0
02122891840

بهترین کلاس کنکور تهران در کنار اساتید و مشاوران آموزش سنتر

مؤسسه آموزش سنتر،وبسایت رسمی موسسه موفقیت، در کنار اساتید و مشاوران خود، بهترین کلاس کنکور تهران را به دانش آموزان ارائه می دهد. اینکه داوطلبان نیاز شدید به کلاس های کنکور باکیفیت دارند، مؤسسه موفقیت را بر این داشته است که نسبت به بر طرف کردن این مهم آستین به بالا بزند. در این موضوع که کلاس های کنکور تا چه میزان برای دانش آموزان مفید هستند شکی نیست، اما آنچه این کلاس ها را بسیار پر بازده می کند، سیاست ها و خط‌مشی‌های مؤسسه یا مرکز آموزشی مورد نظر است. از این رو، ما در این مقاله به تفصیل درباره اینکه چرا مؤسسه موفقیت بهترین کلاس کنکور تهران را برگزار می کند صحبت می کنیم؛ با آموزش سنتر همراه باشید.

کلاس های کنکور مؤسسه موفقیت چه ویژگی هایی دارد؟

آنچه که باعث شده است مؤسسه موفقیت بهترین کلاس کنکور تهران را دارا باشد، دقیقاً در راستای ویژگی های قرار دارد:

برنامه ریزی مدون و کاربردی

مؤسسه موفقیت به دلیل داشتن برنامه ریزی مؤثر و کارآمد، توانسته حداکثر آمار قبولی در کنکور را به نام خود ثبت کند. این برنامه مدون شامل نحوه مطالعه، تست زنی، حل آزمون، رفع اشکال و بررسی نقاط قوت و ضعف می باشد.

 

در واقع، داشتن برنامه ریزی مدون باعث می شود که دانش آموزان بدانند در چه روزی و به مدت چند ساعت باید درس بخوانند، یا در روزهای نزدیک به کنکور باید به چه شیوه ای مطالعه کنند، آیا در این دوران جمع بندی دروس مهم هست یا خواندن بخش های جدید؟ شیوه تست زدن و فراهم آوردن راه حل هایی اساسی برای پاسخگویی به سؤالات در کوتاه ترین زمان و حل آزمون نیز به داوطلبان کمک می کند که نگاه عمیق تری به دروس خود داشته باشند و بتوانند اعتماد به نفس خود را بالا ببرند. در همین راستا پیشنهاد می کنیم در بررسی بهترین اردو نوروز نیز با آموزش سنتر همراه باشید.

برخورداری از اساتید مجرب

حضور بهترین اساتید تهران در کلاس های کنکور مؤسسه موفقیت یکی از دلایل واضح برای حضور گسترده دانش آموزان در کلاس های کنکور این مرکز آموزشی است. در واقع، یکی از ویژگی های مهم هر کلاس کنکور داشتن اساتید کارکُشته و مجرب است.

 

اینکه اساتید به خوبی بر دروس خود تسلط داشته باشند و یا استخراج نکات کنکوری و بخش های مهم هر درس، بتوانند در کنار آموزشی صحیح، دانش آموزان را آماده رویداد مهمی همانند کنکور کنند. منبع آموزشی اساتید همان دروس اصلی دانش آموزان است، با این تفاوت که اگر داوطلبی در یک درس پایه ضعیفی داشته باشد، استاد در کنار آموزش عمیق آن درس با ارائه جزوه کامل، به حل مسائل و سؤالات چهار جوابی نیز می پردازد.

استفاده از دانش مشاوران

مشاوران در واقع هم وظیفه آموزشی بر عهده دارند و هم روانی! به این معنا که مشاوران هستند که نقاط قوت و ضعف دانش آموزان را بر حسب شیوه مطالعات و آزمون های آزمایشی تحلیل می کنند. آن‌ها به خوبی می دانند که دانش آموز مورد نظر در چه وضعیت درسی قرار دارند، آیا او نیاز مطالعه بیشتر دارد و یا اصلاً در تست زدن مشکل دارد؟ در همین راستای اردو نوروز نیز یکی دیگر از فرصت هایی است که در آن عللاوه بر شناخت نقاط قوت و ضعف خود می توانید به استفاده از خدمات مشاوران نیز بپردازید.

 

اگر اساتید را به عنوان پی ساختمان در نظر بگیرید، مشاوران ستون های این ساختمان هستند. بررسی مسائل روانی، از میزان انگیزه گرفته تا نبود اعتماد به نفس لازم، مشاوران وظیفه دارند دانش آموزان را از لحاظ ذهنی و روانی آماده کنکور کنند. مشاوران از زمان حضور داوطلبان در کلاس ها تا رسیدن زمان کنکور، پشتیبان همیشگی وضعیت آن‌ها هستند.

حل آزمون و مهارت تست زدن

هر چه قدر دانش آموزان دروس خود را عمیق یاد بگیرند، ولی در تست زنی مشکل داشته باشند، عملاً در کنکور زمان بسیاری را از دست می دهند. حضور در کلاس های کنکور مؤسسه موفقیت می تواند به مهارت تست زنی کمک شایانی کند.

 

در هر جلسه، حل سؤالات مربوط به هر بخش از کتاب، جزء اولویت های اصلی کلاس کنکور است. دانش آموزان باید از همان زمان های نخست مهارت تست زنی خود را تقویت کنند. پاسخ به سؤالات کنکور سال های قبل و همچنین آزمون های آزمایشی و هر منبع آموزشی دیگری (کتاب تست) در پایان کلاس ها انجام می گیرد. همچنین هر اندازه به کنکور نزدیک می شویم، تست زدن زمان بیشتری از کلاس را به خود اختصاص می دهد. در همین راستای می توانید به بررسی برنامه ریزی درسی نفرات برتر کنکور نیز بپردازید.

اهمیت حضور در بهترین کلاس کنکور تهران

توصیه ما به والدین و دانش آموزان عزیز این است که حتماً با شناخت قبلی اقدام به ثبت نام در کلاس کنکور کنید. امروزه با وجود انواع و اقسام کلاس های کنکور و تبلیغات بسیار گول زننده، انتخاب بهترین کلاس کنکور تا حدودی دشوار شده است؛ اما ضروری است برخی از مهم‌ترین پارامترهای هر کلاس کنکوری را با نیازهای خود تطابق دهید، سپس اقدام به ثبت نام کنید. به نحوه برنامه ریزی مرکز آموزشی مورد نظر توجه کنید و بینید چه اساتید و مشاورانی در آن مؤسسه مشغول به کار هستند. ما در مؤسسه آموزشی موفقیت هدف خود را تنها در آمادگی هر چه بیشتر دانش آموزان برای کنکور استوار کرده ایم و می خواهیم دانش آموزان با کوله باری از دانش آینده تحصیلی خود را ترسیم کنند.  

 

کلاس کنکور خوب در پاسداران تهران را می شناسید؟

Rate this post
دیدگاه کاربران
  • بهاره 28 دی 1398

    سلام ایا شماهم کلاس کنکور دارید و ثبت نام میکنید؟

  • غیاثی 30 دی 1398

    سلام آیا در کلاسهای کنکور استادی مجرب و با سابقه دروس را ارائه میدهد؟یا خیر؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *