0
02122891840

بهترین مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور

بعد از برگزاری آزمون سراسری و اعلام نتایج اولیه، شما حدود چهار روز زمان دارید تا انتخاب رشته خود را در سایت سنجش و دانشگاه آزاد وارد نمایید. امروز قصد داریم مطالبی در مورد انتخاب رشته را با شما در میان بگذاریم و در انتها بهترین مرکز مشاوره انتخاب رشته را به شما معرفی خواهم کرد، پس تا پایان با ما همراه باشید.

آیا خودمان می توانیم انتخاب رشته کنیم؟

سوالی که در روزهای انتخاب رشته خیلی ها می پرسند این است که « آیا خودمان می توانیم انتخاب رشته کنیم؟ ». در پاسخ به این سوال باید عوامل متعددی را در نظر گرفت که مهم ترین آن ها رتبه شما می باشد. به عنوان مثال شخصی که رتبه تک رقمی کسب کرده است هر رشته‌ای و در هر دانشگاهی که بخواهد می تواند برود و نیازی به انتخاب رشته حرفه‌ای ندارد. مهم ترین نکته برای این شخص، کسب اطلاعات جامع و دقیق از رشته ها و دانشگاه ها می باشد، که اگر خودش بتواند آن را انجام دهد می تواند خودش انتخاب رشته را انجام دهد.
اما برای کسانی که رتبه‌شان لب مرز می باشد، چیدمان رتبه ها برایشان بسیار اهمیت دارد و با تغییر یکی از اولویت ها ممکن است آینده‌شان تغییر کند. ما به این افراد پیشنهاد می کنیم که حتما و حتما انتخاب رشته خود را به دست افراد ماهر بسپارند تا بهترین اتفاق برایشان رقم بخورد.

فریب وعده های دروغین برخی موسسات انتخاب رشته را نخورید!

متاسفانه برخی افراد در بازه زمانی انتخاب رشته سعی می کنند که از آب گل آلود ماهی بگیرند و به هر قیمتی که شده می خواهند افراد بیشتری را جذب نمایند. به عنوان مثال برخی از این موسسات همایش هایی را برگزار می کنند و در آن ها کارنامه افرادی را نشان می دهند که با رتبه های بالا در دانشگاه ها و رشته های ممتازی قبول شده اند. اما آیا همچین چیزی ممکن است؟!
به عنوان مثال تجربه یکی از دانش آموزان را برای شما بیان می کنیم. یکی از دانش آموزان در مرکز مشاوره انتخاب رشته شرکت یکی از موسسات شرکت نموده بود و در آنجا کارنامه فردی را نشان دادند که با رتبه ۱۰۰ هزار دانشگاه صنعتی شریف قبول شده بود! دلیل قبولی فرد را اینگونه بیان نموده بود که اصلاحیه های بعد از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد که هر کسی آن ها را نمی داند و به همین دلیل این فرد با رتبه بالا توانست در دانشگاه شریف قبول شود. اما آیا واقعا همچین مواردی امکان پذیر است؟
معمولا این موارد واقعی نیستند و اگر عکس کارنامه فرد را نیز به شما نشان دهند، احتمالا دستکاری شده است. دلیل دیگری که برای این موارد می توان اشاره کرد وجود سهمیه ها می باشد که تاثیر به سزایی در قبولی افراد دارد.

کارنامه های ساختگی، برای جذاب افراد در انتخاب رشته

کارنامه ساختگی یکی از شیوه هایی می باشد که افراد با آن افراد را فریب می دهند و چون کمتر کسی آن را پیگیری می کند، فکر می کنند که این افراد در انتخاب رشته معجزه می کنند. به عنوان مثال کارنامه ساختگی این فرد را نگاه کنید که با رتبه ۲۴۰۸۹ در دانشگاه صنعتی شریف قبول شده است!
برای اینکه از صحت و یا عدم صحت این کارنامه مطلع شویم به سراغ سایت سنجش می رویم تا اطلاعات این شخص را وارد کرده و مشاهده کنیم آیا چنین کارنامه‌ای وجود دارد یا خیر.

همانطور که قابل حدس بود اصلا چنین کارنامه‌ای درس سایت سازمان سنجش یافت نشد. پس حتما در زمان انتخاب رشته مراقب باشید که به دام افراد کلاهبردار نیفتید و گول اینگونه تبلیغات را نیز نخورید. همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که مشاوران انتخاب رشت نمی توانند برای شما معجزه کنند و فقط با توجه به سابقه و تخصصی که دارند به شما مشاوره می دهند.

به سراغ مراکز متفرقه انخاب رشته نروید

نکته مهم دیگری که لازم است در مورد آن با شما صحبت کنیم این است که به شما پیشنهاد می کنیم به سراغ مراکز متفرقه نروید. برخی از افراد از فرصت انتخاب رشته استفاده می کنند و برای افراد دام پهن می کنند. افرادی که هیچ تخصصی از انتخاب رشته ندارند و شاید اطلاعات کاملی نیز نداشته باشند. این افراد به دلیل هزینه پایینی که برای انتخاب رشته دریافت می کنند، عده‌ زیادی را جذب می کنند. والدین دانش آموزان نیز گاهی اوقات فقط مسائل مالی را در نظر می گیرند و به سراغ این افراد می روند. غافل از اینکه این افراد قرار است از آن ها به عنوان موش آزمایشگاهی استفاده کنند و در واقع آزمون و خطا روی انتخاب رشته آن ها انجام می دهند.

انتخاب رشته تضمینی موسسه موفقیت

موسسه موفقیت در سال های گذشته یکی از بهترین مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور بوده است و هر ساله تعداد قبولی های بالایی دارد. در انتخاب رشته موسسه موفقیت به شما تضمین داده خواهد شد که در بهترین جای ممکن قبول خواهید شد و امکان ندارد کسی با رتبه مشابه شما در جای بهتری قبول شود.

مراحل انتخاب رشته تخصصی و حرفه‌ای موسسه موفقیت

حال بیایید با هم مراحل انتخاب رشته موسسه موفقیت را به طور مختصر معرفی نماییم. در ابتدا مشاورین موسسه کارنامه دانش آموز را به طور کامل بررسی می نمایند و احتمالات قبولی شما را به شما می گویند. در مرحله بعد از شما یک تست استعدادسنجی گرفته می شود که به ما و شما کمک می کند که با روحیات و استعداد های شما بهتر آشنا شویم.
در مرحله بعد تمام رشته های زیرگروه شما از صفر تا صد برایتان توضیح داده می شود و سپس با توجه به علاقه و استعداد شما اولویت های شما چیده می شود. این چیدمان اولیه به شما داده می شود تا روی آن فکر کنید و اگر نیازی با تغییر بود با مشورت مشاور خود می توانید این کار را انجام دهید. سپس تاییدیه نهایی برای وارد کردن رشته ها به شما داده می شود که بر اساس آن می بایست رشته های مورد نظر خود را در سامانه انتخاب رشته وارد نمایید.
حال باید تا روز اعلام نتایج نهایی صبر کنید. پس از اعلام نتایج نیز دوباره با شما تماس گرفته خواهد شد تا در مورد نحوه تصمیم گیری نهایی با شما صحبت شود. در زمان تکمیل ظرفیت نیز اگر بخواهید مجددا شانس قبولی های بهتر شما برایتان بررسی خواهد شد.

با توجه به تعداد بسیار محدود انتخاب رشته امسال موسسه موفقیت، اگر قصد ثبت نام و مشاوره دارید، هر چه زودتر اقدام نمایید.تلفن: ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰ – ۰۲۱۲۲۸۷۱۴۹۶

Rate this post
دیدگاه کاربران
  • زهرا آقاجانی 29 مهر 1401

    سلام خسته نباشید با رتبه نزدیک به ۱۱ هزار منطقه ۱ میشه انسانی حسابداری قبول شد؟

    • movafaghiat 29 مهر 1401

      درود بر شما، قطعا با این رتبه میشود رشته حسابداری قبول شد. ولی در دانشگاه های درجه ۱ شهر تهران شانسی برای قبولی ندارید. اگر میخواهید دانشگاه مورد نظر را بفرمایید تا دقیق تر راهنمایی کنم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *