0
02122891840

بهترین مشاوره کنکور تجربی را از ما بخواهید

بهترین مشاوره کنکور تجربی می‌تواند راهی عالی برای برنامه ریزی درست درسی، مهار استرس و گزینش صحیح منابع مطالعاتی باشد. بدون داشتن مشاوره عالی، چطور می توان در مورد قبولی در رشته علوم تجربی مطمئن شد؟ عادات مطالعاتی شما باید تغییر کنند تا بتوانید برای اهداف خود، مسیر درست را بشناسید. مشاوره خوب به معنای آموختن نکات آموزشی – رفتاری است که نتیجه اش برنامه ریزی و تمرکز بر اهداف است. این که آیا شما برای اولین بار است که جلسه مشاوره کنکور تجربی را رزرو می کنید، لازم است به برخی از ویژگی های داشتن مشاوره خوب توجه کنید. در ادامه با مؤسسه تحصیلی موفقیت همراه باشید.

مزایای گرفتن مشاوره برای کنکور تجربی

هیچ چیز به اندازه یک مشاوره خوب باعث پیشرفت آدمی نمی شود، به ویژه اگر این مشاوره برای کنکور باشد. شما بدون مشاوره به سرزمینی با چندین مسیر پا می گذارید که نمی دانید کدام مسیر به اهداف ما نزدیک تر است. مشاوره خوب به معنای یافتن مسیر درست است. ما در زیر به شما می گوییم که چرا برای قبولی در کنکور تجربی نیاز به مشاوره دارید:

برنامه ریزی و ترسیم آینده، بهترین کمک مشاور تحصیلی است

ما معتقدیم شروع هر کاری سخت ترین قسمت آن است. اگر در مراحل اولیه برنامه ریزی درسی در حال تلاش هستید، یک قدم به عقب بردارید. با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید تا ببینید در یک سال و یا دو سال مانده به کنکور، چه تصویری از وضعیت درسی خود دارید.

مشاوره یقیناً برنامه درسی شما به واحدهای کوتاه مدت مبتنی بر هدفی مشخص تقسیم می کند. در هر واحد، چه چیزی را باید انجام دهید؟ منابع مطالعاتی و میزان زمان صرف شده برای هر کدام چگونه خواهد بود؟ برنامه ریزی، نظم و اهداف مورد نظر دانش آموزان تا زمان کنکور ترسیم خواهد شد.

داشتن استراتژی هدفمند با مشاوره آموزشی!

حتی بعد از اینکه مشاور برنامه های مورد نیاز شما را تنظیم کرد، دوباره استراتژی های ضروری را در طول زمان به شما دیکته خواهد کرد. او به شما می گوید: «چه چیزی می تواند تو را کارآمدتر کند؟» آیا این به معنای نکات کنکوری است؟ پس چگونه می توان از این موارد بیشتر استفاده کرد؟

مشاور ما می گوید: «به جای اینکه ساعات درسی را به قسمت های کوچک خُرد کنید، روی فعالیت هایی که فرصت های غنی تری برای تفکر عمیق دارند فراهم کنید.» این به معنای بررسی بخش های مهم‌تر هر یک از دروس رشته تجربی و یادداشت کردن آن برای تکرار بیشتر است.

منابع مطالعاتی مفید را از مشاوران آموزشی بخواهید

بهترین مشاوره کنکور تجربی شامل یافتن منابع مطالعاتی مؤثر نیز است. مشاور به شما ابزارها و منابعی را معرفی می کند که باعث ارتقاء برنامه های درسی شما شود. منابع مطالعاتی می تواند دروس دبیرستان، کتاب های کمک آموزشی، سی دی و فیلم آموزشی، وب سایت های دارای اطلاعات علمی و موارد دیگر برای یادگیری باشند.

مشاوران ما به شما خواهند گفت: «منابعی که به شما معرفی می کنیم برای بهینه کردن زمان جهت مطالعه مفید است.» پس شما باید به این فکر کنید که می خواهید چه چیزی را انجام دهید و سپس ارزیابی عملکردی خود را در ماه های مختلف مورد ارزیابی قرار دهید.

درک استانداردهای یادگیری و بهره مندی از تجربیات مشاوران آموزشی

مرحله اول موفقیت، شناسایی استانداردهای یادگیری است. برای مثال، تزریق انگیزه یکی از استاندارهای یادگیری مؤثر است. یقیناً بدون انگیزه کافی، شرکت در کنکور کاری بیهوده است! استاندارد دیگر می تواند تکنیک آموزشی باشد که برای پیشروی دانش آموزان به سمت درک بهتر و در نهایت استقلال بیشتر در فرآیند یادگیری استفاده می شود.

به طور کلی، استاندارهای آموزشی با زندگی واقعی مرتبط هستند؛ هر آنچه که به پیشرفت فرد وابسته است، نوعی استاندارد یادگیری است. داشتن اعتماد به نفس، آینده نگری، پیش بینی کردن، زمان بندی، سازمان دهی فکری و مواردی از این قبیل، گزینه هایی هستند که مشاوران ما در اختیار داوطلبان قرار می دهند.

خواندن در کنار تفریح و سرگرمی

از اینکه چیز جدید و متفاوتی را در برنامه درسی خود بگنجانید، نترسید! این یکی از المان های بهترین مشاوره کنکور تجربی است. به عنوان مثال، مشاور به شما پیشنهاد خواهد داد که گاهی وقت ها به بیرون از خانه بروید و دل به طبیعت دهید. با جوامع شهری، روستایی و حومه شهر آشنا شوید، تجربه سفر کردن در طول دوره آمادگی برای کنکور ضروری است.

مشاوران ما تنها شما برای درس خواندن‌های مداوم تشویق نمی کنند، آن‌ها شیوه های درست فکری را آموزش می دهند. می توانید به طور روزانه ساعاتی را به پیاده روی در پارک و هم نشینی با دوستان بگذرانید. کوله پشتی خود را آماده کنید و آخر هفته ها را به سفری یک روزه بروید. با این کار ذهن تان برای یادگیری بیشتر آماده تر خواهد شد.

اهمیت داشتن بهترین مشاوره برای کنکور

بیایید با آن روبرو شویم، یک برنامه درسی خوب به سختی حاصل می شود. بهترین مشاوره ما، ساخت چشم اندازی است که برای شما مفید باشد و همچنین به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد که در صورت لزوم تغییر و بهبود یابد. برای دریافت بهترین مشاوره کنکور تجربی، پنج نکته بالا را در نظر بگیرید تا به درستی بدانید داشتن مشاوره خوب به معنای هموار شدن مسیر موفقیت در کنکور و ورود به دانشگاه است.

 

با مشاوره کنکور بهترین دانشگاه ها در انتظار شماست

5/5 - (1 امتیاز)
دیدگاه کاربران
  • علی 21 دی 1398

    سلام ایا از افراد برتر کنکور سال قبل هم برای مشاوره دادن به اردوی نوروز می ایند؟

    • آموزش سنتر 21 دی 1398

      سلام – بله رتبه های دورقمی موسسه موفقیت که سال های گذشته در این اردو خودشان حاضر بودند . برای رفع اشکال درسی در کنار شما هستند . مانند رتبه های ۱۴ – ۵۶ و ۹۴ کنکور

  • مهدی 22 دی 1398

    چرا نوروز برای داوطلبان از اهمیت ویژه ای برخوردار میباشد؟

  • راسخی 23 دی 1398

    مشاورینی که در اردو هستن افراد برند هستن؟

    • AmoozeshCenter 24 دی 1398

      سلام بله مهندس ربیعی که از مشاوران برتر تهران هستند به همراه تیم مشاوره شان و همکاران دیگر حضور دارند

  • علی 25 دی 1398

    سلام هزینه یک ساعت مشاوره خصوصی در موسسه موقیت چقدره؟

  • مریم احمدی 30 دی 1398

    مفید بود خیلی ممنونم از مقاله تون

  • هاله 30 دی 1398

    برای شرکت در آزمون کنکور چه لباسی باید پوشید؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *