0
02122891840

کلاس تقویتی ریاضی

ریاضی یکی از درس های مهم، مخصوصا در متوسطه دوم به حساب می آید. تقریبا می توان گفت بیش از ۸۰ درصد بچه ها در این درس مشکل دارند و تمام مباحث را به طور عمقی یاد نمی گیرند. در این مقطع معمولا اکثر خانواده ها و افراد به دنبال کلاس جبرانی و یا کلاس تقویتی ریاضی هستند. امروز قصد داریم نکات بسیار مهمی را در خصوص درس ریاضی، کلاس های تست و نکته و تقویتی و سایر موارد از این قبیل با شما در میان بگذارید، پس تا انتها با ما همراه باشید.


اهمیت درس ریاضی در مقطع متوسطه دوم چقدر است؟

ریاضی یکی از مهم ترین دروس می باشد و تقریبا می توان گفت شما هر رشته‌ای که بروید این درس با شما همراه خواهد بود. همچنین این درس در کنکور نیز ضریب بالایی دارد و تسلط به آن می تواند رتبه شما را به طور چشم گیری افزایش دهد. به همین دلیل است که خیلی از افراد به سراغ کلاس تقویتی یازدهم و یا دهم برای ریاضی و یا سایر دروس می روند. ضریب درس ریاضی در سه رشته ریاضی فیزیک، تجربی و انسانی در زیر گروه های مختلف به صورت زیر می باشند.

ضریب درس ریاضی در کنکور ریاضی فیزیک

  • زیر گروه ۱: ۴
  • زیر گروه ۲: ۴
  • زیر گروه ۳: ۳

ضریب درس ریاضی در کنکور تجربی

  • زیر گروه ۱: ۲
  • زیر گروه ۲: ۳
  • زیر گروه ۳: ۲
  • زیر گروه ۴: ۴
  • زیر گروه ۵: ۴

ضریب درس ریاضی در کنکور انسانی

  • زیر گروه ۱: ۲
  • زیر گروه ۲: ۴
  • زیر گروه ۳: ۴
  • زیر گروه ۴: ۳
  • زیر گروه ۵: ۳

چرا یادگیری درس ریاضی برای برخی افراد دشوار است؟

بارها در کلاس ها دیده شده است که برخی دانش آموزان در یادگیری ریاضی مشکل دارند و دیرتر از سایر دانش آموزان یاد می گیرند. دلیل این مسئله این است که همه دانش آموزان از یک استعداد و هوش یکسان برخوردار نمی باشند و به همین دلیل ممکن است یک دانش آموز درس ریاضی را بسیار خوب یاد بگیرد اما در زنگ ورزش نتواند حرکات ورزشی را به خوبی انجام دهد و بلعکس. اما چاره کار چیست؟!


چگونه در درس ریاضی پیشرفت کنیم؟

اولین مسئله‌ای که در درس ریاضی باید به آن توجه داشت، مطالعه صحیح و اصولی درس ریاضی می باشد. نحوه مطالعه درس ریاضی با سایر دروس متفاوت است. شما نمی توانید همان گونه که درس ادبیات را می خوانید درس ریاضی را بخوانید! مشکلی که برخی از دانش آموزان دارند این است که فقط مطالعه می کنند؛ در صورتی که درسی مثل ریاضی نیازمند دست به قلم شدن و تمرین کردن است. خیلی اوقات شاید با خواندن یک مطلب تصور کنید که ساده می باشد و نیازی و حل کردن ندارد اما وقتی که دست به قلم می شوید، تازه با چالش های آن مواجه خواهید شد. پس اگر تا الان نحوه مطالعه درستی نداشتید، لازم است که در گام نخست نحوه مطالعه خود را تغییر دهید.
دومین مسئله این است که برخی دانش آموزان نیاز به تلاش بیشتر و یا آموزش چندباره دارند تا آن درس را به طور کامل یاد بگیرند. توصیه ای که به این افراد داریم، شرکت در کلاس تقویتی ریاضی می باشد. در این کلاس ها معمولا از پایه با دانش آموزان کار می کنند به خوبی نقاط ضعف دانش آموزان را بر طرف می کنند.
پس از این مرحله اگر می خواهید پیشرفت بیشتری داشته باشید و درس ها بریتان تثبیت شود، باید به سراغ تست زنی بروید. برای این موضوع نیز شرکت در کلاس ها تست و نکته می تواند کمک بسیار خوبی به شما کند.


کلاس های تقویتی و تست نکته موسسه موفقیت، پیشرفت در کوتاه ترین زمان!

موسسه موفقیت هر ساله از پایه ششم تا کنکور اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی می نماید. یکی از این کلاس ها، کلاس های تقویتی و تست و نکته می باشد که در دو پایه دهم و یازدهم برگزار می شود. درس هایی که در کلاس تقویتی دهم تدریس می شوند، شامل پنج درس ریاضی، فیزیک، زیست، شیمی و هندسه می باشد. در کلاس های موسسه موفقیت ابتدا یک مبحث به طور کامل آموزش داده می شود تا همه دانش آموزان مطلب را بیاموزند و سپس به سراغ تست زنی و مباحث بالاتر از سطح کتاب می روند تا دانش آموزان علاوه بر امتحانات مدرسه برای کنکور نیز آماده شوند.
همچنین دانش آموزان مشاور و برنامه ریز دارند که راه و روش درس خواندن را به طور اصولی به آن ها آموزش می دهد. علاوه بر این هر دو هفته یکبار از دانش آموزان آزمون شبیه ساز گرفته می شود که باعث می شود دانش آموزان با نقاط قوت و ضعف خود آشنا شده و بتوانند برای رفع نقاط ضعف خود تلاش نمایند.
برای ثبت نام در کلاس تقویتی ریاضی و یا سایر دروس و اطلاع از شرایط ثبت نام می توانید با شماره تلفن های مجموعه موفقیت تماس حاصل نمایید. (تلفن: ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰ – ۰۲۱۲۲۸۷۱۴۹۶)

شاید این مطلب نیز برایتان جالب باشد:

جواب کاردرکلاس ریاضی نهم

5/5 - (1 امتیاز)
دیدگاه کاربران
  • زینب ملایری 26 مهر 1401

    به نظر من ریاضی مهم همون متوسطه اول هست متوسطهدوم برای رشته مربوطه مهم هست نهرشته های دیگه البته نظر شخصی من هست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *