0
02122891840

موسسه موفقیت، برگزار کننده بزرگ‌ترین اردوی نوروز در ایران!

مؤسسه آموزش سنتر یکی از برگزار کنندگان اردو مطالعاتی عید نوروز است که بزرگ‌ترین اردو مطالعاتی نوروز در سطح تهران را برگزار می کند؛ می پرسید چگونه!؟ قبل از پاسخ گویی به این پرسش باید بگوییم: «آنچه یک اردوهای مطالعاتی نوروز را به رویدادی مؤثر تبدیل می کند، یقیناً بر ویژگی‌ها و برنامه های ارائه شده در آن استوار است.» پس وقتی شما سخت به دنبال یافتن بهترین مرکز آموزشی برای اردوی مطالعاتی نوروز هستید، باید نخست ببینید از اردوی مورد نظر چه انتظاراتی دارید؛ اما ما در این مقاله در مورد اینکه چرا مؤسسه موفقیت چیزی فراتر از انتظارات شما را برآورده می کند صحبت خواهیم کرد، با آموزش سنتر همراه باشید.


چرا مؤسسه آموزش سنتر، برگزار کننده بزرگ‌ترین اردو مطالعاتی نوروز است؟!

چرا مؤسسه آموزش سنتر، برگزار کننده بزرگ‌ترین اردو مطالعاتی نوروز است؟! - موسسه موفقیت

ما برای رسیدن به یک جمع بندی کلی جهت راحتی بیشتر شما، دلایل زیر را آورده ایم:

محل اردو: مهم‌ترین نکته درباره شرایط برگزاری اردوهای مطالعاتی نوروز مؤسسه آموزش سنتر، مکان اردو است. اردوهای این مؤسسه همگی در دانشگاه های معتبر کشور همانند دانشگاه تهران، صنعتی شریف، خواجه نصیر، امیر کبیر، شهید بهشتی و موارد دیگر برگزار می شوند. هدف از انتخاب دانشگاه به عنوان محل برگزاری اردو در جهت افزایش انگیزه و آشنایی دانش آموزان با محیط های دانشگاهی است. اردو عید نوروز تیزهوشان ششم

زمان اردو: بسیاری از مؤسسات و مراکز کنکوری مدت زمان اردوهای خود را به ۱۰ روز و از ساعت ۷ صبح تا ۴ بعد از ظهر ترتیب داده اند؛ اما مؤسسه موفقیت با افزایش روزهای اردو تا ۱۳ روز و ساعات مطالعاتی بالا از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب توانسته بهترین شرایط زمانی را فراهم کند. این معنای داشتن ۲۰۰ ساعت حضور در اردو است. افزایش روزها و ساعات مطالعه به داوطلبان کمک می کند تا از حداکثر زمان خود در روزهای عید نهایت استفاده را ببرند.

حضور مشاوران و اساتید: در تمام ساعات حضور دانش آموزان در اردو، مشاوران حرفه ای و اساتید برجسته نیز آن‌ها را همراهی می کنند. مشاوره کنکور هر آنچه نیاز به شناسایی نقاط قوت و ضعف، نکات کنکوری، تحلیل شرایط روحی و روانی، نحوه تست زدن و موارد دیگر را در اختیار دانش آموزان قرار می دهند. از سویی دیگر اساتید نیز به رفع اشکال و بررسی وضعیت درسی داوطلبان کمک می کنند. بنا بر این، دانش آموزان به صورت دو سویه از لحاظ روحی و درسی آماده می شوند.

حضور دانشجویان: دانشجویانی که قبلاً در اردوهای مطالعاتی نوروز مؤسسه آموزش سنتر حضور داشتند و هم اکنون در دانشگاه معتبر قبول شده اند نیز در این اردوها دانش آموزان را همراهی می کنند. هدف از حضور این عزیزان، افزایش اعتماد به نفس، کمک به مسائل درسی و ایجاد ارتباط مؤثر و فضای پرسش و پاسخ با داوطلبان است. این دانشجویان همچنین می توانند نقش انگیزشی برای دانش آموزان داشته باشند و حس رقابت در آن‌ها افزایش دهند. اردو عید نوروز تیزهوشان نهم

اختصاص میز استاندارد: مؤسسه موفقیت با اختصاص یک میز بزرگ و استاندارد به ابعاد ۹۰ در ۱۲۰، توانسته به طور ویژه فضایی شخصی برای دانش آموزان فراهم کند. اینکه شما می دانید در طول روزهای اردو و به طور روزانه بر روی میز شخصی خود می نشینید، این می تواند به فراغت ذهنی و آرامش بیشتر شما کمک کند. ناگفته نماند، اختصاص میز استاندارد در بسیاری از مراکز آموزشی دیگر جزء برنامه اردوها نمی باشد.

دانش آموزان غیر تهرانی: یکی دیگر از مزیت های شرکت در اردوهای مطالعاتی مؤسسه آموزش سنتر، حضور دانش آموزان از دیگر شهرهای کشور است. برای این منظور مؤسسه با ارائه خوابگاه مجهز توانسته مشکل اصلی این قبیل داوطلبان را به کلی برطرف کند. هدف از این مهم، ایجاد شرایطی عالی برای پشتیبانی از کلیه دانش آموزان سرتاسر کشور بوده است. همچنین برای راحتی بیشتر دانش آموزان غیر تهرانی، سرویس رفت و برگشت در نظر گرفت شده است.

ویژگی‌های دیگر: برخی از مشخصات دیگر اردوی نوروز آموزش سنتر باعث تمایز آشکار شرایط این مؤسسه با دیگر مراکز آموزشی است. برای مثال، تهیه وعده غذایی از رستوران های معتبر تهران همانند رستوران فارسی و برگزاری آزمون های آزمایشی از جمله این ویژگی ها هستند.

به طور خلاصه می توان برنامه های مؤسسه آموزشی آموزش سنتر را به شرح زیر خلاصه کرد:

  • انتخاب برترین دانشگاه های کشور برای اردوهای مطالعاتی نوروز
  • اختصاص ساعات و روزهای بیشتر برای استفاده حداکثری از زمان
  • حضور اساتید و مشاوران برجسته در تمام ساعات
  • حضور دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه های معتبر کشور که قبلاً در این اردوها حضور داشتند.
  • اختصاص میز استاندار و بزرگ به هر دانش آموز
  • فراهم کردن خوابگاه برای دانش آموزان شهرهای دیگر
  • تهیه وعده غذایی از رستوران های معتبر تهران
  • برگزاری آزمون های آزمایشی

اهمیت شرکت در اردوهای مطالعاتی نوروز

اهمیت شرکت در اردوهای مطالعاتی نوروز بر هیچ کس پوشیده نیست، اما آنچه در این مورد مهم جلوه می کند، جستجو برای یافتن بهترین اردو مطالعاتی نوروز است. از این رو، ضروری است والدین به همراه دانش آموزان با بررسی هر چه بهتر شرایط هر مؤسسه اقدام به شرکت در اردوهای مطالعاتی کنند. مؤسسه آموزشی موفقیت به عنوان برگزار کننده بزرگ‌ترین اردو مطالعاتی نوروز، توانسته بهترین شرایط و خدمات را جهت موفقیت در کنکور پیش پای داوطلبان قرار دهد.

اردوی نوروزی دانشگاه امیرکبیر

چرا مؤسسه موفقیت، برگزار کننده بزرگ‌ترین اردو مطالعاتی نوروز است؟!

اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم، موسسه موفقیت به دلایلی که در زیر مطرح شده است، بهترین و بزرگترین اردو مطالعاتی نوروز را برگزار می کند:
۱- محل اردو
۲- زمان اردو
۳- حضور مشاوران و اساتید
۴- اختصاص میز استاندارد
۵- دانش آموزان غیر تهرانی
۶- حضور دانشجویان
و ….
برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از جزئیات توصیه می کنیم این مقاله را به طور کامل مطالعه نمایید.

آیا اردو عید نوروز موسسه موفقیت برای نوروز ۱۴۰۲ برگزار می شود؟

با توجه به تعطیلی سه ساله اردو عید نوروز به دلیل شیوع بیماری کرونا، موسسه موفقیت قصد دارد برای نوروز سال ۱۴۰۲ این اردو را برگزار نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانید با شماره تلفن ۲۲۸۹۱۸۴۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (4 امتیاز)
دیدگاه کاربران
  • فریبا 21 دی 1398

    سلام وقت بخیر، ببخشید مشاورین کنکور هرروز در اردوی نوروزی حضور دارن؟

  • فاطمه 22 دی 1398

    سلام ادرس دقیق اردو نوروز تهران کجاست؟

  • بیژن 23 دی 1398

    چطور میتونم فیلم های اردوهای سال قبل تون رو ببینم؟

  • راحله امیری 24 دی 1398

    سلام ببخشید میخواستم فرق پانسیون وی ای پی و معمولی و بدونم ممکنه راهنمایی کنید؟

  • سیروان 25 دی 1398

    تاریخ اردوی نوروز پسرانه چندم تا چندم است؟

  • جوادی 30 دی 1398

    برای رشد ساعات مطالعه اردوی نوروز چه پیشنهادی دارید؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *