0
02122891840

اردوی نوروزی دانشگاه شریف را با موسسه موفقیت تجربه کنید

شنیدن نام دانشگاه شریف برای پانسیون مطالعاتی آن هم در قالب اردوی نوروزی، به قدری می تواند هیجان انگیز باشد که بی اختیار دانش آموزان را ترغیب به شرکت در این اردوها می کند. به طور کلی، برگزاری پانسیون مطالعاتی نوروز در دانشگاه های معتبری همانند دانشگاه صنعتی شریف مزایای بسیار زیادی برای داوطلبان کنکور دارد. در عین حال که دانش آموزان دروس خود را در محیطی ایده آل می خوانند، همچنین می توانند با محیط های علمی و دانشگاهی که در آینده امکان تحصیل در آن‌ها را خواهند داشت نیز آشنایی بیشتری داشته باشند. از این رو، گذراندن دوران طلایی نوروز در پانسیون مطالعاتی آن هم در دانشگاه شریف می تواند بسیار سودمند و مؤثر باشد؛ با مؤسسه موفقیت همراه باشید.


چرا برای اردو مطالعاتی نوروز دانشگاه شریف عالی است؟

چرا برای اردو مطالعاتی نوروز دانشگاه شریف عالی است؟ - اردو عید دانشگاه شریف - موسسه موفقیت

دانشگاه صنعتی شریف به عنوان یکی از برجسته ترین مراکز فن آوری در ایران و خاورمیانه شناخته می شود و شهرت قابل تحسینی را برای خود در میان محافل روشنفکری ایران و دانشگاه های جهانی برقرار کرده است. به عنوان یک مؤسسه آموزش عالی، دانشگاه صنعتی شریف با همگام شدن با آخرین پیشرفت های علوم و فناوری در سطح بین المللی، نقش بی نظیری در تولید علم و پیشرفت دانشجویان داشته است. اردو عید نوروز ششم

این دانشگاه با محیط علمی بسیار قوی که دارد می تواند یکی از بهترین مکان های برای ارائه پانسیون مطالعاتی در قالب اردوی نوروزی باشد. در واقع، شنیدن نام این دانشگاه می تواند به تنهایی انگیزه و اعتماد به نفس دانش آموزان را افزایش دهد، حال چه برسد روزهای عید نوروز را در این دانشگاه سپری کرد.

در طول اردو نوروز می توان در دانشگاه شریف گشت و گذار کرد و با دانشکده ها و بخش های مختلف این دانشگاه آشنا شد. یقیناً داوطلبان با دیدن این دانشگاه و گذراندن روزهای عید نوروز در آن، می توانند آینده خود را در آن تصور کنند. همه دانش آموزان به ویژه داوطلبان کنکور ریاضی یقیناً عاشق درس خواندن در دانشگاه شریف هستند؛ بنابراین حضور در این دانشگاه می تواند از نظر روانی و مطالعاتی نتایج بسیار مثبتی داشته باشد. اردو عید نوروز نهم


خدمات مؤسسه آموزش سنتر در اردوی نوروزی دانشگاه شریف

خدمات مؤسسه آموزش سنتر در اردوی نوروزی دانشگاه شریف - اردوی عید نوروز دانشگاه شریف - موسسه موفقیت

اما قبل از آنکه پا به دانشگاه صنعتی شریف بگزاریم، باید بگوییم که اردوهای مطالعاتی نوروز بهترین موقعیت برای استفاده حداکثری از زمان جهت داشتن مطالعه مؤثر است. در این اردوها دانش آموزان می توانند به دوره کردن دروس مربوطه، نکات کنکوری و شناخت نقاط ضعف و قوت خود بپردازند. حضور اساتید برجسته کشور و مشاوران حرفه ای در کنار دانش آموزان در طول اردوهای نوروزی می تواند به فضایی بسیار جامع مطالعاتی کمک کند. اساتید به داوطلبان برای درک بهتر موضوعات و شیوه مطالعه مؤثر کمک شایانی می کنند. از سویی دیگر مشاوران نیز در کنار بیان نکات کلاس کنکور از نظر روحی و روانی نیز به دانش آموزان کمک می کنند.

محیط که داوطلبان در حال شروع به مطالعه می کنند نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. پانسیون مطالعاتی نوروز مؤسسه آموزش سنتر در بهترین فضای دانشگاه شریف برگزار می شود. سکوت مطلق، نور مناسب و تهویه مطبوع بخشی از امکاناتی است که در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می توانید به بررسی تاثیر پانسیون مطالعاتی در کنکور نیز بپردازید. اختصاص میز استاندار و بزرگ به همراه صندلی ارگونومیک به دانش آموزان از دیگر فواید حضور در اردوی نوروزی دانشگاه شریف است. همچنین امکان حضور دانش آموزان شهرهای دیگر در این اردو نیز میسر می باشد. دانش آموزان غیر تهرانی از بابت داشتن خوابگاه و سرویس رفت و آمد نباید هیچ نگرانی به دل راه دهند، زیرا مؤسسه آموزش سنتر تمام شرایط لازم برای حضور این داوطلبان را فراهم کرده است.

یکی از ویژه ترین شرایط این مؤسسه که باعث شده است نسبت به دیگر مراکز آموزشی متمایز باشد، افزایش زمان و ساعات روزانه اردو است. بسیاری از مراکز کنکوری ساعت شروع و پایان حضور در پانسیون مطالعاتی را از ۷ صبح تا حداکثر ۵ بعد از ظهر و آن هم به مدت ۱۰ روز در نظر گرفته اند، اما مؤسسه آموزش سنتر با اختصاص ۱۳ روز و از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب، توانسته ۲۰۰ ساعت مطالعه مؤثر در طول روزهای نوروز را برای دانش آموزان ترتیب دهد.

خدمات منحصر به فرد مؤسسه آموزش سنتر آن قدر بی شمار است که هر گونه نیاز دانش آموزان را بر طرف می کند. برای مثال، حضور دانشجویانی پذیرفته شده در دانشگاه های معتبر که در اردوهای قبلی این مؤسسه شرکت کرده اند می تواند عالم مهمی در افزایش انگیزه و روحیه دانش آموزان داشته باشند. حل مسئله، تکنیک های کنکوری و به طور کلی انتقال تجربیات این دانشجویان به داوطلبان می توانند در روند مطالعاتی آن‌ها تأثیر شگفتی داشته باشد.


اهمیت حضور در پانسیون مطالعاتی نوروز

توصیه همیشگی ما این است که حتماً در اردوهای مطالعاتی شرکت کنید. این اردوهای با فراهم آوردن پانسیون مطالعاتی مناسب، می تواند به عنوان نقطه پرتابی برای دانش آموزان عمل کنند. پس بهتر است از زمان خود نهایت استفاده کنید، به ویژه وقتی به دوران طلایی نوروز نزدیک می شوید. دید و بازدید های نوروز می تواند بهترین روزهای شما را تلف کنند، پس ضروری است خود را در محیط های مطالعاتی مؤثر قرار دهید. پانسیون مطالعاتی نوروز چه تأثیری در نتیجه کنکور دارد؟ پانسیون عیدانه

موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت به دلیل شیوع ویروس کرونا در دو سال گذشته موفق به برگزاری اردوی عید نشد، اما با توجه به بهبود اوضاع و کاهش افراد مبتلا به کوید-۱۹ در سطح کشور قصد دارد امسال یکی از بهترین اردو عیدهای ایران را برگزار نماید! مکان و شرایط دقیق این اردو هنوز به طور کامل مشخص نشده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن موسسه موفقیت ۲۲۹۰۱۸۴۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

چرا برای اردو مطالعاتی نوروز دانشگاه شریف عالی است؟

دانشگاه شریف با محیط علمی بسیار قوی که دارد می تواند یکی از بهترین مکان های برای ارائه پانسیون مطالعاتی در قالب اردوی نوروزی باشد. در واقع، شنیدن نام این دانشگاه می تواند به تنهایی انگیزه و اعتماد به نفس دانش آموزان را افزایش دهد، حال چه برسد روزهای عید نوروز را در این دانشگاه سپری کرد.

آیا اردوی مطالعاتی عید نوروز موسسه موفقیت امسال در دانشگاه شریف برگزار می شود؟

با توجه به بهبود وضعیت کرونایی در کشور و واکسیناسیون همگانی، موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت قصد داریم برای نوروز سال ۱۴۰۲ اردوی مطالعاتی کنکور را برگزار نماید اما هنوز مکان و جزئیات دقیق آن مشخص نشده است. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه اردوی نوروز مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن (۲۲۸۹۱۸۴۰-۰۲۱) تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
دیدگاه کاربران
  • پرداخت ارزی 12 دی 1398

    عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید شما

  • مریم 21 دی 1398

    سلام
    بصورت انلاین یا با لپ تاپ در سالن میتوانیم مطالعه داشته باشیم؟

  • محمدامین صبوری 22 دی 1398

    سلام ظرفیت اردو چقدر است شلوغ یا خلوت؟

  • الی 23 دی 1398

    ایا تو اردوی نوروز شما منابع خاصی رو برای مطالعه معرفی میکنید؟

  • مرجانی 24 دی 1398

    سلام هزینه شرکت در این دوره؟

  • فربد 25 دی 1398

    سلام پاسیون دخترانه و پسرانه در کجای تهران واقع هستند؟

  • ریرا 28 دی 1398

    ایا اساتیدی که در اردوی نوروز هستن از اساتید خود دانشگاه شریفن؟

  • جمشیدی 30 دی 1398

    سلام ظرفیت پانسیون های مطالعه دانشگاه شریف چقدره؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *