0
02122891840

اردوی مطالعاتی نوروز ۱۴۰۲

ایام تعطیلات عید نوروز یکی از مهم ترین زمان ها برای داوطلبان آزمون سراسری است. امروز قصد داریم در رابطه اردو عید با شما صحبت کنیم و در انتها بهترین اردوی مطالعاتی نوروز ۱۴۰۲ را به شما معرفی نماییم پس حتما تا انتها با ما همراه باشید.


تعطیلات عید نوروز، ایام طلایی دانش آموزان کنکوری!

حتما تا به حال این موضوع را شنیده اید که دوران نوروز به ایام طلایی برای کنکوری ها معروف است اما دلیل آن چیست؟! با توجه به حجم زیاد درس ها و کتاب ها، ایام نوروز می تواند بهترین زمان برای رفع عقب افتادگی، جمع بندی و رسیدن به تسلط باشد. در واقع ایام نوروز را می توان یک سکوی پرتاب بسیار عالی برای دانش آموزان دانست، به شرطی که به درستی از آن استفاده نمایند. اردو نوروز آنلاین تیزهوشان ششم


بهترین مکان برای درس خواندن کجاست؟

بهترین مکان برای درس خواندن کجاست؟ - اردوی مطالعاتی نوروز 1402

اغلب گفته می شود که خانه یکی از بهترین و مناسب ترین مکان ها برای مطالعه است، اما در ایام نوروز که دید و بازدید ها رواج دارد، خانه یکی از شلوغ ترین جاهاست و شاید نتوان با تمرکز بالا در خانه درس خواند. پس بهترین مکان برای درس خواندن می تواند پانسیون های مطالعاتی و یا کتاب خانه های باشند. همچنین برخی موسسات و آموزشگاه ها اقدام به برگزاری اردوهای مطالعاتی می کنند که این اردوها نیز اگر از شرایط مناسبی برخوردار باشند، می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.


اردو مطالعاتی نوروز چیست؟

حال بیایید با هم بیشتر در مورد اردو نوروزی آشنا بشیم. در اردوهای نوروزی معمولا یک سالن بزرگ مثل دانشگاه ها در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و در طول ایام نوروز از صبح تا حوالی ساعت ۸ و ۹ شب دانش آموزان در تایم های منظم و زیر نظر مشاوران و ناظران درس می خوانند. قرارگیری در این محیط و این شیوه درس خواندن می تواند کمک بزرگی به شما بکند. اردو نوروز آنلاین تیزهوشان نهم

مزایا و معایب اردو نوروز

بسته به اردوی نوروزی که در آن شرکت می کنید، اردوهای نوروز می توانند مزایا و معایب متفاوتی داشته باشند. ابتدا به سراغ مزایای اردو نوروز می رویم:

۱) قرارگیری در محیط استاندارد برای درس خواندن

با توجه به شرایطی که بر اردوهای نوروزی حاکم است، وقتی که شما مشاهده می کنید همه افراد در حال درس خواندن هستند، ناخودآگاه در شما هم حس درس خواندن ایجاد می شود. همچنین با توجه به شلوغ بودن خانه در ایام نوروز، از سر و صداهای خانه منزل به دور خواهید بود.

۲) برنامه ریزی مناسب با نیاز شما

برنامه ریزی مناسب با نیاز شما - اردوی مطالعاتی نوروز 1402 - موسسه موفقیت

یکی از نکات مثبت و مزیت های اردو نوروز وجود مشاوران کاربلد و موفق هستند. شما می توانید از آن ها بخواهید تا با توجه به نیازتان برای شما برنامه ریزی کنند. به عنوان مثال ممکن است شخصی بخواهد که درس های عقب افتاده خود را جبران کند و یا شخص دیگری بخواهد درس های خود را جمع بندی کند، می تواند از مشاوران کمک بگیرد.

۳) ایجاد انگیزه و روحیه رقابت

با توجه به سخنرانی های انگیزشی و فضای حاکم بر محیط اردو، انگیزه دانش آموزان افزایش یافته و می توان شاهد یک رقابت سالم بین دانش آموزان بود.

۴) دور بودن و عوامل مزاحم و موجب حواس پرتی

زمانی که شما در خانه درس می خوانید عواملی همچون موبایل، تلویزیون و سر و صدای اعضای خانواده موجب حواس پرتی و از بین رفتن تمرکز شما می شود. گاهی وقت ها چک کردن یک پیام در گوشی می تواند زمان شما را ساعت ها تلف کند.

۵) ایجاد حس پشتکار و تلاش مضاعف در دانش آموزان

با توجه به اینکه دانش آموزان دو هفته پیاپی را در اردو حضور دارند، پس از گذشت دو سه روز با شرایط وقف شده و در روزهای آینده و حتی پس از اتمام اردو نیز می توانند ساعت های زیادی را به مطالعه بپردازند.
حال به سراغ معایب اردو نوروز می رویم:

۱) هزینه نسبتا بالا

با توجه به اینکه اجاره کردن فضای بزرگ و همچنین پیدا کردن مشاوران و حضور تمام وقت آن ها در اردو و علاوه بر آن اغذیه دانش آموزان هزینه نسبتا بالایی را برای موسسات ایجاد می کند، این هزینه باید بین تعداد دانش آموزان تقسیم شود که ممکن است برای برخی خانواده ها پرداخت این هزینه مشکل باشد.

۲) وجود برخی ناهماهنگی ها و بی نظمی ها

اگر موسسه ای برای اولین بار بخواهد اقدام به برگزاری اردو نوروزی کند و تجربه کافی در این زمینه را نداشته باشد، در برخی موارد ممکن است بی نظمی و ناهماهنگی هایی به چشم بخورد.

۳) خستگی و بی حوصلگی

در روزهای اول به خصوص برای کسانی که عادت به ساعات طولانی مطالعه ندارند، ممکن است ساعت های طولانی درس خواندن بسیار خسته کننده باشد و حوصله‌شان سر برود و با توجه به اینکه مراقبین بر روی مطالعه آن ها نظارت دارند، نمی توانند کار دیگری انجام دهند.


جمع بندی

اگر به طور کلی بخواهیم اردو مطالعاتی را مورد بررسی قرار دهیم، باید بگوییم که با توجه به مزایای بیشتری که اردوهای مطالعاتی دارند، به شما پیشنهاد می کنیم که اگر شرایط ثبت نام در اردو نوروز را دارید، حتما در این اردو شرکت نمایید. علاوه بر این که حال و هوای شما عوض می شود، از لحاظ درسی نیز پیشرفت قابل توجهی خواهید داشت. البته نباید فریب وعده های دروغین را بخورید. در دو هفته طبیعتا نمی توان معجزه کرد و شما نمی توانید سه سال را کامل بخوانید و به تسلط برسید! اگر جایی وعده های عجیب و غریب به شما دادند حتما صحت ماجرا را بررسی کنید.


بهترین اردوی مطالعاتی نوروز ۱۴۰۲

اردوی مطالعاتی نوروز ۱۴۰۲ - اردوی مطالعاتی نوروز 1402 - موسسه موفقیت

موسسات زیادی در سال های اخیر اقدام به برگزاری اردو مطالعاتی نوروز کرده اند اما یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین آن ها موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت می باشد. با توجه به شرایط بیماری کرونا در نوروز ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ این اردو برگزار نشد اما در حال حاضر و با توجه به بهتر شدن اوضاع به احتمال بسیار زیاد اردوی مطالعاتی نوروز ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. با توجه به ظرفیت محدود اردو عید اگر قصد ثبت نام دارید، باید از اواسط بهمن ماه برای ثبت نام اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اردو نوروز و یا سایر خدمات موسسه موفقیت می توانید با شماره تلفن های موسسه موفقیت تماس حاصل فرمایید. (تلفن: ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰ – ۰۲۱۲۲۸۷۱۴۹۶)

اردوی مطالعاتی نوروز ۱۴۰۲ کجا بریم؟

موسسه فرهنگی علمی موفقیت یکی از بهترین اردو نوروزهای کنکور را برگزار می کند. به علت شیوع بیماری کرونا، آموزشگاه موفقیت در سال‌های ۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به موجب حفظ سلامتی دانش آموزان، از برگزاری اردو عید امتناع کرد اما امسال و برای نوروز ۱۴۰۲، با توجه به بهبود وضعیت بیماری کرونا و واکسیوناسیون دانش آموزان قصد دارد، اردو عید را برگزار نماید.

اردو عید نوروز ۱۴۰۲ موسسه موفقیت کجا برگزار می شود؟

مکان و جزئیات برگزاری اردو عید موسسه موفقیت را می توانید در صفحه مربوط به اردوی عید مشاهده فرمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن موسسه موفقیت، ۲۲۸۹۱۸۴۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

4/5 - (4 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *