانشگاه با طراحی و معماری منحصرش به فردش به عنوان نماد آموزش عالی در سرتاسر کشور شناخته می شود. این دانشگاه با پذیرش بیش از ۵۰،۰۰۰ دانشجو، ۹ دانشکده مختلف، ۱۳۳ واحد آموزشی، ۵۵ مرکز تحقیقاتی، ۵۵۰ آزمایشگاه و ۵۰۰۰ کارمند اداری، بی شک قطب آموزشی برتر کشور است. اردو نوروز تیزهوشان ششم

برگزاری اردو نوروزی در دانشگاه تهران با آن همه سابقه علمی و تاریخی‌اش، به عنوان یک برگ برنده برای دانش آموزان کنکوری به حساب می آید. جو علمی حاکم بر فضای دانشگاه تهران چنان دانش آموزان را جذب می کند که به عنوان یک نیروی محرکه برای ایجاد انگیزه بیشتر برای موفقیت در کنکور عمل می کند. در این بخش توصیه می کنیم اطلاعات خود در زمینه بهترین پانسیون مطالعاتی در شرق تهران را هم بررسی کنید.

داوطلبانی که روزهای عید نوروز را در این دانشگاه سپری می کنند، نسبت به داوطلبانی در خانه یا محیط کتابخانه درس می خوانند، از اعتماد به نفس بالاتری برای روبرو شدن با رویدار کنکور برخوردارند. همین انگیزه و اشتیاق باعث شده است تا آمار قبولی این دست از دانش آموزان به میزان زیاد، بیشتر از دانش آموزانی باشد که در این اردوها شرکت نمی کنند. اردو نوروز تیزهوشان نهم


خدمات مؤسسه موفقیت برای اردو نوروزی دانشگاه تهران

خدمات مؤسسه موفقیت برای اردو نوروزی دانشگاه تهران - اردوی نوروزی دانشگاه تهران - اردو عید دانشگاه تهران - اردوی عید نوروز دانشگاه تهران - موسسه موفقیت

تنها انتخاب دانشگاه تهران نیست که مؤسسه موفقیت را سر زبان ها انداخته است، شرایط و خدمات ارائه شده توسط این مؤسسه خود به تنهایی به کیفیت بالای این اردو افزوده است. هدف مؤسسه موفقیت ارائه فضای مطالعاتی با تأثیرات روانی مثبت جهت آمادگی هر چه بیشتر دانش آموزان برای رویداد مهمی همانند کنکور است. اردو نوروزی دانشگاه تهران را بهترین اساتید تهران در کنار برجسته ترین مشاوران همراهی می کنند. هر آنچه مربوط به مباحث درسی، نکات کنکوری، جمع بندی، خواندن بخش های مهم، حل تمرین و تست و از همه مهم تر شناسایی نقاط ضعف و قوت دانش آموزان باشد را اساتید در کنار مشاوران در قالب برنامه مدون اجرا می کنند.

دانش آموزان می توانند در پانسیون مطالع اتی نوروز دانشگاه تهران در یک محیط استثنایی اقدام به خواندن دروس مربوطه کنند. فضای ایده آل مطالعاتی، ارائه مشاوره و نظارت درسی به همراه نظم و برنامه ریزی دقیق در برگزاری اردو نوروزی دانشگاه تهران، این اردو را به یک فرصت بی مانند تبدیل کند. یکی از مزیت های بی رقیب اردوی نوروز موفقیت در دانشگاه تهران، تعداد روزها و ساعات آن است. بسیاری از مراکز آموزشی و کنکوری، اردوهای نوروزی خود را به مدت ۱۰ روز از ساعت ۷ صبح تا نهایت ۵ بعد ظهر ترتیب می دهند؛ اما اردو نوروزی موفقیت با ارائه ۱۳ روز و آن هم از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب، توانسته با ۲۰۰ ساعت حضور در محیط دانشگاه تهران، بهترین و بزرگ‌ترین اردو نوروزی سرتاسر کشور را برگزار کند.

افزایش بازه زمانی اردو باعث می شود دانش آموزان بتوانند از دقایق خود در روزهای عید نوروز کمال استفاده را ببرند. بر طرف کردن هر گونه کاستی، برخورداری از شیوه مطالعه مؤثر و ارتباط تنگاتنگ داوطلبان با مشاوران و اساتید، دقیقاً همان عواملی هستند که این اردو بر اساس آن‌ها پی ریزی شده است. دانشجویان دانشگاه های معتبر کشور که در دوره های قبل اردوهای نوروزی شکرت کرده اند نیز در این اردو دانش آموزان را همراهی می کنند. هدف از حضور این دانشجویان عزیز، تزریق انگیزه، اعتماد به نفس، راهنمایی و کمک به مشکلات درسی دانش آموزان است.

همچنین مؤسسه موفقیت با فراهم آوردن خدمات ویژه برای داوطلبان غیر تهرانی، توانسته شرایط شرکت در اردوهای نوروزی را برای تمام دانش آموزان کشور فراهم کند. این شرایط شامل خوابگاه مناسب و سرویس رفت و آمد می باشد. پس دانش آموزان شهرهای دیگر ایران بدون نگرانی می توانند در اردو نوروزی دانشگاه تهران حضور یابند. در این بخش پیشنهاد می کنیم در بررسی بهترین پانسیون مطالعاتی دخترانه شرق تهران نیز همراه ما باشید. از دیگر خدمات مؤسسه موفقیت می توان به اختصاص دادن میز استاندارد و بزرگ به هر دانش آموزان، ارائه وعده غذایی از رستوران های معتبر و انجام آزمون های آزمایشی برای افزایش یادگیری و آمادگی داوطلبان اشاره کرد.

اهمیت شرکت در اردوهای نوروزی موفقیت

دید و بازدیدهای روزهای عید می توانند به عنوان سَدی در برابر پیشرفت مطالعاتی دانش آموزان باشند. اینکه بتوان در دوران طلایی نوروز از حداکثر زمان بهره کامل را برد، به معنای پیمودن بیشتر راه موفقیت در کنکور است. والدین و داوطلبان باید با هوشمندی به دنبال فراهم آوردن شرایط مناسب مطالعاتی باشند تا از زمانی که در طول سال صرف درس خواندن برای کنکور کرده اند، استفاده نهایی را ببرند. از این رو، مؤسسه آموزشی موفقیت با ارائه بهترین اردوی نوروز در دانشگاه های معتبر کشور همانند دانشگاه تهران، توانسته مسیر موفقیت در کنکور را هموارتر از گذشته گرداند. اردوی نوروزی دانشگاه شهید بهشتی از دیگر مقالات مرتبط با اردوی نوروز است که پیشنهاد می کنیم آن را مطالعه نمایید.

با توجه به کاهش بیماری کرونا در کشور و واکسیوناسیون سراسری، موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت در سال ۱۴۰۲ قصد دارید که اردوی مطالعاتی نوروز را برگزار نماید. شما می توانید برای اطلاع از هزینه اردوی عید نوروز و اطلاع از دیگر جزئیات با شماره تلفن موسسه موفقیت (۲۲۸۹۱۸۴۰-۰۲۱) تماس حاصل فرمایید.

مطالب مشابه

اردوی نوروزی دانشگاه اصفهان

چرا اردو نوروزی دانشگاه تهران؟

برگزاری اردو نوروزی در دانشگاه تهران با آن همه سابقه علمی و تاریخی‌اش، به عنوان یک برگ برنده برای دانش آموزان کنکوری به حساب می آید. جو علمی حاکم بر فضای دانشگاه تهران چنان دانش آموزان را جذب می کند که به عنوان یک نیروی محرکه برای ایجاد انگیزه بیشتر برای موفقیت در کنکور عمل می کند. 

آیا اردوی مطالعاتی عید نوروز دانشگاه تهران در سال ۱۴۰۲ توسط موسسه موفقیت برگزار می شود؟

به دلیل کاهش شیوع بیماری کوید-۱۹ در کشور و همچنین واکسیناسیون سراسری، موسسه موفقیت قصد دارد تا امسال برخلاف دو سال گذشته، اردوی مطالعاتی عید نوروز را برگزار نماید اما محل دقیق آن هنوز مشخص نشده است. شما می توانید برای اطلاع از آخرین جزئیات به صفحه اردوی مطالعاتی عید نوروز مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن موسسه موفقیت (۲۲۸۹۱۸۴۰-۰۲۱) تماس حاصل فرمایید.

3.7/5 - (6 امتیاز)
دیدگاه کاربران
  • مهیار حسینی 21 دی 1398

    سلام
    ببخشید ازمون ۷فروردین را در دانشگاه میگیرید یا باید قلم چی برویم؟

  • الهام نوری 22 دی 1398

    سلام در اردو میتوانیم با لباس راحتی یا بدون حجاب باشیم؟

  • انسیه 23 دی 1398

    شرکت در اردوی نوروز چند درصد به موفقیت در کنکور کمک میکنه؟

  • علیاری 24 دی 1398

    سلام اگر من ثبت نام مو نهایی کرده باشم و منصرف شده باشم تکلیفم چیه؟

  • سهیلا 25 دی 1398

    وجه تمایز اردو دانشگاه تهران با دانشگاه های دیگه در چیه؟

  • هاتف 28 دی 1398

    هزینه شرکت در اردوی نوروز دانشگاه تهران چقدره؟

  • مهرانی 30 دی 1398

    mamnon az siteton

  • دایی 14 اسفند 1400

    چطوری باید توی این اردوی مطالعاتی ثبت نام کنیم

    • movafaghiat 18 فروردین 1401

      با شماره های ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰ و ۰۲۱۲۲۸۷۱۴۹۶ برای ثبت نام در اردو نوروز تماس بگیرید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *