0
02122891840

کلاس آنلاین دهم تجربی

کلاس دهم یکی از پایه های مهم تحصیلی محسوب می شود که اکثر دانش آموزان به دلیل ورود به مقطع جدید و اضافه شدن درس های تازه دچار افت تحصیلی می شوند. اما راهکار چیست؟ امروز قصد داریم به طور اختصاصی در مورد پایه دهم تجربی با شما صحبت کنیم و در انتها بهترین کلاس آنلاین دهم تجربی در تهران و معیار ها و ویژگی های مورد نیاز را با شما بررسی نماییم، پس تا انتها با ما همراه باشید.


چگونه افت تحصیلی دانش آموزان را جبران کنیم؟

هماطور که بالاتر به آن اشاره نمودیم، افت تحصیلی در ابتدای پایه دهم امری طبیعی می باشد و تقریبا ۸۰ درصد دانش آموزان، مخصوصا در درس ها تخصصی با آن رو به رو می شوند. دانش آموزانی که از سطح علمی و هوش بالایی برخوردار هستند و جز دانش آموزان ممتاز و عالی محسوب می شوند، معمولا خودشان با کمی تلاش و مطالعه بیشتر این افت تحصیلی را جبران می نمایند.

دسته دوم دانش آموزان که در دسته دانش آموزان متوسط و خوب به شمار می آیند معمولا به سراغ کلاس های تقویتی و تست و نکته می روند. این دانش آموزان نیز به مرور پیشرفت نموده و حتی بعضا از دانش آموزان دسته اول نیز پیشی می گیرند.

دسته سوم دانش آموزانی هستند که سطح نسبتا ضعیفی دارند. این دانش آموزان اغلب به سراغ معلم خصوصی می روند. اما با توجه به قیمت بالای معلم خصوصی ممکن است پرداخت هزینه های معلم خصوصی برای برخی خانواده ها دشوار باشد. پیشنهاد ما به این افراد شرکت در کلاس های تقویتی پایه دهم و همچنین مطالعه و تلاش بیشتر در منزل می باشد.

شاید مطلب ریاضی کلاس یازدهم نیز مورد توجه شما قرار گیرد.

با توجه به شرایط کرونا آیا کلاس آنلاین بازدهی لازم را دارد؟

با شیوع پاندمی کرونا، اکثر کلاس ها به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود و از همین رو سوال خیلی از اولیا و دانش آموزان این می باشد که آیا کلاس آنلاین دهم تجربی بازدهی لازم را دارد؟ در جواب باید گفت که طبیعی است با توجه به دور بودن از فضای کلاس و مدرسه، کلاس های آنلاین بازدهی کلاس های حضوری را نخواهند داشت، اما اگر اساتید کلاس ها تجربه کلاس مجازی را داشته باشند و بتوانند به خوبی دانش آموزان را درگیر نمایند، می توان بازدهی این کلاس ها را مناسب دانست. اما این کلاس ها مزایا و معایبی دارند که به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. 

مزایا کلاس های آنلاین

  1. مرور مجدد: شما می توانید فیلم کلاس خود را ضبط نموده و بارها آن را مشاهده نمایید.
  2. کاهش زمان تلف شده: در کلاس های مجازی دیگر رفت و آمد دانش آموزان و دبیران وجود ندارد و به همین دلیل زمان تلف شده کلاس به حداقل می رسد.
  3. به صرفه تر شدن هزینه ها: با توجه به آنلاین شدن کلاس ها هزینه کلاس ها تا حد قابل توجهی کاهش یافته است و مقرون به صرفه می باشد.
  4. انعطاف پذیری بیشتر: شما می توانید در هر جای دنیا و هر مکانی تنها با داشتن اینترنت، از کلاس های خود بهره مند شوید.
  5. افزایش اعتماد به نفس: برای برخی از دانش آموزان که خجالتی هستند و خیلی تمایلی به صحبت در کلاس ندارند، کلاس های مجازی می تواند اعتماد به نفس آن ها را افزایش دهد.

معایب کلاس های آنلاین

  1. مشکلات اینترنت: یکی از چالش های بزرگ و مشکل زا در کلاس های مجازی، قطع و وصل شدن اینترنت می باشد. ازین رو حتی برخی خانواده ها مجبور شده اند تا هزینه های زیادی صرف خرید اینترنت بکنند.
  2. عدم قرارگیری در محیط آموزشی: زمانی که شما در محیط آموزشی مدرسه و یا کلاس های موسسات قرار بگیرید، ناخودآگاه تمایل‌تان به یادگیری و آموزش بیشتر می شود، اما در کلاس های مجازی از این مورد نمی توان بهره برد.
  3. وجود عوامل ایجاد کننده حواس پرتی: عواملی از قبیل موبایل، تلویزیون، سر و صدای اعضای خانواده و … از مواردی هستند که ممکن است حواس شما را پرت بکنند و سبب شوند که تمرکز شما از بین برود.
  4. عدم مشخص شدن سطح واقعی دانش آموزان: با توجه به اینکه اکثر دانش آموزان امتحانات مجازی را به صورت مشارکتی و از روی کتاب و جزوه پیش می برند، بنابراین سطح واقعی دانش آموزان مشخص نمی شود و معمولا نمره بالاتری از آنچه واقعا شایسته آنهاست کسب می کنند.

چه درس هایی در پایه دهم تجربی نیاز به کلاس تقویتی و تست و نکته دارند؟

با توجه به اینکه یک سوم سوالات کنکور از سال دهم مطرح می شود، به شما توصیه می کنیم در درس های اختصاصی یعنی ریاضی دهم، فیزیک دهم، شیمی دهم و زیست دهم در کلاس تست و نکته دهم و تقویتی شرکت نمایید. اما اگر در انتخاب درس ها محدودیت دارید، با توجه به نمرات و نقاط ضعف و قوت خودتان باید تصمیم گیری نمایید.

اگر شما از سال دهم درس خواندن به صورت تستی و برای کنکور را به مرور شروع کنید، در سال های بعد کار ساده تری خواهید داشت و فشار کمتری را تجربه خواهید کرد. علاوه بر این درس خواندن به صورت تستی و حل سوالات تستی سبب تثبیت آن مبحث در ذهن شما خواهد شد.


بهترین کلاس آنلاین دهم تجربی در تهران کجاست؟

موسسه موفقیت در سال های گذشته توانسته باعث پیشرفت افراد زیادی از نظر درس شود و از همین رو هر ساله با استقبال زیادی از داوطلبان رو به رو می شود. دبیران موسسه موفقیت از جمله بهترین اساتید کشور می باشند و به همین دلیل به راحتی نقاط قوت و ضعف دانش آموزان را شناسایی نموده و باعث تقویت سطح علمی دانش آموزان می شود. علاوه بر کلاس های آموزشی، شما از مشاوره و آزمون نیز بهره مند هستید.

مشاوران موسسه موفقیت که خود از رتبه های برتر هستند، به شما کمک می کنند تا مسیر درس خواندن را به بهترین شکل و با برنامه ریزی جلو بروید. شرکت در آزمون های آزمایشی نیز باعث می شود شما با نمونه سوالات تستی و زمانبندی آزمون آشنا شوید و علاوه بر آن نقاط قوت و ضعف شما آشکار می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام کلاس ها می توانید با شماره های مجموعه موفقیت تماس حاصل فرمایید تا مشاوران با شما را راهنمایی نمایند. (تلفن: ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰ – ۰۲۱۲۲۸۷۱۴۹۶)

کلاس آنلاین دهم تجربی برای چه کسانی مناسب است؟

دانش آموزانی که در ابتدای ورود به کلاس دهم، دچار افت تحصیلی می شوند و یا کسانی که قصد دارند برای تست زنی و کنکور آماده شوند، می توانند از این کلاس ها بهره ببرند.

5/5 - (3 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *