0
02122891840

بهترین معلم ریاضی تیزهوشان

هر ساله دانش آموزان بسیاری در آزمون تیزهوشان ششم و نهم شرکت می کنند. عده‌ زیادی از این دانش آموزان برای آمادگی بیشتر در کلاس هایی تحت عنوان آمادگی تیزهوشان شرکت کرده اند. یکی از مهم ترین معیارهای شرکت در این کلاس ها اساتید و معلمان آن ها می باشند. امروز قصد داریم نکات مهمی را در مورد آزمون تیزهوشان و کلاس آمادگی تیزهوشان با شما مطرح کنیم و در انتها بهترین معلم ریاضی تیزهوشان را معرفی نماییم. پس تا انتها با ما همراه باشید.


آزمون تیزهوشان و بهترین راهکار قبولی در آن

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد)، هر ساله به منظور جذب دانش آموزان تیزهوشان و نخبه آزمونی تحت عنوان آزمون تیزهوشان در دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می کند. قبولی در این آزمون کار نسبتا سختی است و نیازمند تلاش و زحمت فراوانی می باشد.

سطح آزمون تیزهوشان از سطح کتاب و جزوه مدرسه بالاتر می باشد و بنابراین اگر قصد قبولی در آزمون تیزهوشان را دارید باید در سطح بالاتری از کتاب و جزوه کار کنید. بهترین راهکار قبولی در تیزهوشان شرکت در کلاس های آمادگی تیزهوشان می باشد. در این کلاس ها با دانش آموزان هر آن چیزی که برای قبولی در امتحان تیزهوشان لازم است کار می شود و کمک زیادی به قبولی دانش آموزان خواهد شد. اگر تمایل دارید بیشتر با مدارس تیزهوشان و آزمون ورودی آن آشنا شوید پیشنهاد می کنیم مطلب سیر تا پیاز تیزهوشان را مطالعه بفرمایید.


۵ معیار برای یافتن بهترین کلاس آمادگی تیزهوشان

5 معیار برای یافتن بهترین کلاس آمادگی تیزهوشان - بهترین معلم تیزهوشان ششم و نهم - موسسه موفقیت

با توجه به اینکه آموزشگاه ها و موسسات بسیاری در سطح کشور اقدام به برگزاری کلاس های آمادگی آزمون ورودی تیزهوشان و سایر مدارس برتر کرده اند، ممکن است انتخاب یکی از آن ها دشوار به نظر برسد. معیارهای زیادی می تواند در انتخاب یک کلاس مناسب و با کیفیت تاثیر گذار باشد که در اینجا ما مهم ترین آن ها را بررسی نموده ایم:

۱) اساتید متخصص در زمینه تیزهوشان

مهم ترین معیاری که باید به آن توجه نمایید اساتید و دبیران یک موسسه می باشد. برخی موسسات برای اینکه پول کمتری خرج نمایند و کلاس ها قیمت ارزان تری داشته باشد، از معلمان مدارس معمولی و بازنشته استفاده می کنند که چندان کمکی نمی توانند به دانش آموزان نمایند. به عنوان مثال بهترین معلم ریاضی تیزهوشان کسی است که با آخرین روش ها و سوالات آزمون تیزهوشان کاملا آشنا باشد و از قدرت انتقال بسیار خوبی نیز برخوردار باشد تا دانش آموزان به طور کامل مباحث را یاد بگیرند. همچنین رزومه اساتید و تدریس آن ها در یکی از مدارس برتر ایران می تواند مهم باشد. بهترین اساتید هوش تیزهوشان ایران باید مباحث را به گونه ای تدریس نمایند که برای دانش آموزان کاملا قابل فهم باشد و آن‌ها با تمرین و تست زنی مفهوم درس را بیاموزند.

۲) مشاوران دلسوز و کاربلد

استفاده از مشاوران دلسوز و کاربلد که تمامی کارهای دانش آموزان را تا جای ممکن پیگیر وضعیت درسی آن ها باشد نیز می تواند بسیار مناسب باشد. بعضی دانش آموزان هستند که با وجود تلاش زیاد برای درس خواندن اما در وضعیت‌شان پیشرفت مورد انتظار را ندارند. یک مشاور و برنامه ریزی دقیق می تواند کمک بسیار زیادی برای پیشرفت این دانش آموزان داشته باشد و مسیر صحیح را به آن ها نشان دهد تا تلاششان بی فایده نماند.

۳) آزمون های شبیه ساز

برگزاری منظم آزمون های تیزهوشان باعث می شود که دانش آموزان مطالبی که در کلاس یاد گرفته اند را در قالب سوالات استاندارد مشاهده کنند و با نقاط قوت و ضعف خود آشنا شوند. تحلیل آزمون های شبیه ساز نیز بعد از کلاس یادگیری شما را چندین برابر خواهد کرد.

۴) انتخاب دلخواه کلاس حضوری یا آنلاین

انتخاب دلخواه کلاس حضوری یا آنلاین - بهترین معلم تیزهوشان - موسسه موفقیت

در دو سال گذشته با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و مجازی شدن مدارس، خیلی از دانش آموزان دچار افت تحصیلی شده اند. قرارگیری مجدد در فضای کلاس می تواند این افت را برای آن ها جبران نماید البته به شرطی که تمام پروتکل های بهداشتی رعایت شده و خطری دانش آموزان را تهدید نکند. همچنین کلاس های آنلاین نیز باید با کیفیت بالا برگزار شوند تا کسانی که شرایط شرکت را در کلاس حضوری را ندارند متضرر نشوند.

۵) تعداد دانش آموزان سر کلاس

برخس موسسات برای اینکه هزینه کلاس ها کمتر شود تعداد بالایی از دانش آموزان را در یک کلاس قرار می دهند. این موضوع باعث می شود که معلم نتواند به همه دانش آموزان رسیدگی کند و سطح کلاس پایین می آید. به طور میانگین تعداد دانش آموزان در کلاس باید بین ۱۵ تا ۲۰ نفر باشد.


معرفی کلاس های آمادگی آزمون موسسه موفقیت

موسسه موفقیت با سال ها تجربه در زمینه برگزاری کلاس های آمادگی تیزهوشان و همچنین کلاس های نکته و تست و کنکور، برای دانش آموزان بهترین امکانات و خدمات را مهیا کرده است و از تمامی معیار های فوق برخوردار می باشد. کلاس های موسسه موفقیت برای آمادگی آزمون تیزهوشان در دو مقطع ششم و نهم برگزار می شود که به کلاس تیزهوشان ششم به هفتم و کلاس تیزهوشان نهم به دهم معروف است.

معرفی اساتید تیزهوشان ششم موسسه موفقیت، بهترین ها در زمینه تیزهوشان!

با توجه به اینکه آزمون تیزهوشان ششم شامل مطالب هوش و ریاضی می باشد، موسسه موفقیت برای این درس از دو دبیر حرفه‌ای استفاده می کند. آقای توفیقی و ربیعی برای درس هوش و ریاضی ششم در خدمت دانش آموزان هستند که هر دو جز بهترین معلم ریاضی تیزهوشان می باشند. یکی از ویژگی های خوب این اساتید صبر و حوصله بالای آن هاست! با توجه به اینکه دانش آموزان مقطع ششم اکثرا با تست و سوال های آزمون تیزهوشان آشنایی ندارند، این اساتید به خوبی و با صبر و طمانینه آن ها را برای این موضوع آماده می کنند.


معرفی اساتید تیزهوشان نهم موسسه موفقیت، بهترین ها در زمینه تیزهوشان!

برای دانش آموزان نهم در موسسه موفقیت چهار درس ریاضی، علوم، ادبیات و هوش در نظر گرفته شده است. شما با شرکت در این کلاس های موسسه موفیت به خوبی برای آزمون تیزهوشان نهم آماده خواهید شد. دبیر درس ریاضی آقای نادری و دبیر درس ادبیات آقای جاهدی هستند و مباحث هوش همانند پایه ششم بر عهده آقای ربیعی است. این اساتید جز بهترین اساتید سطح کشور هستند و خود در مدارس برتر تهران همچون علامه حلی (تیزهوشان پسران) تدریس می کنند.


امکانات کلاس های آمادگی تیزهوشان موسسه موفقیت، بیشترین امکانات با کمترین قیمت!

موسسه موفقیت سعی کرده بهترین امکانات ممکن را با کمترین هزینه در اختیار دانش آموزان قرار دهد تا آن ها بتوانند زمینه رشد و استعداد خود را شکوفا کنند. علاوه بر اساتید و دبیران موسسه موفقیت که با آن ها آشنا شدید از دیگران امکانات و ویژگی های کلاس های تیزهوشان موسسه موفقیت می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • مشاورین دلسوز و زحمت کش که هر چند روز یکبار با دانش آموزان تماس گرفته و پیگیر کار آن ها می شوند.
  • آزمون های شبیه ساز استاندارد که هر دو هفته یکبار از دانش آموزان گرفته می شود و آن ها را با سبک سوالات تیزهوشان آشنا می کند.
  • انتخاب آنلاین یا حضوری بودن کلاس به انتخاب خودتان (در صورت بازگشایی مدارس کلاس های آنلاین همچنان ادامه خواهند داشت.)
  • تعداد دانش آموزان در کلاس آنلاین بین ۱۵ تا ۲۰ و در کلاس حضوری بین ۵ تا ۱۰ نفر هست که باعث می شود دبیران به خوبی با دانش آموزان ارتباط برقرار کنند و آن ها را در جریان کلاس بگذارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در کلاس ها می توانید با تلفن های موسسه موفقیت تماس حاصل فرمایید. (تلفن: ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰ – ۰۲۱۲۲۸۷۱۴۹۶)

ویژگی بهترین معلم ریاضی تیزهوشان چیست؟

بهترین معلم ریاضی تیزهوشان باید علاوه بر دانش و سطح علمی بالا، از قدرت تفهیم و انتقال بالایی نیز برخوردار باشد. همچنین هر چه سن دبیر کمتر باشد، ارتباط بهتری با دانش آموزان می تواند برقرار نماید. علاوه بر این تدریس به صورت تعاملی و همراه با سوال و جواب و درگیر کردن دانش آموز سبب افزایش بازدهی کلاس خواهد شد.

بهترین معلم ریاضی برای تیزهوشان کیست؟!

دبیران زیادی برای تدریس در کشور وجود دارند، اما اکثر آن‌ها توانایی تدریس مباحث تیزهوشان به نحوی که دانش آموزان کاملا مباحث را عمقی یاد بگیرند، ندارند. اساتید موسسه موفقیت همچون استاد توفیقی، ربیعی و نادری از بهترین اساتید ریاضی تیزهوشان برای پایه ششم به هفتم و نهم به دهم هستند که با توجه به ویژگی های یاد شده می توانند شما را برای رسیدن به هدف نهایی‌تان یعنی قبولی در آزمون تیزهوشان به خوبی آماده نمایند.

4.3/5 - (6 امتیاز)
دیدگاه کاربران
  • ملیحه کیانی 4 آبان 1401

    استاد علی توفیقی واقعا عالین البته همه تیم موفقیت خوبن ولی ایشون عالین.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *