0
02122891840

بهترین کلاس کنکور برای پزشکی

کنکور یکی از مهم ترین و سرنوشت ساز ترین مراحل زندگی در ایران به حساب می آید و موفقیت در آن می تواند مسیر زندگی افراد را به بهترین شکل بسازد.در سال های اخیر موسسات و آموزشگاه های مختلف به برگزاری کلاس های کنکور و آمادگی آزمون سراسری اقدام کرده اند.امروز قصد داریم به طور اختصاصی رشته ی تجربی و کلاس کنکور برای پزشکی را مورد بررسی قرار دهیم و به سوالاتی از قبیل اینکه آیا کلاس کنکور برای قبولی در پزشکی مفید است و اینکه یک کلاس کنکور خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد ، بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.


شرکت در کلاس های کنکور تا چه حد موثر است؟

با توجه به بالاتر رفتن سطح رقابت در سال های اخیر به خصوص در رشته ی تجربی ، برای قبولی در آزمون سراسری و ادامه تحصیل در رشته ی مورد نظر خود می بایست تلاش زیادی انجام دهید.
همچنین شکل سوالات آزمون سراسری هر ساله رو به مفهومی تر شدن می رود و شما نمی توانید با حفظ کردن چند فرمول و یا متن کتاب درسی نمی توان موفقیت زیادی کسب کرد.
همچنین طبق آماری که بار ها درباره آن در مقالات قبلی صحبت کردیم ، حدود ۷۰ درصد افراد برتر در مدارس سمپاد یا همان تیزهوشان تحصیل کرده اند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رشته تجربی ، می توانید مطلب همه چیز درباره کنکور تجربی را مطالعه فرمایید.
این موضوع نشان می دهد که نوع کار کردن با دانش آموزان می تواند تاثیر بسیار زیادی روی قبولی آن ها داشته باشد؛البته این موضوع که سطح دانش آموزان مدارس سمپاد بالاتر از سایر مدارس هست را نیز باید در نظر داشت و همچنین اینکه از کلاس چندم برای کنکور بخوانیم نیز تاثیر گذار خواهد بود.
پس اگر بخواهیم به صورت خلاصه و جمع بندی در مورد پرسش فوق جواب دهیم ، باید بگوییم که بسته به نوع مدارس دانش آموزان می تواند متفاوت باشد.
شاید برای دانش آموزانی که در مدارس تیزهوشان درس می خوانند این کلاس ها نه تنها فایده ای نداشته باشد بلکه آن ها را از کار ها و برنامه هایشان نیز عقب بیندازد.
اما بدون شک برای دانش آموزانی که در مدارس دولتی و سایر مدارسی تحصیل می کنند که با آن ها فقط به صورت تشریحی و در سطح کتاب کار می شود ، بسیار مفید و تاثیر گذار می باشد.

شرایط انتخاب بهترین کلاس کنکور برای پزشکی ، قبل از انتخاب عوامل و فاکتور های کلیدی را بشناسید

عوامل و فاکتور های مهمی برای انتخاب بهترین کلاس کنکور برای پزشکی تاثیرگذارند.
با توجه به اینکه رشته ی پزشکی و دندان پزشکی جز پر مخاطب ترین رشته های دانشگاهی می باشد ، قبولی در آن ها نیازمند تلاش بیشتری می باشد که شرکت در کلاس کنکور می تواند راهنمای شما در این مسیر نسبتا دشوار باشد.اما نه هر کلاس کنکوری ، بلکه کلاس کنکوری که ویژگی های زیر را داشته باشد:

۱) بهترین کلاس های کنکور باید مجوز رسمی داشته باشند

داشتن مجوز های رسمی از سوی سازمان آموزشو پرورش و دیگر سازمان های مرتبط ، حداقل چیزی است که یک موسسه برای برگزاری کلاس های کنکور باید داشته باشد.درست است که داشتن مجوز به تنهایی کافی نیست و به معنی خوب بودن آن آموزشگاه نمی باشد ، اما داشتن مجوز می تواند اعتماد شما را در وهله اول جلب نماید.

۲) سطح بالای اساتید و تدرس با روش های نوین آموزشی

سطح بالای اساتید آموزشگاه به خصوص برای دانش آموزانی که قصد قبولی در رشته ی پزشکی دارند ، باید جز عوامل و فاکتور های مهم به حساب آورد.زیرا به دلیل اینکه سوالات کنکور به ویژه در قسمت های زیست و زمین شناسی ، مفهومی طراحی می شود ، این اساتید می توانند با روش های نوین آموزشی یادگیری این مطالب را برای شما ساده تر کنند.
این نکته را در نظر داشته باشید که منظور از اساتید سطح بالا ، کسانی نیستند که حتما مدرک دانشگاهی دکترا و فوق لیسانس داشته باشند یا حتما در دانشگاه های بزرگ کشور تحصیل کرده باشند.
بار ها دیده شده که اساتیدی که شاید حتی مدرک دیپلم و یا غیرمرتبط با رشته ای که تدریس می کنند دارند اما در کارشان بسیار موفق هستند و دانش آموزان به خوبی با آن ها ارتباط برقرار می کنند.

۳) هزینه معقول و منطقی در ازای خدمات دریافتی

طبق تحقیقات انجام شده قیمت کلاس های کنکور در آموزشگاه های مختلف از ۷-۸ میلیون شروع می شود و حتی گاهی تا ۵۰-۶۰ میلیون ادامه می یابد.
اما نه مبلغ اول در ازای خدماتی که باید به کنکوری ها در طی یکسال داده شود (شامل شروع دروس از ابتدای پایه تا انتها و جمع بندی آن و همچنین مشاوره و برنامه ریزی) منطقی به نظر می رسد و نه مبلغ دوم که بسیار نجومی می باشد.
قیمت حدودی یک کلاس کنکور خوب با شرایط گفته شده باید چیزی در حدود ۲۰-۳۰ میلیون باشد و همچنین به شما این امکان را بدهد که این مبلغ را به طور اقساط نیز پرداخت کنید.
نکته ی مهمی که حتما به آن توجه داشته باشید این است که ، گول تبلیغات فریب دهنده حتی در تلویزیون را نخورید! اکثر این تبلیغات ساختگی هستند و نفرات برتری که نشان داده می شوند واقعا در آن آموزشگاه نبوده اند.

بهترین کلاس کنکور برای پزشکی ، با خیال راحت ثبت نام کنید

موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت با سال ها تجربه در زمینه ی آموزشی و برگزاری کلاس های کنکور و همچنین در اختیار داشتن بهترین اساتید کنکور در سطح کشور، داوطلبان کنکور و همچنین پایه های قبل تر را آماده می کند تا به بهترین عملکرد خود برسند.
در سال های گذشته آموزشگاه موفقیت در رشته ی پزشکی و دندان پزشکی با قبولی ۶۵ درصدی عملکرد بسیار خوبی داشته و جز پنج موسسه برتر در این زمینه می باشد.
شما می توانید برای ثبت نام و یا کسب اطلاع بیشتر در مورد این کلاس ها با شماره تلفن های موسسه تماس حاصل فرمایید. ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰ – ۰۲۱۲۲۸۷۱۴۹۶ 

3.7/5 - (3 امتیاز)
دیدگاه کاربران
  • کیمیا 28 اردیبهشت 1400

    به نظر من موسسه موفقیت یکی از بهترین موسسه های کلاس کنکوره چون اساتید با تجربه ای در سطح کشور دارند .

    • امیررضا سیفان 1 خرداد 1400

      هدف موسسه موفقیت رضایت شما دوستان و پیشرفت دانش آموزان است . با تشکر از نظر شما !

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *