0
02122891840

کلاس کنکور تجربی آموزشگاه موفقیت

رشته تجربی یکی از رشته های پرطرفدار و در عین حال بسیار پر رقابت و نسبتا سخت در کنکور می باشد. امروز قصد داریم در رابطه با کنکور تجربی و کلاس کنکور تجربی آموزشگاه موفقیت، اطلاعات جامع و مفیدی در اختیار شما قرار دهیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

کنکور تجربی، رقابتی سخت و نفس‌گیر!

همانطور که می دانید رشته تجربه پرطرفدار ترین رشته در آزمون سراسری می باشد و هر ساله به تعداد نفرات آن افزوده می شود. احتمال دلیل این موضوع رویای دانش آموزان و اولیا آن ها برای دکتر شدن می باشد. برای موفقیت در این ماراتون سخت و نفس‌گیر باید خود را به بهترین نحو آماده نمایید. یکی از بهترین راه ها برای کسب آمادگی شرکت در کلاس های کنکور می باشد. اما با توجه به موسسات و آموزشگاه های مختلف انتخاب بهترین موسسه که علاوه بر کیفیت در آموزش از لحاظ هزینه و سایر چیزا ها مناسب باشد بسیار سخت است.

معیار های مهم انتخاب کلاس کنکور تجربی چیست؟

با توجه به آمار به دست آمده از سوی اولیا و دانش آموزان، ۸۰ درصد افراد بدون تحقیق و پرس و جو اقدام به ثبت نام در کلاس های کنکور می کنند. تنها معیاری که این افراد در نظر می گیرند تبلیغات و برند بودن آن موسسه می باشد.
همین موضوع سبب شده است که موسسه های بزرگ آموزشی و کنکور نیز به جای صرف هزینه برای بالا بردن کیفیت آموزش و امکانات، هزینه ها صرف تبلیغات بیشتر کنند. این کار سبب می شود که به شما امکاناتی داده شود که شما با صرف هزینه های بسیار کمتری در سایر موسسه ها به دست آورید.
مهم ترین معیار های انتخاب کلاس کنکور خوب در زیر برای شما آورده شده است:

۱) درصد آمار قبولی در سال های گذشته

درصد قبولی های سال گذشته، می تواند به شما نشان دهد که چند درصد افراد رتبه‌ای را که شما مد نظرتان بوده کسب کرده اند. به طور میانگین اگر این آمار قبولی های سال گذشته یک موسسه بالای ۳۳ درصد باشد، یعنی آن موسسه خوب است و می تواند جز گزینه های شما برای ثبت نام کلاس کنکور تجربی قرار گیرد.موسسه موفقیت در سال های گذشته به طور میانگین ۶۵ درصد قبولی در رشته های پزشکی و دندانپزشکی داشته است.

۲) مشاور تخصصی و برنامه ریزی اصولی

یک کلاس کنکور خوب علاوه بر اساتید حرفه‌ای باید مشاوران تخصصی نیز داشته باشد. به گونه‌ای که دانش آموزان بتوانند مشکلات و دغدغه های خود را با او در میان گذاشته و بهترین راهنمایی و راه حل به آن ها گفته شود.
علاوه بر این اگر جز دانش آموزانی هستید که با داشتن یک برنامه مطالعاتی گرفته شده از سوی مشاور، بهتر می توانید درس بخوانید و راندمان شما بالاتر می رود، باید بتوانید از مشاوران آن موسسه استفاده نمایید و یک برنامه اصولی و با توجه به سطح و توانایی های فردی‌ شما به شما داده شود.
نکته مهم :
گاهی وقت ها ممکن است کلاس کنکور مناسب شما نباشد و تاثیری بر روی عملکردتان نداشته باشد. موسسه موفقیت با برگزاری یک مشاوره تخصصی در ابتدای کار همه جوانب را بررسی می کند و بهترین پیشنهاد را به شما می دهد. به عنوان مثال ممکن است کسی با کلاس خصوصی عملکرد بهتری بگیرد و یا کسی اصلا نیازی به کلاس کنکور نداشته باشد و صرفا با استفاده از پانسیون مطالعاتی و گرفتن برنامه بتواند باعث بهبود عملکرد خود شود.

۳) ظرفیت محدود کلاس ها

یکی از مهم ترین معیار ها در انتخاب کلاس کنکور خوب، ظرفیت کلاس ها می باشد. متاسفانه بار ها مشاهده شده است که دانش آموزان به دلیل قیمت پایین برخی موسسات در آنجا ثبت نام کرده اند و بعد با کلاس با جمعیت چند صد نفره مواجه شده اند. کلاس ها جمعیت بالا سبب می شود که شما نتوانید به راحتی با دبیران ارتباط برقرار کنید و سوالات و مشکلات خود را پرسیده و رفع نمایید.

۴) پیگیری و کنترل دانش آموزان

یکی از مزایایی که ظرفیت پایین کلاس ها دارد، این نکته می باشد که دبیران به راحتی می توانند تکالیف و مشکلات دانش آموزان را پیگیری کنند و به اطلاع اولیای آن ها برسانند تا در صورت پیشرفت تشویق شوند و در صورت کم کاری مشکل را بر طرف نمایند.

۵) برگزاری آزمون های آزمایشی

آزمون های آزمایشی استاندار کمک بسیار زیادی به دانش آموزان خواهد کرد. متاسفانه برخی از آزمون های آزمایشی که شهرت زیادی نیز دارند از سطح استاندارد برخوردار نمی باشند و علاوه بر اینکه کمکی به دانش آموز نمی کند باعث افت روحیه و انگیزه در او نیز می شود.
موسسه موفقیت هر دو هفته یکبار آزمون های آزمایشی استاندار برگزار می کند تا عملکرد واقعی دانش آموزان را بررسی نماید. همچنین هر چند ماه یکبار نیز دانش آموزان را در آزمون های دیگر مانند سنجش ثبت نام می کند تا سطح دانش آموزان با سطح دانش آموزان کل کشور سنجیده شوند.
تمامی این آزمون ها به طور کامل پیگیری می شوند و نتیجه آن ها به خانواده ها اطلاع داده می شود.

طرح های کلاس کنکور تجربی موسسه موفقیت

کلاس های موسسه موفقیت در دو طرح کلاس کنکور حرفه‌ای و کلاس کنکور VIP برگزار می شوند. تنها تفاوت این دو طرح اساتید آن می باشند. معمولا برخی از دانش آموزان علاقه مند به استفاده از اساتید برند کشور می باشند که این دسته از افراد می توانند از کلاس کنکور VIP استفاده نمایند.
اما اکثرا تمایل دارند که در یک کلاس کنکور خوب و حرفه‌ای حضور داشته باشند و خیلی برند بودن اساتید برایشان اهمیتی ندارد و صرفا می خواهند مطالب خوب و مهم را کسب بکنند و کیفیت برایشان مهم می باشد.
از نظر کیفیت سطح هر دو کلاس یکسان می باشد و فقط در کلاس کنکور VIP به دلیل تبلیغات و رزومه‌ای که اساتید دارند ممکن است نام آن ها را قبلا شنیده باشید.این موضوع سبب شده است که هزینه کلاس کنکور تجربی VIP نیز بالاتر از کلاس کنکور حرفه‌ای باشد.
هر دو دوره از تیرماه آغاز می شوند و تا تیرماه سال آینده ادامه دارد و در طول سال به طور پیوسته کلاس ها ادامه دارند.(به جز ایام نوروز که دانش آموزان می توانند از اردو نوروزی موسسه موفقیت بهره ببرند.)

بهترین موسسه کنکور تجربی

برای ثبت نام در کلاس ها و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های مجموعه تماس حاصل فرمایید. (۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰ – ۰۲۱۲۲۸۷۱۴۹۶)
اگر شما در رشته ریاضی تحصیل می کنید پیشنهاد می کنیم مطلب کلاس کنکور ریاضی فیزیک آموزشگاه موفقیت را مطالعه نمایید.

Rate this post
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *