0
02122891840

هزینه کلاس کنکور تجربی

یکی از رویا هایی که دانش آموزان و اولیای آن ها دارند ، رویای کسب یه جایگاه اجتماعی خوب می باشد.در سال های گذشته با بالاتر رفتن آمار شرکت کنندگان در رشته تجربی ، می توان به این نکته دست یافت که اکثر آن ها رویای دکتر شدن را در سر دارند؛رویایی که حتی برای رسیدن به آن گاهی حاضر به صرف هزینه های بسیار گزاف نیز می شوند.امروز قصد داریم شما را با هزینه کلاس کنکور تجربی و موارد پیرامونی آن آشنا نماییم ، پس تا انتها ما رو همراهی نمایید.

کلاس کنکور خوبه؟

در سال های گذشته ، کلاس کنکور یکی از پرسودترین تجارت های این روزها به شمار می رود.متاسفانه این موضوع سبب سو استفاده برخی از موسسات و حتی مدرسه ها شده است و سعی بر این داشته اند که با برگزاری این کلاس ها ، به هر قیمتی سودی برای خود کسب کنند.
اگر بخواهیم یک جواب کامل و جامع به سوال رفتن کلاس کنکور خوبه یا نه؟ بدهیم ، باید بگوییم که با توجه به شرایط هر کس باید در این مورد تصمیم گیری نمود.به عنوان مثال شخصی که در بهترین مدارس ایران از جمله علامه حلی و فرزانگان که جز مدارس تیزهوشان به شمار می روند ، تحصیل می کند ، در اکثر موارد نیازی به کلاس کنکور ندارند؛زیرا مدارس آن ها ، به بهترین شکل با دانش آموزان کار می کنند و علاوه بر امتحانات مدرسه آن ها را با آماده کنکور و حتی المپیاد نیز می کنند.
اما گروه عمده ی دانش آموزان که در مدارس دولتی درس می خوانند ، اکثرا فقط در سطح کتاب درسی با آن ها کار می شود و برای حضور موفق در کنکورو آزمون سراسری نیاز به کلاس کنکور خواهند داشت.
طبق آمار منتشر شده از افراد برتر کنکور ، حدود ۸۰ درصد آن ها در مدارس تیزهوشان تحصیل کرده اند که به خوبی مطلب بالا را تصدیق می کند.
اگر می خواهید در رابطه با این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنید به شما پیشنهاد می کنیم ، مقاله کلاس کنکور چی برم؟ را حتما مطالعه نمایید.

کلاس کنکور مدرسه ، قیمت کم و کیفیت پایین!

همانطور که بالاتر خدمتتان عرض کردیم ، به دلیل سود و پول خوبی که در برگزاری این کلاس ها دارد عده ی زیادی از سودجویان به برگزاری این کلاس ها روی آورده اند که در این بین حتی مدارس نیز پا به این میدان گذاشته اند.
والدین دانش آموزان نیز ، با توجه به قیمت پایینی که این کلاس ها نسبت به کلاس های بیرون دارد ، اقدام به ثبت نام آن ها می کنند؛غافل از اینکه این کلاس ها سطح و کیفیت پایینی دارند و کمک چندانی به آن ها نخواهند کرد.
اکثر مدارس همان دبیران خودشان را برای کلاس های کنکور انتخاب می کنند و آن دبیران نیز با توجه به اینکه از تجربه ی لازم برای کلاس های تست زنی برای کنکور برخوردار نیستند ، نمی توانند آنگونه که شایسته است به تدریس بپردازند.
همچنین با توجه به جمعیت بالای این کلاس ها بازدهی دانش آموزان و دبیران پایین می آید.

کلاس کنکور برای رشته تجربی ، واجب تر از نون شب!

با توجه به آمار منتشر شده از سوی سازمان سنجش و اینکه هر ساله به تعداد داوطلبان رشته تجربی افزوده می شود ، رقابت بسیار سخت و نفس گیری برای رسیدن به دانشگاه ها و رشته های برتر همچون پزشکی و دندانپزشکی وجود دارد و حتی درست یا غلط زدن یک تست می تواند در سرنوشت شما بسیار تاثیرگذار باشد.
رشته ی تجربی با توجه به اینکه اکثر درس های تخصصی اش مفهومی می باشد ، اگر یک دبیر متخصص و کاربلد که تخصصش روی کنکور است و با روش ها و تکنیک های طلایی می داند که چطور یک مطلب را بگوید که در ذهن شما ماندگار باشد ، کمک بسیار زیادی به شما می شود.
پس بنابراین پیشنهاد می کنیم که اگر شرایط استفاده از کلاس های کنکور را دارید حتما از این کلاس ها استفاده نمایید ، زیرا تاثیر به سزایی در عملکرد شما خواهد داشت.
شما می توانید برای آگاهی بیشتر در این باره مقاله ، بهترین کلاس کنکور برای پزشکی را نیز مورد مطالعه قرار دهید.

هزینه کلاس کنکور رشته تجربی چقدر است؟

همانطور که کیفیت یک مجموعه باید بررسی شود و مورد مهمی است ، یکی از فاکتور های مهم دیگر هزینه کلاس کنکور می باشد.هزینه ی کلاس کنکور به عامل های مختلفی می تواند بستگی داشت که برخی از آن ها را در زیر آورده ایم:

  • اساتید نامی و با تجربه
  • مدیریت قوی آموزشگاه
  • نظارت برکار دانش آموزان
  • برنامه ریزی و مشاوره حرفه ای
  • تعداد جلسات و ساعت کلاس

و………..
با توجه به نکات گفته شده هزینه کلاس کنکور تجربی برای پکیج کامل درس ها  + جزوه ، چیزی در ۲۰-۳۰ میلیون باید باشد.اگر دیدید جایی این قسمت پایین تر می باشد ، حتما به آن شک کنید.
البته مراکز مشهور و معروفی تیز وجود دارند که مبالغ بسیار هنگفت تری را از شما دریافت می کنند.در واقع آن ها از شما پول تبلیغات و برند خود  را نیز دریافت می کنند و در مقابل در سطح سایر آموزشگاه ها و حتی در موردی پایین تر تدرس می کنند.

گول تبلیغات به ظاهر جذاب تلویزیونی را نخورید!

اگر شما هم در تلویزیون و سایر وقت ها ، افرادی را حتی در رسانه ملی مشاهده می کنید که ، با روش های عجیب و غریب و من درآوردی شما را شگفت زده و مجذوب می کنند ، باید به شما بگوییم که این فقط ظاهر قضیه است و گول ظاهر را نخورید!
افراد زیادی بوده اند که پس از تهیه پکیج های این افراد بسیار پشیمان شده اند و حتی کار به شکایت و شکایت کشی رسیده است ، اما در نهایت به جایی نرسیده اند.

با شرکت در کلاس های موسسه موفقیت ، به آرزوی خود رنگ واقعیت ببخشید!

مجموعه موفقیت در سال های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است و با در اختیار داشتن بهترین اساتید کنکوری در سطح کشور آمار بالای قبولی در کنکور داشته است.آمار قبولی موسسه موفقیت در رشته های پزشکی و دندانپزشکی که جز پرطرفدارترین رشته های تجربی هستند ۶۵ % بوده است.
یعنی شما می توانید با ثبت نام در کلاس های کنکور ما و همچنین تلاش و پشتکار خودتان به سادگی به رویای خود رنگ واقعیت ببخشید!
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کلاس های کنکور مجموعه موفقیت دبه صفحه ی کلاس کنکور مراجعه نمایید و یا با تلفن های مجموعه تماس حاصل نمایید. ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰ – ۰۲۱۲۲۸۷۱۴۹۶

3.4/5 - (8 امتیاز)
دیدگاه کاربران
  • Faraji 6 اسفند 1401

    سلام خسته نباشید برای چه مدت زمانی باید این مبلغ رو پرداخت کنیم ؟

    • movafaghiat 9 اسفند 1401

      برای یک سال تحصیلی

  • محدثه رازقی 14 خرداد 1402

    سلام.من کلاس نهم هستم دارم امتحان خردادو میدم .چطور باید تو کلاس کنکور تجربی شرکت کنم تا بتونم موفقیت رو حتمی کنم

    • movafaghiat 2 مرداد 1402

      درود بر شما با آموزشگاه موفقیت تماس بگیرید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *