0
02122891840

بهترین آموزشگاه کنکور کشور

آیا نیازی به ثبت نام در آموزشگاه های کنکور هست؟ چه معیارهایی باید برای انتخاب بهترین اموزشگاه در نظر گرفت؟ بهترین آموزشگاه کنکور کشور کجاست؟ و … . این سوالات دغدغه ذهنی افراد کنکوری است. کنکور یکی از بزرگترین رویدادهای علمی در کشور و همینطور برای دانش آموزان کشورمان هست که از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از راه های موفقیت در کنکور آموزشگاه های کنکور هست. در ادامه به نکاتی که باید راجع به آموزشگاه ها بدانید می پردازیم و یکی از بهترین آموزشگاه های کنکور به شما معرفی می کنیم.


کنکور، دغدغه مهم جوانان!

بهترین آموزشگاه کنکور کشور - کنکور دغدغه جوانان

یکی از بزرگترین آرزوهای یک جوان ۱۸ ساله ایرانی قبول شدن در کنکور و رشته و دانشگاهی است که دوست دارد و همینطور قبول شدن در بهترین دانشگاهی کشور است. همانطور که می دانید کنکور کاملا با آزمون های مدرسه فرق دارد و سطح آن بالاتر از کتاب درسی است؛ به همین دلیل قبولی در آن نیازمند تلاش بسیار فراوانی است. شما با شرکت در آموزشگاه های کنکور علاوه بر یادگیری دروس، با شرکت در آزمون هایی که برگذار می کنند، با نوع آزمون و سوالات آشنا می شوید و همینطور می توانید خودتان را محک بزنید.

آموزشگاه های کنکور یکی از پرمخاطب ترین مراکز آموزشی هستند و انتخاب یک آموزشگاه خوب، امروزه یکی از مشکلات دانش آموزان و والدین آنها می باشد. اما پیش از آن، متداول ترین سوالی که پیش میاد این است که آیا شرکت در کلاس های کنکور لازم هست؟ بهتر هست که دانش آموزان قبل از ثبت نام در کلاس های کنکور، توانایی خودشان و همچنین نحوه آموزش دبیران مدرسه را بسنجند و در صورت نیاز اقدام به ثبت نام در کلاس‌های کنکور نمایند.

آموزشگاه های معتبر کنکوری با داشتن مدرسین با تجربه، هیات علمی قوی می توانند اشکالاتی که در چند سال اخیر تحصیلی برای دانش اموزان پیش آمد را رفع کنند و به دانش آموزان برای رسیدن به اهدافشان کمک کنند. مهم ترین مسئله ای که دانش اموز باید در نظر بگیرد زمان است. متاسفانه خیلی از دانش آموزان بیشترین وقت خود را درگیر کلاس های کنکوری و صرفا یادگیری می کنند و هیچ انرژی و توانی برای مطالعه و تست زنی در خانه برایشان باقی نمی ماند.


ویژگی هایی که بهترین آموزشگاه کنکور کشور باید داشته باشد

انتخاب یک کلاس کنکور خوب ممکن است کار نسبتا سختی باشد. ما در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌ها و معیارهای یک آموزشگاه خوب را با هم بررسی می کنیم.

مدیریت قوی و با ثبات

مهم ترین ویژگی که باید یک آموزشگاه خوب داشته باشد، ثبات مدیریتی هست. در بحث کنکور، باید مدیریت کامل وجود داشته باشد. با توجه به اخلاق و رفتار متفاوت مدرسین و مسئولیتی که در مقابل دانش آموزان دارند. با ثبات بودن یک اموزشگاه بسیار مهم است. زمانی که مشکلی پیش می آید با توجه به شرایط سعی کنند کنترل شرایط در دست بگیرند. مثلا زمانی که کرونا شیوع پیدا کرد، بعضی از آموزشگاه ها شروع به فعالیت بصورت انلاین کردند و بعد از یک سال این آموزشگاه ها از ادامه کار منصرف شدند.  دانش اموزان دوره دهم که با این آموزشگاه شروع به یادگیری کردند بعد از یک سال متوجه می شوند که دیگر قرار نیست دوره های دیگر با این آموزشگاه بگذراند.

رضایت دانش آموزان از آن آموزشگاه

ما برای اینکه از چیزی که دنبالش هستیم (حالا می تواند یک محصول باشد و هم یا خدمات یک آموزشگاه یا هر چیز دیگری) اطمینان حاصل کنیم و خیالمان راحت باشد به بخش رضایت افراد توجه می کنیم. برای اینکه بتوانیم یک آموزشگاه را در دسته بهترین آموزشگاه کنکور کشور قرار دهیم یا نه باید به رضایت دانش آموزانی که با آن مجموعه دوره تحصیلی خود را پیش بردند توجه کنیم.

مدرسین متخصص

یک آموزشگاه برای بهترین شدن باید از به کار گیری دبیران ناکارآمد خود داری کند. دبیرانی که در مجموعه فعالیت می کنند باید هم از نظر علمی و هم مهارتی قوی باشند علاوه بر آن باید از لحاظ ارتباط با دانش آموز بسیارعالی و صبور باشد. در واقع یک استاد خوب باید فن بیان خوب و قابل فهم داشته باشد و با تکنیک های مربوط به مطالعه و تست زنی کاملا آشنا باشد زیرا که با مطالعه عادی و کم سرعت نمی توانیم به بهترین خود برسیم؛ بدانیم که برای رسیدن به موفقیت چگونه باید مطالعه کرد؛ با سوالات کنکوری کاملا آشناییت داشته باشد تا بتواند با مطرح کردن این سوالات هم ذهن دانش اموز به چالش بکشد هم او را با نوع سوالات آشنا کند.

نحوه آموزش

امروزه آموزش به دو دسته مجازی و حضوری تقسیم بندی می شود. انتخاب اینکه کدام روش آموزش انتخاب کنید به خودتان بستگی دارد. بعضی از اساتید و دانش اموزان نظرشان بر این هست که آموزش حضوری بهتر هست هم از لحاظ آموختن و هم یادگیری، اما برخی هم آموزش مجازی بیشتر می پسندند. برخی از مزایای کلاس های مجازی می توانیم به تدریس فشرده، صرفه جویی در هزینه و… اشاره کنیم اما بعضی از دانش اموزان با پلتفرم های آموزشی آشناییت ندارند و کار با آنها برایشان سخت هست.

خدمات مشاوره و نقش مهم آن در انتخاب بهترین آموزشگاه کنکور کشور

متاسفانه در برخی از موسسات بعد از دریافت هزینه از دانش آموز خدمات مربوط به مشاوره انجام نمی دهند.

  • مشاوران بعد از فهمیدن اینکه شما چه هدفی دارید، برای مطالعه موثرتر برای شما برنامه ای طراحی می کنند و تکنیک های مربوط به مطالعه در اختیارتان قرار می دهند.
  • جلسات مربوط به مشاوره می تواند هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری تشکیل شود.
  • تمام خدمات مشاوره با توجه به شخصیت شما انجام می شود.
  • مشاورران به شما کمک می کنند تا با نقاط ضعف و نقاط قوت خود آشنا شوید و راه کارهایی برای رفع نقاط ضعف به شما ارائه می دهند.
  • مشاوران با دانشی که از علم روانشناسی دارند می توانند به شما کمک کنند که استرس و اضطرابی که برای کنکور دارید رفع کنید.
  • مشاوران در انتخاب رشته هم با در نظر گرفتن توانایی هایتان به شما کمک می کنند.

مزایای شرکت در کلاس های کنکور

بهترین آموزشگاه کنکور کشور - مزایای شرکت در کلاس های کنکور

  • آموزشگاه های کنکور توسط اساتید و مشاوران با تجربه سامان دهی می شوند.
  • در کلاس های کنکور تلاش بر این هست که تدریس به صورت فشرده و مفید و با یادگیری سریع به انجام برسد.
  • کلاس های کنکور از یک نمودار مشخص و برنامه ریزی دقیق برخودار هست.
  • امکان رفع مشکلات و جمع بندی اطلاعاتی که کسب کردید در این کلاس ها وجود دارد.
  • با شرکت در کلاس، می توانید سرعت مطالعه خودتان را افزایش دهید. مثلا شما یک مبحثی دو ماه طول می کشد تا مطالعه کنید اما در کلاس کنکور آن مبحث را در دو هفته یاد میگیرید.
  • آموزشگاه های کنکور برای دانش آموزانی که نظم و اراده قوی ندارند انتخاب درستی هست. شرکت در کلاس ها و انجام تکالیف باعث ایجاد نظم می شود.
  • شما با شرکت در کلاس های افراد موفق، معمولا منظورمان از افراد موفق کسانی هستند که توانستند به اهداف تحصیلی که داشتند برسند مثلا رتبه برتر در کنکور، قبولی در دانشگاه های معتبر و یا کسب مدال المپیاد علمی و این مورد موفقیت ها، این دسته افراد با تجربیاتی که دارند می توانند دیدگاه شما را واقع بینانه و عملگرایانه کنند.

سوالاتی که دانش آموزان قبل از ثبت نام باید از مشاور آموزشگاهی که انتخاب کرده اند بپرسند

بهترین آموزشگاه کنکور کشور - کنکور

  • این آموزشگاه از چه روش و سیستمی برای برنامه ریزی ها استفاده می کنند.
  • درکلاس ها فقط به آموزش می پردازند یا تمرین تست زنی هم دارند؟
  • سوالاتی در مورد اساتیدی که با آنها کلاس دارید
  • راجب آزمون هایی که برگذار می کنند

 

بهترین آموزشگاه کنکور کشور، موسسه موفقیت!

به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه کنکور کشور می توانیم از موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت نام ببریم. این آموزشگاه یکی از بزرگترین آموزشگاه در تهران است که در حوزه کنکور فعالیت می کند. این آموزشگاه ارزش بسیاری برای دانش آموزان خود قائل می شود. آموزشگاه موفقیت تلاش برآموزش دروس و تکنیک های لازم و مفید می کند، علاوه بر آن تلاش بر ایجاد روحیه و انگیزه در دانش آموزان نیز می کند. دوره هایی که این آموزشگاه برای دانش آموزان در نظر گرفته اند: کلاس های کنکور، پانسیون مطالعاتی، اردو نوروز، مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته هست.

سالن مطالعه کنکور چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟


کلام آخر

امیدوارم مطالب گفته شده، موثر و مفید باشد و برای انتخاب بهترین آموزشگاه کنکور کشور اطلاعات کامل را در اختیارتان قرار داده باشیم. آیا شما هم از خدمات آموزشگاه موفقیت بهره بردید؟ اگه شما هم در کلاس های این آموزشگاه شرکت کردید لطفا نظرتان را برای ما و کسانی که به دنبال آموزشگاه کنکور خوب می گردند بنویسید.

1.5/5 - (2 امتیاز)
دیدگاه کاربران
  • امیرحسین موحدی 25 مهر 1401

    خدارو شکر که ما کنکورمون رو دادیم و واقعا یکی از دغدغه هام بودش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *