0
02122891840

ثبت نام کتاب کلاس دهم

دانش آموزان پایه نهم به دهم پس از گذراندن پایه نهم برای دریافت کتاب های پایه دهم باید به سایت ثبت نام کتاب درسی مراجعه نموده و ثبت نام نمایند. در این مطلب قصد داریم مواردی از قبیل آموزش ثبت نام کتاب کلاس دهم، سایت ثبت نام کتاب درسی، زمان و مهلت ثبت نام کتاب درسی و سایر موارد از این دست را مطرح کنیم، پس تا پایان ما همراه باشید.


تعداد کتاب های پایه دهم چند تاست؟!

تعداد کتاب های پایه دهم چند تاست؟! - ثبت نام کتاب کلاس دهم - موسسه موفقیت

کتاب های پایه دهم در مقطع متوسطه دوم مجموعا برای سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی به شرح زیر می باشند:

تجربی

  1. فارسی (۱)
  2. نگارش (۱)
  3. دین و زندگی (۱)
  4. عربی، زبان قرآن (۱)
  5. شیمی (۱)
  6. ریاضی (۱)
  7. ریاضی و آمار (۱)
  8. فیزیک (۱)
  9. آمادگی دفاعی
  10. زیست شناسی (۱)
  11. آزمایشگاه علوم تجربی (۱)
  12. جغرافیای ایران
  13. هنر
  14. کارگاه کارآفرینی و تولید
  15. تفکر و سواد رسانه ای
  16. تعلیمات ادیان الهی و اخلاق (۱) ـ (ویژه اقلیت های دینی)
  17. انگلیسی (۱)
  18. کتاب کار انگلیسی (۱)

ریاضی

  1. فارسی (۱)
  2. نگارش (۱)
  3. دین و زندگی (۱)
  4. عربی، زبان قرآن (۱)
  5. فیزیک (۱)
  6. شیمی (۱)
  7. ریاضی (۱)
  8. ریاضی و آمار (۱)
  9. هندسه (۱)
  10. آمادگی دفاعی
  11. آزمایشگاه علوم تجربی (۱)
  12. جغرافیای ایران
  13. هنر
  14. کارگاه کارآفرینی و تولید
  15. تفکر و سواد رسانه ای
  16. تعلیمات ادیان الهی و اخلاق (۱) ـ (ویژه اقلیت های دینی)
  17. انگلیسی (۱)
  18. کتاب کار انگلیسی (۱)

انسانی

  1. فارسی (۱)
  2. نگارش (۱)
  3. علوم و فنون ادبی (۱)
  4. دین و زندگی (۱)
  5. عربی، زبان قرآن (۱)
  6. آمادگی دفاعی
  7. جغرافیای ایران
  8. تاریخ ۱ (ایران و جهان باستان)
  9. جامعه شناسی (۱)
  10. اقتصاد
  11. هنر
  12. منطق
  13. کارگاه کارآفرینی و تولید
  14. تفکر و سواد رسانه ای
  15. تعلیمات ادیان الهی و اخلاق (۱) ـ (ویژه اقلیت های دینی)
  16. انگلیسی (۱)
  17. کتاب کار انگلیسی (۱)

چگونه می توان ثبت نام کتاب کلاس دهم را انجام داد؟

سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی برای نظارت بهتر بر روی نحوه توزیع کتاب های آموزشی، اقدام به راه اندازی سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی کرده است. ازین پس دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی برای ثبت نام کتب درسی باید به نشانی اینترنتی www.irtextbook.ir و یا www.irtextbook.com مراجعه نمایند و مراحل ثبت نام را تکمیل کنند و هزینه کتاب ها را پرداخت نمایند. ثبت نام در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به دو صورت فردی و گروهی امکان پذیر می باشد. دانش آموزانی که در ثبت نام کتاب درسی دهم مشکل دارند، می توانند از طریق مدرسه نیز اقدام به ثبت نام نمایند.

البته ثبت نام گروهی ویژه مدارس است و مسئول مدارس می توانند این کار را انجام دهند. برای اینکار ابتدا باید وارد سایت snd.medu.ir شد و اطلاعات مدرسه و تعداد کتاب های درخواست و سایر موارد را وارد نمود. پیشنهاد ما به شما این است که پیش از ثبت نام کتاب کلاس دهم، ابتدا از مدرسه خود استعلام بگیرید تا مطمئن شوید، مدرسه تان این کار را انجام نداده باشد و سپس خودتان ثبت نام نمایید.


زمانبندی ثبت نام کتاب درسی دهم به چه صورت است؟

زمان بندی ثبت نام کتاب کلاس دهم شامل چهار مرحله ثبت سفارش گروهی و انفرادی، اصلاح سفارش، توزیع منطقه به مدرسه و توزیع مدرسه به دانش آموزان می باشد که این زمانبندی ها به صورت زیر می باشند:

ثبت سفارش گروهی و انفرادی

شروع ثبت نام کتب درسی پایه دهم به صورت گروهی و یا انفرادی معمولا از اوایل تیرماه آغاز شده و تا اواسط شهریور ماه ادامه می یابد. به طول مثال زمان ثبت نام کتاب درسی دهم ۱۴۰۰ ۱۴۰۱ از تاریخ ۶ تیر ماه ۱۴۰۰ آغاز و در ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ پایان یافت.

اصلاح سفارش

تمامی مقاطع تحصیلی حدودا از اواسط تیرماه تا پایان شهریور ماه فرصت دارند تا اگر در ثبت نامشان اشتباهی مرتکب شدند اقدام به اصلاح آن نمایند. به طور مثال زمان اصلاح سفارش در سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ از ۱۲ تیر ۱۴۰۰ آغاز و تا ۳۱ شهریور ادامه داشت.

توزیع منطقه به مدرسه

حدودا از اوایل شهریورماه کتاب ها از سمت مرکز و منطقه به مدارس ارسال می شوند. این تاریخ برای سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ برای مقطع دهم دوره دوم متوسطه از تاریخ ۱ شهریور ماه آغاز و تا ۱۸ شهریور ادامه داشت.

توزیع مدرسه به دانش آموز

دانش آموزان می توانند برای دریافت کتب درسی خود از اواسط شهریور ماه تا اواخر شهریور ماه به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کرده و کتب خود را تحویل بگیرند. این زمان در سال ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ از ۲۰ شهریور آغاز و تا ۱ مهر ماه ادامه داشت.


اهمیت پایه دهم، از الان به فکر فردا باشید!!!

همانطور که می دانید منابع آزمون سراسری از پایه دهم، یازدهم و دوازدهم می باشد. اگر شما قصد دارید در یکی از دانشگاه های برتر کشور تحصیل کنید می بایست از سال دهم تست زنی و خواندن برای کنکور را شروع نمایید. اما متاسفانه مشکلی که وجود دارد این است که معمولا مدارس فقط در سطح کتاب با دانش آموزان کار می کنند و آن ها را برای امتحانات مدرسه آماده می کنند. پس راهکار چیست؟


چگونه می توان مهارت تست زنی را افزایش داد؟

چگونه می توان مهارت تست زنی را افزایش داد؟ - ثبت نام کتاب کلاس دهم - موسسه موفقیت

یکی از بهترین راهکارها برای آموزش فوت و فن های تست زنی و افزایش مهارت تست زنی، شرکت در کلاسهای تست و نکته می باشد. در کلاس های تست و نکته ابتدا مباحث درسی را بالاتر از سطح کتاب و جزوه مدرسه آموزش می دهند و سپس به سراغ حل تست می روند. دبیران در حل تست ها به شما نوع نگاه کردن به مسئله را می آموزند و به شما کمک می کنند تا استراتژی برخورد با هر مسئله را یاد بگیرید.


شرکت در کلاس های تست و نکته دهم موسسه موفقیت، پیشرفت در کوتاه ترین زمان!

موسسه موفقیت با سال ها تجربه در زمینه آموزش، از کلاس ششم تا کنکور با دانش آموزان همراه است و آن ها را برای آزمون تیزهوشان، امتحانات نهایی و در نهایت آزمون سراسری آماده می کند. دانش آموزان پایه دهم با شرکت در کلاس تست و نکته دهم می توانند علاوه بر افزایش مهارت تست زنی، خود را برای امتحانات مدرسه نیز آماده تر کنند. البته بدیهی است زمانی که با شما بالاتر از سطح کتاب و جزوه مدرسه کار شود دیگر امتحان مدرسه برایتان مثل آب خوردن خواهد بود!
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های موسسه موفقیت و ثبت نام در آن ها می توانید با شماره تلفن های آموزشگاه موفقیت تماس حاصل نمایید. (تلفن: ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰ – ۰۲۱۲۲۸۷۱۴۹۶)

ثبت نام کتاب کلاس دهم به چه صورتی است؟

برای ثبت نام کتاب کلاس دهم به دو صورت گروهی و انفرادی می توان اقدام نمود. انفرادی برای دانش آموزان و گروهی توسط مدارس انجام می شود که نحوه این کار به طور مفصل در این مطلب آورده شده است.

ثبت نام کتاب کلاس دهم از چه تاریخی آغاز می شود؟

ثبت نام کتاب کلاس دهم معمولا از اوایل تیر ماه آغاز و تا شهریور ادامه دارد. اما برای اطلاع دقیق این موضوع باید به سایت ثبت نام کتب درسی به آدرس irtextbook.com مراجعه نمایید.

5/5 - (3 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *