0
02122891840

اردوی نوروزی دانشگاه خواجه نصیر، بهترین فرصت جمع بندی دروس پیش از کنکور!

شاید بهترین فرصت برای جمع بندی دروس پیش از کنکور، شرکت در اردوی نوروزی دانشگاه خواجه نصیر باشد. این اردو بر پایه افزایش میزان آمادگی داوطلبان کنکوری از منظر مطالعاتی بنا گشته است. اینکه دانش آموزان می توانند در ماه های منتهی به کنکور به جمع بندی دروس خود بپردازند و با تست زدن و بر طرف کردن اشکالات درسی، به آمادگی هر چه بیشتر خود دامن بزنند؛ همه این‌ها در گرو حضور در اردوی نوروزی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی است؛ اما پرسش مهم در این است که: «چرا برای برگزاری اردوهای نوروز، دانشگاه خواجه نصیر بهترین محیط ممکن است؟» تا پایان همراه ما باشید.


چرا اردوی نوروزی دانشگاه خواجه نصیر؟

چرا اردوی نوروزی دانشگاه خواجه نصیر؟ - اردو عید دانشگاه خواجه نصیر طوسی - موسسه موفقیت

دانشگاه خواجه نصیر از زمان تأسیسش در سال ۱۹۲۸ در پایتخت ایران قرار دارد. این دانشگاه به عنوان یکی از بهترین دانشگاه‌ های برتر و پیشرو کشور برای تحقیقات مرتبط با صنعت تبدیل شده است. در ابتدا موسسه ارتباطات نامیده می‌شد، سپس بعد از ادغام چندین مؤسسه دیگر در زمان انقلاب اسلامی، به دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تغییر هویت داد. اردوی عید نوروز تیزهوشان ششم

نام این دانشگاه از دانشمند، فیلسوف و ریاضیدان قرن سیزدهم خواجه نصیر الدین طوسی، یکی از اولین کسانی که قانون مثلثات را تدوین کرد گرفته شده است. پنج پردیس این دانشگاه در سطح شهر پراکنده است و دانشکده‌ های آن شامل دانشکده مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی برق، مهندسی متالوژی می باشد. اخیراً، این دانشگاه همچنین به تدریس موضوعاتی مانند علوم کامپیوتر و مهندسی در این رابطه پرداخته است. تازه‌ترین دانشکده این دانشگاه، دانشکده مهندسی هوافضا است که برنامه ‌های کارشناسی ارشد را در آیرودینامیک، دینامیک پرواز، پیشران و سازه‌های هوا فضا ارائه می دهد. این اولین برنامه کارشناسی ارشد مهندسی ماشین آلات فضایی در ایران است که در سال ۲۰۰۱ آغاز به کار کرد. دانشگاه صنعتی خواجه نصیر با دانشگاه های خارج از کشور، از مؤسسات فرانسوی و آلمانی گرفته تا دانشگاه های روسیه و انگلیس در ارتباط تنگاتنگ علمی قرار دارد. اردوی عید نوروز تیزهوشان نهم

اما آنچه که باعث شده است اردوی نوروزی دانشگاه خواجه نصیر تا این اندازه مورد نظر داوطلبان کنکور باشد، حضور دانش آموزان در فضای دانشگاهی و افزایش انگیزه آن‌ها برای مقابله با رویدادی همانند کنکور است؛ اما مواهب این اردو تنها به مورد اخیر خلاصه نمی شود، بلکه شرایط و خدمات اردو نوروز نیز بسیار مهم و ضروری است.


خدمات مؤسسه آموزش سنتر برای اردوی نوروزی دانشگاه خواجه نصیر

خدمات مؤسسه آموزش سنتر برای اردوی نوروزی دانشگاه خواجه نصیر - اردو عید نوروز دانشگاه خواجه نصیر - اردوی نوروز کنکور دانشگاه خواجه نصیر - موسسه موفقیت

شرایط اردوی نوروزی مؤسسه آموزش سنتر را نمی توان در هیچ جای دیگر مشاهده کرد. برای مثال، روزها و ساعات اردو بسیاری از مراکز و مؤسسات کنکوری ۱۰ روز و از ۷ صبح تا ۵ بعد از ظهر است، اما مؤسسه آموزش سنتر با لحاظ کردن ۱۳ روز کامل از ۷ صبح تا ۱۰ شب، توانسته به طور همه جانبه بهترین شرایط زمانی اردوهای نوروزی را در تمام کشور برقرار کند.

حضور مستمر و دائم اساتید برجسته و مشاوران حرفه ای در طول روزهای اردو برای دانش آموزان می تواند بسیار مفید باشند. اساتید به داوطلبان در رفع اشکالات درسی، حل مسئله و شیوه مطالعاتی مؤثر کمک می کنند. مشاوران نیز نقاط قوت و ضعف دانش آموزان را شناسایی و در کنار نکات کنکوری و جمع بندی دروس، آن‌ها را از لحاظ روحی و روانی آماده رویارویی با کنکور می کنند. از مزیت های مهم اردوی نوروزی دانشگاه خواجه نصیر می توان به حضور دانشجویان دانشگاه های معتبر کشور که قبلاً در این اردوها حضور داشتند اشاره کرد. این دانشجویان می توانند به قدری به افزایش انگیزه و اعتماد به نفس دانش آموزان کمک کنند، رَویه مطالعاتی آن‌ها را دگرگون می کنند. دانشجویان همچنین در نحوه مطالعه و نکات کنکوری داوطلبان را همراهی می کنند و تجربیات خود را نیز در اختیار آن‌ها قرار می دهند. مژده برای دانش آموزان شهرستانی! مؤسسه آموزش سنتر شرایط این دانش آموزان عزیز را با فراهم آوردن خوابگاه مجهز و سرویس رفت و آمد به خوبی مهیا کرده است. پس داوطلبان غیر تهرانی می توانند بدون کوچک‌ترین نگرانی در اردوی نوروزی دانشگاه خواجه نصیر شرکت کنند.

همچنین در نظر گرفتن وعده های غذایی از بهترین رستوران های تهران نیز نشان از توجه بی پایان مؤسسه آموزش سنتر نسبت به شرایط دانش آموزان در اردوها دارد. لحاظ کردن یک میز بزرگ و استاندارد برای هر داوطلب خود به تنهایی می تواند به ایجاد یک فضای شخصی برای داشتن برنامه ریزی درسی مدون مطالعاتی کمک کند.


اهمیت حضور در اردوی نوروزی دانشگاه خواجه نصیر

اهمیت حضور در اردوی نوروزی دانشگاه خواجه نصیر - اردوی عید نوروز دانشگاه خواجه نصیر موسسه موفقیت

مگر می توان منکر این موضوع شد که اردوهای نوروزی می توانند بهترین شرایط ممکن برای استفاده حداکثری از روزهای نوروز را فراهم کنند. دوران طلایی نوروز می تواند به عنوان پلی به سوی موفقیت باشد، لازمه آن توجه بیشتر به شیوه مطالعاتی و آمادگی هر چه بیشتر برای کنکور است؛ بنابراین، والدین و دانش آموزان عزیز باید با هوشمندی بالا به روزهای منتهی به کنکور نگاه کنند و از زمان باقی مانده نهایت استفاده را ببرند. اردوهای نوروزی مؤسسه آموزش سنتر هم جمع بندی دروس و نحوه مطالعه و هم آمادگی روحی دانش آموزان را مورد هدف قرار می دهند.

موسسه موفقیت به دلایل شرایط کرونایی در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ اردوی عید را برگزار نکرد اما با توجه بهبود شرایط کرونا و واکسیناسیون و همچنین به دلیل اهمیت دوران نوروز در کنکور، امسال قصد دارد این اردوی مطالعاتی را برگزار نماید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و ثبت نام در اردو مطالعاتی سال ۱۴۰۲ می توانید با شماره تلفن موسسه موفقیت تماس حاصل فرمایید. (۲۲۸۹۱۸۴۰-۰۲۱)

چرا اردوی نوروزی دانشگاه خواجه نصیر؟

آنچه که باعث شده است اردوی نوروزی دانشگاه خواجه نصیر تا این اندازه مورد نظر داوطلبان کنکور باشد، حضور دانش آموزان در فضای دانشگاهی و افزایش انگیزه آن‌ها برای مقابله با رویدادی همانند کنکور است؛ اما مواهب این اردو تنها به مورد اخیر خلاصه نمی شود، بلکه شرایط و خدمات اردو نوروز نیز بسیار مهم و ضروری است.

آیا اردوی مطالعاتی عید نوروز سال ۱۴۰۲ دانشگاه خواجه نصیر توسط موسسه موفقیت برگزار می شود؟

با توجه به کاهش بیماری کوید-۱۹ در کشور و واکسیناسیون دانش آموزان، موسسه موفقیت قصد دارد برای نوروز سال ۱۴۰۲ اردو عید نوروز را برگزار نماید، اما مکان و جزئیات دقیق آن هنوز مشخص نشده است. به محض اطلاع در این مقاله و صفحه اردوی عید موسسه موفقیت قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن موسسه موفقیت تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)
دیدگاه کاربران
  • مهتاب اسلامی 21 دی 1398

    در رابطه با خدماتی که در اردوی نوروز به داوطلبان ارایه میدید بیشتر توضیح دهید ایا خدمات شما شامل وعده های غذایی هم هست؟

  • ستایش امینی 22 دی 1398

    سلام وقت بخیر اگر بخواهیم تنها ۷روز از اردو را شرکت کنیم امکانش هست؟تو مبلغش تاثیر داره؟

  • فاطمه سادات 23 دی 1398

    سلام من چطور میتونم در اردونوروز شما شرکت کنم؟

  • فریبا 24 دی 1398

    سلام شرایط سلف دانشگاه برای تهیه غذا به چه صورتیه؟

  • مریم 25 دی 1398

    سلام ظرفیت پانسیون های دانشگاه خواجه نصیر چقدره؟

  • حامد 28 دی 1398

    سلام ظرفیت پانسیون های اردوی نوروز چقدره؟

  • مهران 30 دی 1398

    اردوی نوروز دخترانه در دانشگاه خواجه نصیر کدام دانشکده برگزار میشود؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *