0
02122891840

پانسیون مطالعاتی شمال تهران

تا به حال شده که بخواین تو خونه درس بخونید ولی به هر دلیلی اینکار براتون سخت باشه ؟ دلایل متعددی واسه این مشکل ، از قبیل سر و صدا ، کمبود نور و هر چیز دیگری که سبب حواس پرتی و شرایط و فضای نامناسب وجود داره که در این مطلب قصد داریم راهکار اون یعنی پانسیون مطالعاتی رو بهتون معرفی کنیم و بهترین پانسیون های شمال تهران را برایتان معرفی کنیم .

پانسیون مطالعاتی چیه؟

مقوله پانسیون مطالعاتی تقریبا یک موضوع نسبتا جدید می باشد و چندین سال است که همچنین مکان هایی راه اندازی شدن اما چرا؟
اگر تمایل دارید اطلاعات جامع تری درباره پانسیون به دست آورید روی پانسیون مطالعاتی چیست؟ کلیک کنید.

مشکلات کتابخانه های عمومی

اگر شما هم تجربه استفاده از کتابخونه های عمومی رو داشته باشید ، میدونید که مشکلات زیادی دارن . مثلا تعداد افراد محدود نیست و ممکنه شما مجبور بشین روی یک میز کوچک با چندین نفر دیگر همزمان مطالعه کنید که شرایط راحتی نیست .
از طرف دیگر اگر مقداری دیر برسید ممکن است اصلا جای خالی پیدا نکنید و مجبور بشین برگردین خونه!
مشکل دیگه ای که میشه بهش اشاره کرد نبود یک ناظر دائمی است که بر نظم و سکوت محیط نظارت داشته باشد و بار ها دیده شده است که افراد هر کاری به جز درس خوندن انجام میدن! که این تمرکز بقیه افرادی که واقعا می خوان درس بخونن رو هم از بین میبره .
و کلی مشکل دیگه که بچه هایی که از کتابخونه ها استفاده کردن به خوبی با اونها آشنا هستند .
همه این مشکلات سبب شده است که افراد میل کمتری به حضور در کتابخانه های عمومی داشته باشید و به سراغ گزینه های دیگر بروند . پانسیون های مطالعاتی و یا سالن مطالعاتی خصوصی از بهترین انتخاب های ممکن هستند .

تفاوت های پانسیون با کتابخونه

۱٫ ظرفیت پذیرش در پانسیون بسیار محدود است و محیط مثل کتابخونه ها شلوغ نیست .
۲٫ ساعت کاری سالن های مطالعه خصوصی بسیار بیشتر از کتابخونه هاست .
۳٫ نظارت دقیق بر روی مطالعه دانش آموزان صورت می گیرد و عملا دانش آموزان نمی توانند به کار های دیگر مشغول شوند .
۴٫ فضایی آرام و منظم و با نور کافی و به دور از عوامل مزاحم .

معرفی پانسیون مطالعاتی موفقیت و مزایای آن نسبت به سایر پانسیون ها

پانسیون مطالعاتی موفقیت یکی از قدیمی ترین و بهترین سالن های مطالعاتی تهران می باشد که از سال ۹۴ کار خودش را شروع کرد و شعبه اول آن در میدان رسالت(کوهک) واقع شده بود .
در سال ۹۶ به سید خندان انتقال پیدا کرد و سپس در سال ۹۷ به جردن رفت و در محل های مختلفی کسب تجربه کرد .
در سال ۹۸ با دو شعبه در پاسداران یکی مخصوص دختران و دیگری مخصوص پسران به فعالیت خود ادامه داد و دانش آموزان آن توانستند در رشته های بسیار خوبی قبول شوند و رتبه های خوبی کسب کردند .
یکی از مهم ترین تفاوت هایی که پانسیون مطالعاتی موفقیت را از سایر پانسیون ها مجزا می کند این است که پانسیون موفقیت تنها پانسیون مطالعاتی با مجوز رسمی در شمال تهران می باشد .

بهترین ها از نظر درسی و اخلاق

هر ساله بین صد ها نفری که درخواست شرکت در پانسیون را دارند گزینش انجام می شود تا بهترین ها از نظر درسی و اخلاقی انتخاب شوند و حدود ۵۰ نفر به پانسیون راه پیدا می کنند .
تنها افرادی پذیرش می شوند که معدل بالایی دارند و یا عزم خود را جزم کردن تا شرایط خود را تغییر دهند و انگیزه بالایی دارند که طی انجام مصاحبه با مدیر آموزشگاه پذیرفته می شوند .

جمع آوری تلفن های همراه

هر روز صبح به محض ورود دانش آموزان تمامی وسایل ارتباطی از جمله موبایل از آن ها گرفته می شود تا بدون هر عامل حواس پرتی بتوانند به مطالعه بپردازند و تمرکز آن ها از بین نرود .
البته اگر دانش آموزان کار درسی داشته باشند می توانند موبایل خود را در اختیار داشته باشند . این کار فقط به موجب این انجام می شود که یکی از مهم ترین عوامل حواس پرتی بچه ها از آن ها دور شود.

کنترل و نظارت بر ورود و خروج

یکی از دیگر مزایای سالن مطالعه موفقیت کنترل ورود و خروج دانش آموزان می باشد . به نحوی که به محض ورود به اولیا دانش آموز اطلاع داده می شود و همچنین در هنگام خروج نیز با ارسال پیامک اولیا مطلع خواهند شد .

اعلام زمان های استاندارد مطالعه

زمان مطالعه ی استاندارد ۹۰ دقیقه و ۱۵ دقیقه استراحت می باشد تا انرژی دانش آموزان تحلیل نرود و بتوانند با بیشترین بازده به مطالعه مجدد بپردازند . این تایم ها به صورت موسیقی به بچه ها اعلام می شود که سبب بالا رفتن روحیه و انگیزه در آن ها نیز می شود .

مشاور انگیزشی و تقویت روحیه

همانطور که می دانید دانش آموزان در سال کنکور ممکن است دچار افت روحیه و انگیزه شوند که می تواند به افت درسی و عدم موفقیت آن ها دچار شود . مجموعه موفقیت برای پانسیون مطالعاتی خود از بهترین مشاوران انگیزشی استفاده می کند تا هر چند روز با دانش آموزان صحبت کنند و بتوانند آن ها را از لحاظ روحی و روانی آماده نگه دارند .

کلاس با اساتید برتر کنکور و برنامه ریزی

هر کدام از دانش آموزان که تمایل داشته باشند برای رفع مشکلات درسی خود می توانند کلاس های خصوصی با بهترین اساتید کنکور داشته باشند . همچنین مشاوران حرفه موسسه موفقیت در خدمت بچه ها هستند تا بهترین برنامه را با توجه به توان هر کس به او بدهند تا بهترین کیفیت را داشته باشند .
شرایط و امکانت پانسیون مطالعاتی موفقیت

برگزاری پانسیون مطالعاتی با شرایط کرونایی

سال گذشته به دلیل شیوع ناگهانی بیماری کرونا و غافلگیری همه ، اردو نوروز مجموعه تعطیل شد و سالن مطالعاتی نیز با شرایط خاص و ویژه ای و با تعداد بسیار محدود به فعالیت خود پرداخت .
امسال نیز به مانند سال گذشته پانسیون با شرایط کرونایی و به صورت فوق العاده محدود و با شرایط VIP برگزار خواهد شد . تعداد دانش آموزان بین ۱۰ تا ۱۵ نفر خواهد بود که همانطور که بالاتر گفته شد با گزینش و شرایط خاصی پذیرش می شوند تا محیط بسیار عالی و با یک جو خوب داشته باشیم .

ثبت نام در بهترین پانسیون مطالعاتی شمال تهران

اگر مایل به ثبت نام و یا دانستن اطلاعات بیشتر هستید می توانید با شماره تلفن های مجموعه تماس حاصل فرمایید و یا در قسمت نظرات مطرح فرمایید تا در سریع ترین زمان به آن پاسخ داده شود . (۲۲۸۹۱۸۴۰ – ۰۲۱)

3.2/5 - (4 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *