0
02122891840

بهترین آموزشگاه تیزهوشان تهران

اگر شما دانش آموز هستید و یا فرزند مدرسه‌ای دارید، احتمالا نام مدارس تیزهوشان به گوش تان خورده است. امروز قصد داریم به طور جامع در مورد تیزهوشان و آزمونی که دارد صحبت کنیم و در انتها شما را با بهترین آموزشگاه تیزهوشان تهران و ویژگی هایی که باید داشته باشد، آشنا خواهیم کرد، پس حتما تا انتها با ما همراه باشید.


مدارس تیزهوشان خوبه یا بد؟

بهترین آموزشگاه تیزهوشان تهران - مدارس تیزهوشان خوبه یا بد

اگر بخواهیم برای کسانی که اطلاعات دقیقی از مدارس تیزهوشان ندارند به طور خلاصه توضیحاتی بدهیم، باید بگوییم که مدارس تیزهوشان با هدف پرورش استعداد‌ها و نبوغ دانش آموزان شکل گرفته‌اند و از این رو تنها دانش آموزانی که در آزمون ورودی قبولی شوند، می توانند در این مدارس ثبت نام کنند. در رابطه با این سوال که مدارس تیزهوشان خوب هستند یا بد؟

باید بگوییم که اگر سطح دانش آموز پایین‌تر از بچه‌های دیگر باشد و نتوانند خود را به سطح سایر دانش آموزان برسانند ممکن است بعد از مدتی انگیزه خود را از دست بدهد و دچار افت تحصیلی شود. اما اگر دانش آموزا از IQ خوبی برخوردار باشد و مطالب را به خوبی یاد بگیرد، این مدارس می تواند در پرورش استعداد‌های دانش آموزان و بسیار مفید و موثر باشد. خیلی از دانش آموزان با ورود به مدارس تیزهوشان استعدادهایشان شکوفا شده و در المپیادهای مختلف توانسته‌اند حضور یابند و جایگاه بسیار خوبی نیز کسب کنند.


از چه مقطعی می توان در مدارس تیزهوشان تحصیل کرد؟

مدارس تیزهوشان در دو مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم وجود دارند و برای قبولی در مدارس تیزهوشان دانش آموزان باید در آزمون ورودی تیزهوشان ششم به هفتم و یا آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم قبول شوند. اما قبولی در این آزمون کار ساده‌ای نمی‌باشد و نیاز به مطالعه و تمرین فراوان دارد که دانش آموزان بتوانند به سوالات آزمون تیزهوشان جواب دهند. همچنین سطح سوالات آزمون تیزهوشان از کتاب درسی بالاتر است و دانش آموزان تنها با مطالعه و تمرین در حد کتاب نخواهند توانست در آزمون تیزهوشان قبول شوند. پس برای قبولی در تیزهوشان چه باید کرد؟!


بهترین راهکار قبولی در آزمون تیزهوشان چیست؟

بهترین راهکار قبولی در آزمون تیزهوشان چیست؟ - بهترین آموزشگاه تیزهوشان تهران - مدارس تیزهوشان خوبه یا بد

 

طبق گفته اکثر کسانی که در آزمون تیزهوشان پذیرفته شده‌اند، اکثر آن‌ها در کلاس‌های آمادگی تیزهوشان شرکت می کردند و علاوه بر تسلط به کتاب بر مفاهیم بالاتر از سطح کتاب درسی نیز تسلط داشتند. مزیتی که کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان دارد، این است که شما را با طرز سوالات و نحوه حل آن ها آشنا می کنند. علاوه بر آن باعث می شوند که ترس شما از آزمون تیزهوشان کمتر شود.


آزمون تیزهوشان ششم سخت‌تر است یا آزمون تیزهوشان نهم؟

یکی از سوالات رایجی که اکثرا اولیا دانش آموزان می پرسند این مورد است که دانش آموزان در آزمون تیزهوشان ششم شرکت کنند یا صبر کنند برای آزمون تیزهوشان نهم؛ مورد دیگر در مورد میزان سختی آزمون تیزهوشان است که اکثرا می خواهند بدانند که کدام آزمون راحت‌تر می باشد. در مورد این موارد باید بگوییم که سطح آزمون‌ها تقریبا برابر است و نمی توان گفت که کدام آزمون سخت‌تر و کدام راحت‌تر است.

ممکن است یک سال آزمون تیزهوشان ششم آسان‌تر باشد و سال دیگر آزمون تیزهوشان نهم. اما یک نکته کلیدی وجود دارد که خیلی ها از آن غافل هستند! دانش آموزان تیزهوشانی مقطع متوسطه اول بدون نیاز به آزمون مجدد و تنها با برخوردار بودن از حداقل معدل تعیین شده وارد مدارس تیزهوشان دوره دوم می شوند. این موضوع سبب شده است که ظرفیت پذیرش آزمون تیزهوشان ششم در مقایسه با آزمون تیزهوشان نهم به مراتب بالاتر باشد.


ویژگی های بهترین آموزشگاه تیزهوشان تهران چیست؟

ویژگی های بهترین آموزشگاه تیزهوشان تهران چیست - بهترین آموزشگاه تیزهوشان تهران - مدارس تیزهوشان خوبه یا بد

همانطور که اشاره نمودیم برای قبولی در آزمون تیزهوشان باید تلاش بسیاری انجام داد و حتی در کلاس های موجود شرکت نمود. زیرا سطح این آزمون بالاتر از سطح کتاب و مدارس است. ممکن است خیلی از اولیا به دنبال کلاس های آموزشی بگردند و با گزینه های مختلفی مواجه شوند اما باید با محک زدن شرایط کلاس ها بهترین آن ها را انتخاب کنند.

مهم ترین این ویژگی ها را قصد داریم با هم بررسی نماییم. در سال های اخیر موسسات و مراکز آموزشی زیادی رو به برگزاری کلاس های آمادگی آزمون تیزهوشان ششم و نهم آورده اند که با توجه به غیراصولی بودن این کلاس‌ها دانش آموزان از عملکرد این موسسات راضی نموده اند و همچنین تعداد قبولی های بسیار کمی داشته اند.

۱) سابقه و اساتید معتبر

داشتن سابقه در زمینه ی برگزاری کلاس سبب می شود تا آن موسسه و اساتید با طرز فکر طراحان سوالات آزمون تیزهوشان آشنا شوند و بیشتر بتوانند با دانش آموزان کار کنند. موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت با سال ها تجربه در زمینه ی آموزش و کلاس های تیزهوشان و همچنین استفاده از دبیران متخصص آزمون تیزهوشان هر ساله تعداد بالایی قبولی در آزمون های تیزهوشان دارد و همین امر سبب اعتماد و توجه بیشتر مردم به این موسسه شده است.

۲) استفاده از روش های نوین آموزشی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، اکثر دانش آموزان نسل جدید علاقه دارند که از روش های نوین آموزشی و تکنولوژی های موجود برای آموزش به آن ها استفاده شود. این موضوع علاوه بر تاثیر مستقیم بر روی یادگیری آن ها، باعث می شود که با شوق و اشتیاق بیشتری به درس خواندن بپردازند. موسسه موفقیت با در اختیار داشتن تکنولوژی ها و کلاس های هوشمند به دنبال این موضوع است که تمامی اساتید از این امکانات برای آموختن به دانش آموزان با روش های نوین آموزشی استفاده نمایند.

۳) برنامه ریزی و مشاوره

یک آموزشگاه خوب علاوه بر برگذاری کلاس، باید از مشاوران و برنامه ریزان خوب نیز برخوردار باشد.اگر فرزندان شما جز آن دسته از افرادی هستند که نمی توانند بدون برنامه کار کنند و نیاز به مشاوره و برنامه دارند، حتما از مشاوران با تجربه و خب استفاده کنید.

زیرا یک برنامه خوب می تواند سبب پیشرفت فوق العاده ای در دانش آموزان شود و همچنین بر عکس، یک برنامه غیر اصولی می تواند سبب کاهش انگیزه و رمق درس خواندن در او شود. شما می توانید با ثبت نام در آموزشگاه موفقیت از مشاوران و برنامه ریزان موسسه نیز بهره ببرید و با داشتن یک برنامه جامع و اصولی پیشرفت خود را مشاهده نمایید.

۴) پیگیری وضعیت و نظارت دقیق

یک آموزشگاه تیزهوشان خوب باید وضعیت تمامی کلاس ها و دانش آموزان را بررسی کند و با نظرخواهی از دانش آموزان و اولیا، اگر کمبودی وجود دارد آن ها را بر طرف کند.همچنین با کنترل اوضاع درسی دانش آموزان و اطلاع دقیق و مستر اوضاع به اولیا آن ها باید همواره اولیا را از شرایط آگاه کند. در موسسه ی موفقیت به طور مستمر و دائم وضعیت دانش آموزان بررسی می شود و بالافاصله به اولیا آن ها اطلاع داده می شود، تا اگر مشکلی وجود دارد آن مشکل برطرف شود.

آموزشگاه آمادگی تیزهوشان


بهترین آموزشگاه تیزهوشان تهران کجاست؟

با بررسی نکات فوق می توان دریافت که موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت در سال های گذشته جز بهترین موسسات آموزشی به خصوص در زمینه تیزهوشان بوده است و هر ساله حدود ۷۵ درصد از دانش آموزان در مدارس تیزهوشان و سایر مدارس برتر پذیرفته می شوند. اگر شما هم امسال آزمون تیزهوشان پیش رو دارید و علاقه دارید که یکی از مدارس تیزهوشان تحصیل کنید، به شما پیشنهاد می کنیم در کلاس های آمادگی آزمون تیزهوشان موسسه موفقیت ثبت نام نمایید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های مجموعه موفقیت تماس حاصل نمایید. (۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰ – ۰۲۱۲۲۸۷۱۴۹۶)  

آیا برای قبولی در آزمون ورودی تیزهوشان نیاز به ثبت نام کلاس آمادگی می باشد؟

ثبت نام در کلاس های آمادگی تیزهوشان کمک بسیار زیادی به قبولی شما در مدارس تیزهوشان می کند.

برای ثبت نام در کلاس آمادگی تیزهوشان چه معیارهایی را باید در نظر بگیریم؟

هزینه کلاس – دبیران – مشاور – آزمون‌های شبیه‌ساز – قبولی‌های سال‌های گذشته

بهترین آموزشگاه تیزهوشان تهران کجاست؟

موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت یکی از بهترین آزموزشگاه های تیزهوشان در تهران می باشد.

4/5 - (9 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *