0
02122891840

جواب کاردرکلاس ریاضی نهم

درس ریاضی نهم یکی از مهم ترین دروس پایه نهم و حتی مقطع متوسطه اول می باشد. یکی از راهکارهای تقویت در درس ریاضی، تمرین کردن و حل مسائل کتاب و تسلط به آن ها می باشد. در این مطلب نکات مهمی را در مورد کلاس نهم و مخصوصا درس ریاضی و آمادگی برای تیزهوشان نهم به دهم با شما در میان گذاشته ایم و همچنین جواب کاردرکلاس ریاضی نهم را در قالب یک pdf برای شما آورده ایم تا در صورت نیاز آن را دانلود نمایید.


اهمیت درس ریاضی نهم چقدر است؟

ریاضی همواره یکی از دروس مهم در تمام پایه ها بوده است و اهمیت آن چه برای دانش آموزان و اولیا و چه برای دبیران و مدرسه بیشتر از سایر دروس است. همچنین با توجه به اینکه دانش آموزان در انتهای کلاس نهم آزمون مدارس برتر و آزمون تیزهوشان نهم به دهم را در پیش رو دارند و درس ریاضی یکی از دروس اصلی این آزمون ها به شمار می رود، باید به ریاضی نهم کاملا تسلط داشته باشند.


ثبت نام در مدارس تیزهوشان، مسیر آینده خود را هموار کنید!

حتما تا به حال اسم مدارس تیزهوشان به گو‌شتان خورده است. این مدارس شما را از همان ابتدا برای کنکور و قبولی آسان آماده می کنند. شاید جالب باشد که بدانید طبق آمار رسمی سازمان سنجش حدود ۷۰ درصد قبولی های کنکور از مدارس تیزهوشان بوده اند. همین موضوع باعث شده است که میل و رغبت افراد برای ثبت نام در مدارس تیزهوشان بیش از پیش شود. اما قبولی در مدارس تیزهوشان ساده نمی باشد و اگر می خواهید در تیزهوشان تحصیل کنید، ابتدا باید در امتحان تیزهوشان پذیرفته شوید. یکی از مهم ترین دروس این آزمون ریاضی نهم می باشد که در ادامه نکات مهمی را در مورد آن با شما در میان گذاشته ایم.


چگونه می توان در درس ریاضی پیشرفت کرد؟

درس ریاضی برخلاف دروس حفظی مثل ادبیات و زبان و عربی علاوه بر خواندن نیاز به تمرین نیز دارد. یکی از راه های پیشرفت در درس ریاضی حل تمرین های کتاب می باشد. شما با حل کردن تمرین ها و کاردرکلاس های کتاب می توانید به خوبی نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کرده و در درس‌هایتان پیشرفت نمایید.
اما مشکلی که برخی از دانش آموزان دارند این است که نمی دانند پاسخ هایشان درست است یا نه. بهترین راهکار برای این موضوع این است که ابتدا تمرینات را حل کنید و سپس جواب آن را نگاه کنید. جواب کاردرکلاس ریاضی نهم و سایر تمرینات برای شما جمع آوری شده که در زیر قرار گرفته اند.

دانلود گام به گام ریاضی نهم

اگر هدفتان پیشرفت و موفقیت در درس ریاضی می باشد، پیشنهاد می کنیم که اول تمرین را حل کرده و سپس به سراغ جواب بروید.
هر گونه سو استفاده از گام به گام ریاضی نهم بر عهده خودتان می باشد.

دانلود گام به گام ریاضی نهم
فصل ۱ فصل ۵
فصل ۲ فصل ۶
فصل ۳ فصل ۷
فصل ۴ فصل ۸
دانلود گام به گام ریاضی نهم به صورت یکجا (تمام فصل ها)

 


شرکت در کلاس آمادگی آزمون تیزهوشان نهم، راه حل تضمینی برای قبولی در تیزهوشان!

هر ساله موسسات و آموزشگاه های مختلفی در سراسر کشور اقدام به برگزاری کلاس های آمادگی تیزهوشان نهم می نمایند. شعار و نحوه تبلیغات برخی از این موسسات اینگونه است که می گویند، با ثبت نام در کلاس های ما صد در صد در تیزهوشان قبول می شوید، اما آیا این تضمین واقعی است؟!
اگر کمی منطقی فکر کنید، در می یابید که این ها فقط شعارهای تبلیغاتی و برای ثبت نام افراد بیشتر هستند و هیچ کلاسی چه در زمینه تیزهوشان و یا کنکور نمی توانند به شما تضمین قبولی دهند. بارها دیده شده است افرادی که مبالغ بسیار زیاد و نجومی خرج آموزشگاه ها و ثبت نام در کلاس آمادگی تیزهوشان کرده اند اما در آخر فرزندشان قبول نشده و وقتی به آن آموزشگاه اعتراض کردند، در جواب به آن ها گفته شد که کم کاری از خودتان بوده و مسئولیتی بر عهده می نمی باشد!


آموزشگاه موسسه موفقیت، یکی از بهترین موسسه آمادگی تیزهوشان

موسسه آموزشی موفقیت در سال های گذشته یکی از بهترین موسسات در زمینه آموزشی بوده است و کلاس های مختلفی از پایه ششم تا کنکور برگزاری نموده است. نتیجه این کلاس ها قبولی بیش از ۷۰ درصد در آزمون تیزهوشان و همچنین کنکور بوده است. موسسه موفقیت به جای وعده وعید دادن های دروغین و شعارهای عجیب تبلیغاتی همواره سعی بر افزایش کیفیت خود گذاشته است و با در اختیار گرفتن یک کادر آموزشی و اجرایی بسیار حرفه‌ای و کاربلد توانسته یکی از موفق ترین موسسات در سال های گذشته لقب بگیرد.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلاس ها و ثبت نام در آن ها با شماره تلفن های موسسه تماس حاصل فرمایید. (تلفن: ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰ – ۰۲۱۲۲۸۷۱۴۹۶)

شاید این مطلب نیز برایتان جالب باشد:

کلاس تقویتی ریاضی

5/5 - (1 امتیاز)
دیدگاه کاربران
  • فاطمه کلارآبادی 26 مهر 1401

    خیلیییییییی ممنون
    عالی بود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *