0
02122891840

پانسیون مطالعاتی نوروز چه تأثیری در نتیجه کنکور دارد؟ پانسیون عیدانه

هرچه قدر انگیزه شما بالا باشد ولی در محیط مناسب مطالعاتی درس نخوانید پاسخ ما صریح است: «در کنکور موفق نمی‌ شوید!» به ویژه در روزهای عید نوروز که دانش آموزان انرژی بالایی برای مطالعه دارند و می توانند در ماه های منتهی به کنکور سطح یادگیری خود را محک بزنند. برخورداری از فضای مناسب مطالعاتی امری ضروری است.( پانسیون نوروز – پانسیون عیدانه)

پانسیون مطالعاتی نوروز که این روزها نامش به وفور شنیده می شود، آیا به عنوان یک محیط مطالعاتی ایده آل در نتیجه کنکور تأثیری دارد؟ ما در اینجا هستیم تا درباره تأثیر پانسیون مطالعاتی نوروز در نتایج کنکور صحبت کنیم؛ با آموزش سنتر همراه باشید. 

پانسیون مطالعاتی نوروز چیست؟

پانسیون نوروز به عنوان محیطی خاص جهت مطالعه عمیق بر اساس استانداردهای خاص تعریف می شود. به دلیل آنکه روزهای نوروز با دید و بازدیدهای فامیلی همراه است و دانش آموزان از داشتن محیط مناسب محروم هستند، پانسیون های مطالعاتی نوروز به عنوان راهی نجات بخش می توانند بهترین شرایط ممکن را پیش روی آن‌ها بگذارند.

اما ممکن است با خود بگویید: «خُب، برای مطالعه به کتابخانه محله خودمان می‌ روم.» این فکر نشان از آن دارد که شما نه پانسیون مطالعاتی را می شناسید و نه تاکنون آن را تجربه کرده اید! این فضا به طور ویژه برای مطالعه طراحی شده است و زمانی مؤثر می باشد که دارای شرایط و خدمات استاندارد مطالعاتی باشد. پس بیایید کمی درباره خدمات اردو نوروز منحصر به فرد صحبت کنیم.

خدمات ضروری پانسیون مطالعاتی نوروز

هر پانسیون نوروز ممکن است دارای خدمات و شرایط گوناگون باشد، برخی خدماتی در سطح بالا ارائه می دهند و برخی در سطح پایین، اما همه آن‌ها باید دارای حداقل شرایط استاندارد مطالعاتی به شرح زیر باشند:

راحتی: راحت بودن در یک فضای مطالعه ضروری‌ترین ویژگی است.  نشستن روی صندلی راحت و استفاده از میز استاندارد و حضور مداوم در محیطی که سکوت در جو آن حاکم است. همه و همه به راحتی فرد می انجامد؛ اما دیگر چه مواردی در راحتی تأثیر دارند؟ نور مناسب بسیار مهم است، زیرا شما نمی خواهید بعد از چند ساعت درس خواندن خواب آلود شوید و یا چشم هایتان درد بگیرد. همچنین نمی خواهید گرم یا سردتان شود، شما نیاز به دمای متعادل محیط دارید تا از حداکثر تمرکز خود برای درک مطالب استفاده کنید؛ اما رکن اساسی هر پانسیون مطالعاتی ایده آلی، سکوت مطلق است. سکوت به عملکرد بهتر مغز و در نتیجه یادگیری بیشتر و عدم حواس پرتی کمک شایانی می کند.

راحتی: راحت بودن در یک فضای مطالعه ضروری‌ترین ویژگی است. نشستن روی صندلی راحت و استفاده از میز استاندارد و حضور مداوم در محیطی که سکوت در جو آن حاکم است، همه و همه به راحتی فرد می انجامد؛ اما دیگر چه مواردی در راحتی تأثیر دارند؟ نور مناسب بسیار مهم است، زیرا شما نمی خواهید بعد از چند ساعت درس خواندن خواب آلود شوید و یا چشم هایتان درد بگیرد. همچنین نمی خواهید گرم یا سردتان شود، شما نیاز به دمای متعادل محیط دارید تا از حداکثر تمرکز خود برای درک مطالب استفاده کنید؛ اما رکن اساسی هر پانسیون مطالعاتی ایده آلی، سکوت مطلق است. سکوت به عملکرد بهتر مغز و در نتیجه یادگیری بیشتر و عدم حواس پرتی کمک شایانی می کند. وسایل الکترونیکی: تلفن های همراه برای یافتن اطلاعات و خواندن آخرین اخبارهای جدید هستند، اما می توانند به حواس پرتی منجر شوند. در پانسیون مطالعاتی اردوی نوروزی، مراقب سالن اقدام به دریافت موبایل و دیگر وسایل الکترونیکی غیر ضروری شما می کند؛ بنابراین در تمام ساعات مطالعه در پانسیون، موبایل به همراه ندارید. شخصی سازی: شخصی سازی و یا اختصاص فضای شخصی به هر فرد می تواند مسیر مطالعه در پانسیون نوروز را هموار کند. این کار عموماً با اختصاص یک صندلی، میز و کمد شخصی انجام می گیرد. اینکه هر دانش آموز این موضوع را می داند که در هر بار ورود در پانسیون باید در فضای شخصی خود بنشیند، خود به تنهایی می تواند منجر به راحتی خیال شود.

امنیت: نظارت و مراقبت از فضای پانسیون جهت رفت و آمد، ایجاد نظم، جلوگیری از خطرات و مشکلات لازم است. ممکن است دانش آموزان دچار افت فشار، سرگیجه و هرگونه نیاز ضروری باشند؛ بنابراین حضور مراقب سالن در تمام ساعات بازگشایی پانسیون مهم می باشد.

تأثیر پانسیون مطالعاتی نوروز در نتایج کنکور

دانش آموزانی که در روزهای نوروز زمان خود را در فضاهایی همانند پانسیون مطالعاتی می‌گذرانند، در مقایسه با دانش آموزان که در خانه یا کتابخانه محله درس می خوانند، عملکرد بهتری دارند. به شرطی که خدمات و شرایط پانسیون های مطالعاتی نوروز مطابق با استانداردهای بیان شده در گفتار قبلی باشد. در واقع، پانسیون نوروز بیش از هر محیط دیگری بر نحوه مطالعه مؤثر و موفقیت داوطلبان در کنکور تأثیر گذار است.

سکوت مطلق، زمان طولانی مطالعه و اختصاص فضای شخصی، مواردی هستند که به ندرت در کتابخانه ها و دیگر محیط های مطالعاتی یافت می شوند. حتی برخی از مراکز کنکوری اقدام به برگزاری جلسات رفع اشکال، مشاوره و اردوهای نوروزی نیز می کنند تا به طور همه جانبه از روزهای نوروز که به عنوان دوران طلایی یاد می شود، نهایت کمک را به دانش آموزان کنند.

بهترین پانسیون مطالعاتی نوروز در شرق تهران کجاست؟

خدمات استثنایی مؤسسه آموزشی موفقیت باعث شده است بتوان این مرکز آموزشی را به عنوان بهترین ارائه دهنده پانسیون مطالعاتی نوروز در شرق تهران دانست. خدمات این مؤسسه به شرح زیر می باشد:

  • باز بودن پانسیون در همه روزهای نوروز از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۲:۳۰
  • دریافت تلفن همراه و هرگونه وسیله الکترونیکی به محض ورود به پانسیون
  • اختصاص میز استاندارد، صندلی ارگونومیک و کمد مجزا برای قرار دادن کتاب و وسایل شخصی در پانسیون با هدف راحتی بیشتر داوطلب
  • امکان برگزاری کلاس های خصوصی و همچنین جلسات رفع اشکال درسی در صورت تمایل دانش آموزان
  • ثبت ورود و خروج دانش آموزان از طریق دستگاه ثبت اثر انگشت و ارسال پیامک تأیید برای والدین
  • حضور مراقب سالن جهت حفظ نظم، سکوت، آرامش و جلوگیری از رفت و آمد و استفاده از خوراکی در خارج از زمان استراحت
  • دارا بودن اتاق استراحت، بوفه و حیاط بزرگ برای آسایش دانش آموزان
  • امکان ثبت نام در پانسیون مطالعاتی در نوبت عصر
  • اختصاص ساعت رومیزی شخصی جهت کنترل زمان مطالعه
  • نور مناسب و تهویه مطبوع در کلیه ساعات روز
  • ارائه اردوهای مطالعاتی نوروز در بهترین دانشگاه های تهران (شریف، خواجه نصیر و موارد دیگر)

بلاخره پانسیون نوروز مهم است؟

انتخاب یک محیط مطالعاتی مناسب یقیناً تأثیر نخست را در موفقیت در کنکور دارد، به همین دلیل است که امروزه شاهد ظهر پانسیون های مطالعاتی کنکور در اقصی نقاط کشور هستیم. در این راستا، بهتر است با تحقیق و بررسی جامع به دنبال پانسیون مناسب باشید. مؤسسه آموزش سنتر در هر زمان آماده پاسخ گویی به هر گونه پرسش شما درباره خدمات پانسیون مطالعاتی نوروز خود می باشد. پس بدون اتلاف وقت و یا داشتن فکری باز، آینده تحصیلی خود را تضمین کنید.

 

پانسیون مطالعاتی نوروز را در اردوی نوروزی دانشگاه شریف تجربه کنید

Rate this post
دیدگاه کاربران
  • راحله محمدی 21 دی 1398

    اساتید یا معلمان خصوصی ماهم اجازه ورود برای رفع اشکال را دارن؟

    • آموزش سنتر 21 دی 1398

      سلام -بله در صورت هماهنگی میتوانید معلم خصوصی خود را در اردو نوروز موفقیت داشته باشید .

  • سعید محمدپور 22 دی 1398

    سلام ایا شما توصیه میکنید که حتما در اردوی نوروز شرکت کنم؟

  • حمید راهب 22 دی 1398

    سلام من در مدرسه و کتابخانه شرایطی وجود دارد که میتونم ایان نوروز رو با همکلاسی ها و دوستانمون درس بخونیم به نظر سما اینکار مفید است؟

  • اکبری 23 دی 1398

    ایا شرایط برای دخترا و پسرا یکسان هست؟

  • اقایی 24 دی 1398

    اخرین زمان ثبت نام در اردو نوروز کیه؟

  • محسنی 25 دی 1398

    اگر رزرو انجام دهیم و بعد کنسل کنیم مبلغ مان برگشت میخورد؟

  • راضی 28 دی 1398

    چند نفر در اردوی پارسال موفق به کسب رتبه برتر شدند؟

  • علوی 30 دی 1398

    چگونه میتونیم رتبه کنکور را تخمین بزنیم؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *