0
02122891840

کلاس کنکور ریاضی فیزیک آموزشگاه موفقیت

رشته ریاضی فیزیک در سال های گذشته با کاهش جمعیت سبب کمتر شدن سطح رقابت شده است ، اما آیا این به معنی آسان تر شدن قبولی می باشد؟ – امروز می خواهیم به سوالات مهم و نکات ویژه در رابطه با کنکور و کلاس کنکور ریاضی فیزیک بپردازیم.اگر در رشته ریاضی فیزیک تحصیل می کنید این مطلب نکات زیادی را به شما یاد می دهد ، پس حتما تا پایان ما را همراهی نمایید.

رقابت در کنکور ریاضی فیزیک ، همه قبول می شوند!

در سال های اخیر آمار شرکت کنندگان در رشته ریاضی فیزیک با افت مواجه شده است و می توان گفت از سطح رقابت نیز کمی کاسته شده است.طبق آمار عجیبی که از سوی سازمان سنجش اعلام شد ، تعداد صندلی و ظرفیت دانشگاه ها و بیشتر از افراد آزمون می باشد و این یعنی همه قبول می شوند!
این نکته تا حد زیادی سبب آرامش و اطمینان خاطر دانش آموزان رشته ریاضی فیزیک شده است و حتی خیلی از افراد با شنیدن این موضوع دیگر درس خواندن را رها می کنند و زمانی که دلیل این موضوع را از آن ها جویا شویم می گویند : « ما چه درس بخونیم و چه نخونیم ، قبول میشیم دیگه! » اما نکته اینجاست که چه رشته ای و چه دانشگاهی؟!

کنکور ریاضی فیزیک ، رقابت بر سر دانشگاه و رشته خوب!

اگر قصد تحصیل در یک رشته خوب و دانشگاه برتر را دارید باید حسابی تلاش کنید و کار سختی خواهید داشت.طبق تجربه سالیان گذشته و آمار به دست آمده افرادی که رتبه کنکورشان زیر ۱۰۰۰-۱۵۰۰ باشد می توانند در دانشگاه های سراسری تهران تحصیل نمایند.برای کسب این رتبه باید تلاش زیادی نمود.

کلاس کنکور ریاضی فیزیک تا چه حد کمک کننده خواهد بود؟

در جواب به این سوال باید گفت که از کلاس کنکور نباید انتظار معجزه و پیشرفت چشمگیر در زمان کوتاه را داشت.اما با شرکت در یک کلاس کنکور استاندارد و خوب و همچنین تلاش و کوشش خودتان می توانید نتایج بسیار خوبی کسب کنید.
کلاس کنکور فقط نقش راهنما و محرک برای شما خواهد داشت و بار اصلی بر دوش خودتان می باشد.عوامل مهمی در انتخاب کلاس کنکور نقش دارند که قصد داریم مهم ترین آن ها را با هم دیگر بررسی نماییم.

ویژگی های کلاس کنکور ریاضی فیزیک خوب چیست؟

ویژگی ها و نکات مهمی که یک کلاس کنکور خوب باید داشته باشد عبارتند از :

۱) اساتید و دبیران با تجربه

با توجه به اینکه اکثر دروس رشته ریاضی فیزیک را دروس مفهومی تشکیل داده اند ، وجود اساتید با تجربه و ماهر و دلسوزی که مطالب را به گونه ای تدریس کند که همه دانش آموزان متوجه شوند و فهم دانش آموزان برایش در درجه اول اهمیت باشد ، بسیار نکته موثری خواهد بود.
همچنین دبیران باید پیگیر کار درسی افراد باشند و هر هفته با گرفتن آزمون و یا سوال سطح دانش آموزان را بسنجند تا در صورت کم کاری دانش آموز فورا به خانواده او اطلاع داده شود تا از رقابت عقب نماند.

۲) مشاوره و برنامه ریزی

مشاوره و برنامه ریزی خوب جز مهمی از یک کلاس کنکور خوب می باشد.یک برنامه اصولی که با توجه به ویژگی ها و توانایی فردی دانش آموز تدوین شده باشد می توانند کمک بزرگی به افراد بکند.بار ها دیده شده است که مشاوران مدارس یک برنامه چاپ کرده و به همه دانش آموزان می دهند! این کار از نظر منطقی درست نمی باشد چون توان و ظرفیت افراد با یکدیگر متفاوت اند.

۳) مشاوران انگیزشی

داشتن روحیه خوب و انگیزه بالا می تواند کمک خوبی برای دانش آموزان باشد.مشاوران انگیزشی با ایجاد جو و فضای خوب و بالا بردن انگیزه افراد ، روحیه خوبی در آن ها به وجود می آورد که سبب خستگی ناپذیری آن ها می شود.

۴) هزینه منطقی و مناسب

در بحث هزینه ها معمولا آموزشگاه های نامی و پر آوازه هزینه های هنگفتی دریافت می کنند و عده ای صرفا به دلیل برند بودن آن ها حاضر  به پرداخت این مبالغ نجومی می شوند.در برخی دیگر از موسسات هزینه ها بسیار پایین و عجیب است! به گونه ای که شک برانگیز می باشد.این موسسات معمولا کلاس های خود را با نفرات بسیار بالا برگزار می کنند و این باعث کاهش سطح علمی کلاس می باشند.
همچنین در برخی دیگر از موسسات در طول سال به بهانه های مختلف مبالغ دیگری گرفته می شود و اگر کسی این مبالغ را پرداخت نکند از ورود او به کلاس ها جلوگیری می شود!

بهترین زمان برای شرکت در کلاس کنکور چه زمانی است؟

اکثر کلاس های کنکور استاندارد از تابستان سال منتهی به پیش دانشگاهی و کنکور شروع می کنند.این کار باعث می شود تا وقت کافی برای جمع بندی سال های گذشته و سپس شروع آهسته و پیوسته سال دوازدهم وجود داشته باشد.

گول کلاهبرداران را نخورید!

در سال های اخیر شاهد برنامه های کنکور محوری در صدا و سیما هستیم که با ارائه روش های عجیب و غریب و همچنین با شعار های فریبنده اقدام به جذب مخاطبین خود می کنند و از آن ها نیز مبالغ بسیار کلانی دریافت می کنند اما اصلا بازدهی آن ها در حد قیمت دریافتی‌شان نمی باشد.شما می توانید همان امکانات و یا حتی بهتر از آن را با مبالغ خیلی کمتر به دست آورید.

پیشنهاد ما به شما شرکت در کلاس کنکور ریاضی فیزیک آموزشگاه موفقیت!

با توجه به نکات گفته شده فوق ، کلاس کنکور مد نظر شما باید حداقل استاندارد های گفته شده بالا را دارا باشد.موسسه موفقیت در سال های گذشته با آمار ۸۳ درصد قبولی در دانشگاه های سراسری تهران ، جز بهترین موسسه کنکور ریاضی فیزیک بوده است.
علاوه بر این تمامی نکات گفته شده فوق در کلاس های مجموعه موفقیت انجام می شود رضایت دانش آموزان و اولیا آن ها را دربردارد.کلاس های موسسه موفقیت تا زمان کرونا و آنلاین بودن مدارس به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می شود و هنگامی که مدارس اجازه باز شدن پیدا کنند نیز به دو صورت آنلاین و حضوری می باشد و انتخاب آن کاملا بر عهده دانش آموزان می باشد.
برای اطلاع از جزئیات بیشتر و ثبت نام در کلاس ها می توانید با شماره های مجموعه موفقیت تماس حاصل نمایید. (۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰ – ۰۲۱۲۲۸۷۱۴۹۶)

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *