0
02122891840

هزینه پانسیون مطالعاتی چقدر است؟

اگر به دنبال یک پانسیون مطالعاتی هستید حتما یکی از نکاتی که برای شما مهم است، هزینه پانسیون مطالعاتی است. موارد مهمی هستند که در شرایط پانسیون و قیمت آن تاثیر گذارند که امروز قصد داریم به آن ها بپردازیم پس حتما تا پایان همراه این مطلب از وب سایت آموزش سنتر باشید. اگر نمی دانید پانسیون مطالعاتی چیه پیشنهاد می شود ابتدا مقاله پانسیون مطالعاتی چیست؟ را مطالعه کنید و سپس به سراغ این مطلب بیایید.


چرا مطالعه در پانسیون مطالعاتی توصیه می شود؟

محیط پانسیون های مطالعاتی به گونه ای است که تمرکز شما در این محیط بالاتر می رود و عوامل مزاحمی که حواس شما را پرت می کنند، از شما و محیط به دور هستند. اگر شما هم جز آن دسته دانش آموزانی هستید که برای آزمون هایی همچون تیزهوشان ششم، تیزهوشان نهم، امتحان نهایی و یا کنکور نیاز به همچنین محیطی دارید، حتما به سراغ نزدیک ترین پانسیون مطالعاتی در محل خود بروید.

عوامل موثر بر قیمت و هزینه پانسیون مطالعاتی چیست؟

عوامل متعددی بر قیمت یک پانسیون مطالعاتی می توانند موثر باشید که در اینجا به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد. این موارد را حتما باید در هنگام انتخاب پانسیون های مطالعاتی در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

۱) تعداد دانش آموزان در پانسیون

یکی از مهم ترین عواملی که بر قیمت یک پانسیون مطالعاتی می تواند موثر باشد تعداد افراد حاضر در پانسیون است. بدیهی است که هر چه تعداد کمتر باشد، افراد حاضر با تمرکز بالاتری می توانند به مطالعه بپردازند و همچنین رسیدگی و نظارت بیشتری برای هر کدام وجود دارد. مخصوصا در شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا، معمولا افراد ترجیح می دهند که به پانسیونی بروند که تعداد کمتری دانش آموز داشته باشد. البته با انجام واکسیناسیون و کاهش آمار بیماری کرونا، این موضوع تا حد زیادی از بین رفته است. این مورد دقیقا برخلاف کتابخانه های عمومی است که تعداد محدودیت ندارد و هر چند دانش آموز که بخواهند، می توانند با فاصله اندک و بدون ماسک کنار هم نشسته و درس بخوانند!

یکی از نکات مهمی که پانسون مطالعاتی موفقیت بر آن تاکید دارد و نظارت ویژه ای بر روی آن داشته تعداد افراد حاضر در پانسیون است. در پانسیون مطالعاتی موفقیت تعداد افراد حاضر که بین ۱۰ – ۱۵ نفر است که با رعایت فاصله اجتماع و ماسک و واکسن زده در پانسیون حاضر می شوند. علاوه بر این، تعداد کم باعث می شود که نظارت بهتر و بیشتری بر روی دانش آموزان باشد تا به راحتی بتوانند مشکلات درسی خود را حل نموده و در ضمن دانش آموزی کم کاری نکند.

۲) ساعات حضور

یکی دیگر از عواملی که بر روی هزینه پانسیون مطالعاتی تاثیر گذار است، بازه زمانی و ساعت کاری پانسیون های مطالعاتی است. عموما ساعت کاری پانسیون ها از کتابخانه ها بیشتر است و یه همین دلیل طبیعتا هزینه آن نیز بیشتر می شود. در شرایط عادی ساعات کاری پانسیون مطالعاتی موفقیت ساعت ۷:۳۰ تا ۲۲:۳۰ شب است و این یعنی دانش آموزان می توانند حدود ۱۵ ساعت مطالعه داشته باشند. در حالی که کتابخانه ها معمولا بین ۱۰ تا ۱۲ ساعت باز هستند.

۳) حضور اساتید و ناظران و مشاوران

پانسیون مطالعاتی موفقیت
این نکته تاثیر بسیار زیادی بر روی هزینه ها می تواند داشته باشد. هر چقدر که اساتید و ناظران و مشاوران حاضر در پانسیون متبحر و برجسته تر و کاربلد تر باشند، طبیعی است که دستمزد بیشتری دریافت می کنند و هزینه ها نیز بالاتر می رود. برخی پانسیون ها به جای اساتید از رتبه های برتر کنکور و یا دانشجویان برتر نیز استفاده می کند که هزینه های کمی پایین‌تری دارند و این آن هم مورد تایید است. اما متاسفانه برخی از پانسیون ها یا اصلا مسئول و ناظری برای رفع اشکال ندارند و یا از معلمین بازنشسته و یا دبیران معمولی استفاده می کنند که چندان کیفیت بالایی ندارند.

مزیتی که حضور مشاوران و اساتید می تواند داشته باشد این است که به بهترین شیوه دانش آموزان را راهنمایی می کنند و مشکل آن ها را حل می کنند. موسسه آموزشی موفقیت سعی بر این داشته است که با در نظر گرفتن شرایط و هزینه ها بهترین اساتید و مشاوران را با کمترین هزینه ها در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در ضمن در پانسیون موفقیت، مشاوران انگیزشی نیز وجود دارند که می تواند تاثیر به سزایی در روحیه دانش آموزان داشته باشد و آن‌ها را از لحاظ روحی و روانی آماده کند.

۴) موقعیت مکانی

معمولا هر چه به شمال شهر نزدیک می شویم هزینه اجاره ی خانه ها و مغازه ها بیشتر است و این نکته بر روی قیمت پانسیون های مطالعاتی نیز تاثیر گذار بوده است. پانسیون مطالعاتی موفقیت در شمال شرقی تهران در منطقه پاسداران واقع شده است و موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و با مترو و وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی قابل دسترس است.

۵) وجود امکانات رفاهی

وجود امکانات رفاهی مختلف و سرویس های گوناگون مثل غذا و میان وعده برای دانش آموزان می تواند هزینه ها را بالاتر ببرد. در حال حاضر و وجود بیماری کرونا موسسه آموزشی موفقیت به درخواست خود اولیا و دانش آموزان از ارائه وعده های غذایی خودداری می کند اما وسایلی همچون میکروویو، یخچال، گاز، آبجوش، چایی و … در اختیار دانش آموزان است تا افراد در صورت نیاز از آن ها بهره مند شوند.

۶) نحوه پرداخت هزینه پانسیون مطالعاتی

اینکه نحوه پرداخت افراد به چه صورت است در هزینه ها تاثیرگذار خواهد بود. به عنوان مثال کسی که به صورت ماهیانه ثبت نام و هزینه را پرداخت می کند با کسی که به صورت سالانه و یا روزانه هزینه پرداخت می کند تفاوت خواهد داشت . توصیه می شود که ابتدا به صورت آزمایشی و مثلا یک ماهه ثبت نام کنید و سپس در صورت رضایت اقدام به ثبت نام چند ماهه و یا سالانه کنید.

قیمت منطقی و معقول برای سالن مطالعه خصوصی یا پانسیون چقدر است؟

با توجه به نکات گفته شده فوق و شرایط گفته شده هزینه پانسیون مطالعاتی در سال ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰ بین ۲٫۵ تا ۳ میلیون تومان بوده است و البته هر چه هزینه بالاتر رود امکانات بیشتری به شما داده می شود. پس بنابراین اگر جایی دیدید که با مبلغ بسیار پایین تری برای شما اقدام به برگزاری پانسیون کرده است شک کنید که ممکن است یک جای کار ایراد داشته باشد و حتما با تحقیق و بررسی های لازم اقدام به ثبت نام کنید. البته این مبلغ در صورتی که شما نیاز به مشاوره و اساتید رفع اشکال نداشته باشید کمتر می شود. البته به شما توصیه می کنیم که حتما از مشاوران و اساتید رفع اشکال استفاده نمایید زیرا در غیر این صورت پانسیون و کتابخانه فرق چندانی با هم نخواهند داشت. در سال جدید با وجود افزایش تورم و قیمت ها پیش بینی می شود که هزینه و قیمت پانسیون مطالعاتی در سال ۱۴۰۱ بالاتر رود.


ثبت نام در پانسیون مطالعاتی موفقیت با بهترین قیمت و هزینه!

ثبت نام در پانسیون مطالعاتی موفقیت با بهترین قیمت و هزینه! - هزینه پانسیون مطالعاتی - قیمت پانسیون مطالعاتی

پانسیون مطالعاتی موفقیت که یکی از قدیمی ترین و بهترین پانسیون های مطالعاتی کشور است که هر ساله متقاضیان زیادی حتی از شهرستان ها دارد. پانسیون مطالعاتی موفقیت از سال ۹۴ شروع به کار کرده و هر سال با رفع نواقص و ایراد های سال های گذشته سعی بر بهتر شدن داشته است. یکی از نکات مهم در پانسیون موفقیت گزینش افراد متقاضی است! به این صورت که افراد قبل از ورود توسط مدیر آموزشگاه مصاحبه می شوند و در صورتی که از نظر رفتاری و درسی قابل قبول باشند می توانند به پانسیون راه پیدا کنند. این کار سبب می شود تا محیط پانسیون یک جو کاملا یکدست و منظم داشته باشد و یک شرایط ایده آل برای دانش آموزان فراهم شود.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در پانسیون مطالعاتی آموزشگاه موفقیت با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید. ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰ – ۰۲۱۲۲۸۷۱۴۹۶

البته توجه داشته باشید که پانسیون مطالعاتی موفقیت حدود ۳ سال است که دیگر فعالیت ندارد و کلاس های تیزهوشان موفقیت جای آن را گرفته اند.

دیگر مطالب مشابه
هزینه اردو مطالعاتی نوروز چقدر است؟

هزینه پانسیون مطالعاتی چقدر است؟

هزینه پانسیون مطالعاتی بستگی به تعداد نفرات، امکانات پانسیون، محل، مقدار ساعات و سایر موارد مرتبط بستگی دارد که در این مقاله به طور کامل در مورد آن صحبت شده است.

قیمت منطقی و معقول برای سالن مطالعه خصوصی یا پانسیون چقدر است؟

هزینه پانسیون مطالعاتی موفقیت در سال ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰ بین ۲٫۵ تا ۳ میلیون تومان بوده است که احتمال افزایش قیمت در سال‌های آینده وجود دارد. اگر جایی دیدید که با مبلغ بسیار پایین تری برای شما اقدام به برگزاری پانسیون کرده است شک کنید که ممکن است یک جای کار ایراد داشته باشد و حتما با تحقیق و بررسی های لازم اقدام به ثبت نام کنید. البته این مبلغ در صورتی که شما نیاز به مشاوره و اساتید رفع اشکال نداشته باشید کمتر می شود. البته به شما توصیه می کنیم که حتما از مشاوران و اساتید رفع اشکال استفاده نمایید زیرا در غیر این صورت پانسیون و کتابخانه فرق چندانی با هم نخواهند داشت.

3.8/5 - (26 امتیاز)
دیدگاه کاربران
  • احسان 15 اسفند 1399

    سلام وقت بخیر
    تو غرب تهران هم شعبه دارید؟

    • AmoozeshCenter 19 اسفند 1399

      سلام
      وقت بخیر
      نه متاسفانه فعلا فقط در پاسداران شعبه داریم .

  • سبا 12 فروردین 1400

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید این هزینه ای که گفتید ماهیانس؟( همون ۳۵۰۰ میلیون منظورمه)

    • AmoozeshCenter 27 آذر 1400

      سلام با توجه به هزینه اجاره فضا و منطقه پانسیون موفقیت که در پاسداران قرار دارد. این هزینه ماهانه است فعلا

  • جلالی 29 اردیبهشت 1400

    سلام روز بخیر . شما هر سال پانسیون مطالعاتی برگذار میکنید ؟؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید

    • AmoozeshCenter 23 آبان 1400

      سلام موسسه موفقیت اولین و بزرگترین پاسنیون های مطالعاتی در تهران را دارد. ولی از ابتدای کرونا پانسیون های مجموعه موفقیت به دلیل کرونا بسته است و به زودی دوباره باز خواهند شد.

      • سلیمی 16 بهمن 1400

        سلام پانسیون هنوز بازگشایی نشده؟

        • movafaghiat 18 فروردین 1401

          پانسیون موفقیت از اواسط بهار ۱۴۰۱ دوباره راه اندازی میگردد.

  • محمد 17 فروردین 1402

    هزینه چقدر هستش در کرمانشاه

  • تینا 21 آبان 1402

    سلام خسته نباشید.
    هزینه ماهانه پانسیون چقدر هست برای امسال؟

  • تینا 21 آبان 1402

    سلام خسته نباشید.
    هزینه ماهانه پانسیون چقدر هست؟

  • jp 28 آبان 1402

    با سلام در عکس اولی که قرار دادید حجاب بدرستی رعایت نشده لطفا یک عکس دیگر جایگزین کنید باتشکر🙏

    • movafaghiat 30 آبان 1402

      اصلاح شد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *