0
02122891840

کلاس های جمع بندی کنکور را در موسسه آموزشی موفقیت تجربه کنید

کلاس های جمع بندی کنکور برای روزهای نزدیک به کنکور اجتناب ناپذیر است، زیرا زمان مرور مطالب و بخش های مهم هر ماده درسی فرار رسیده است؛ اما آنچه که باعث می شود کلاس های جمع بندی کنکور مهم جلوه کنند، برنامه ریزی و آموزش شیوه های مطالعه مؤثر است. بسیاری از دانش آموزان به درستی نمی دانند که شیوه جمع بندی دروس به چه صورت است و آن‌ها باید در دوران جمع بندی چه کارهایی را انجام دهند. برای دوری از این سردرگمی و جهت راحتی کار داوطلبان کنکوری، ما در زیر دلایل اهمیت جمع بندی در کلاس های کنکور را به تفصیل آورده ایم؛ با آموزش سنتر همراه باشید.

چرا کلاس جمع بندی کنکور مهم است؟

روال مطالعه دروس در زمان های مختلف متغیر است، برای مثال شما شاید به یک یا دو سال مطالعه برای شرکت در کنکور زمان نیاز داشته باشید، پس هر چه به کنکور نزدیک تر می شوید، باید از خواندن مطالب جدید دوری کنید. شما باید در ماه های نخست شروع به مطالعه عمیق بخش بخش کتاب کنید، سپس به ماه های منتهی به کنکور به ویژه از روزهای عید نوروز به بعد، جمع بندی دروس را آغاز کنید. در همین راستا پیشنهاد می کنیم در بررسی اردو نوروز نیز با ما همراه باشید.

جمع بندی به مرور بخش های کتاب به صورت تیتر وار جهت یادآوری گفته می شود که به ماندگاری بیشتر موضوعات در ذهن کمک می کند. در دوران جمع بندی تست زدن و حل آزمون های آزمایشی نیز در برنامه درسی گنجانده می شوند. همچنین در این دوران می توانید برخی اشکالات درسی خود را نیز برطرف کنید و ببینید نقاط قوت و ضعفتان دقیقاً چه مواردی هستند. در زمان جمع بندی، خواندن نکات کنکوری و کتاب های جامع تست زنی ضروری است.

دوران جمع بندی به معنای این است که اگر بخشی از کتاب را نخوانده اید، ولی بخش های دیگر را در نهایت کیفیت خوانده اید، حال زمان آن است که همان بخش های خوانده شده را مرور کنید. این شیوه خواندن باعث می شود به سؤالاتی که مربوط به آن بخش های خوانده شده است راحت تر و سریع تر پاسخ دهید. اگر بخواهید شروع به خواندن بخش هایی کنید تا تاکنون نخوانده اید، تنها وقت خود را تلف کرده اید، به طوری که شما از کل مباحث کتاب در حد متوسط یاد گرفته اید و نمی توانید سؤالات کنکور را به خوبی پاسخ دهید. پیش از ادامه مطلب از شما دعوت می کنیم در بررسی بهترین کلاس کنکور نیز همراه آموزش سنتر باشید.

نحوه کار کلاس های جمع بندی کنکور چگونه است؟

کلاس های جمع بندی کنکور بر حسب نوع ماده درسی و زمان باقی مانده تا کنکور، برنامه ریزی مدون مطالعاتی را شروع می کنند. این برنامه های شامل موارد زیر می باشند:

  • در دوران جمع بندی نمونه سؤالات کنکور سال های قبل حل می شود. هنگام پاسخ دادن به سؤالات، شرایط به مانند کنکور برای شما فراهم می شود.
  • به دانش آموزان جزوات جمع بندی برای هر ماده درسی ارائه می شود.
  • در کلاس های جمع بندی بیشتر بر روی نقاط ضعف و سخت ترین بخش های کتاب ها کار می شود.
  • در دوران جمع بندی، ساعات مطالعاتی روزانه شما به دو بخش تقسیم می شوند. یک بخش به مطالعه دروس اختصاصی و بخش دیگر به مطالعه دروس عمومی اختصاص داده می شود.
  • کلیه برنامه درسی در کلاس های جمع بندی کنکور طبق استاندارد مطالعاتی انجام می پذیرد.
  • تست زدن بر اساس ترتیب سؤالات کنکور طرح می شود تا دانش آموزان به سبک سؤالات کنکور عادت کند.
  • روزانه تست های کنکورهای سال های قبل به دانش آموزان داده می شود تا در کنار آشنایی بیشتر با نحوه سؤالات، بتوانند اشکالات خود را بر طرف کنند.
  • نکات کنکوری مهم به صورت یادداشت برداری به داوطلبان گفته می شود.
  • در کلاس های جمع بندی کنکور، صفحات و فصل های مهم کتاب به دانش آموزان گفته می شود تا بیشتر روی این بخش ها تمرکز کنند.
  • خواندن دروس عمومی و تخصصی توأمان در برنامه درسی دانش آموزان لحاظ می شوند.
  • تمامی بخش های کتاب مورد بحث قرار می گیرند، زیرا همه بخش های کتاب به صورت متناوب در کنکور سؤال می آید.
  • خلاصه نویسی از همه بخش های کتاب جزء برنامه کلاس های جمع بندی می باشد.
  • در کلاس های جمع بندی به دانش آموزان گفته خواهد شد تا هر درس باید بر حسب ماهیتش مرور شود، برای مثال، ریاضیات و فیزیک بیش از آنکه باید مطالعه شوند، دارای اهمیت بالای تست زنی هستند.

اهمیت حضور در کلاس های جمع بندی کنکور

کلاس های جمع بندی کنکور یک شیوه مطالعاتی مؤثر را فراهم می کنند که می توانند راهی برای افزایش درصد قبولی در کنکور باشند. حتی اگر برای دروس خود کلاس کنکوری نرفته اید، حتماً برای جمع بندی در کلاس های کنکور ثبت نام کنید. این کلاس ها در کنار خدمات مشاوره کنکور به عنوان آخرین تیر شما به سوی هدف هستند، لازمه آن هدف گیری دقیق با تمرکز بالا است. در این راستا، مؤسسه آموزشی موفقیت با ارائه جامع ترین کلاس های جمع بندی از کلیه دانش آموزان سرتاسر کشور دعوت می کند تا با حضور در این کلاس ها، آینده تحصیلی خود را تضمین کنند.

 

کلاس آنلاین کنکور بهتر است یا کلاس های حضوری و خصوصی کنکور؟

Rate this post
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *