0
02122891840

فیزیک یازدهم تجربی

فیزیک یازدهم تجربی، یکی از مهم ترین درس ها برای رشته تجربی می باشد که می تواند تاثیر به سزایی در رتبه کنکور شما داشته باشد. امروز قصد داریم به طور اختصاصی در مورد رشته تجربی و درس فیزیک مطالب مهمی از قبیل نحوه مطالعه درس فیزیک، ضریب درس فیزیک در رشته تجربی، کلاس نکته و تست یازدهم و … را با شما در میان بگذاریم. در انتها نیز لینک دانلود کتاب فیزیک یازدهم تجربی به صورت پی دی اف (PDF) برای شما قرار داده شده است. پس تا انتها با ما همراه باشید.


رشته تجربی و اهمیت درس فیزیک در آن

رشته تجربی در سال های گذشته جز پرطرفدارترین رشته ها بوده است و هر ساله تعداد زیادی از افراد با رویای پزشک شدن وارد این رشته می شوند. با توجه به تعداد بالای شرکت کنندگان در این رشته و دروس سختی که رشته تجربی دارد، این افراد برای قبولی در رشته های برتر تجربی کار بسیار سختی پیش رو دارند و باید از دل و جون مایه بگذارند. یکی از درس های مهم و تاثیرگذار رشته تجربی، درس فیزیک می باشد که امروز به طور اختصاصی قصد داریم این درس را بررسی نماییم.
متاسفانه درس فیزیک، در میان دانش آموزان چندان پرطرفدار نیست و اکثر افراد از آن فراری هستند.

همچنین خیلی از دانش آموزان از درس فیزیک برای خود یک غول ساخته اند و متاسفانه حتی عده‌ای این درس را کنار می گذارند. اما درس فیزیک یکی از درس های پر اهمیت می باشد که شما با نحوه درس مطالعه آن می توانید آن را به یک درس شیرین برای خود تبدیل کنید.
درس فیزیک در آزمون سراسری شامل ۳۰ سوال می باشد که شما می بایست در مدت ۳۷ دقیقه به آن پاسخ دهید. حدود یک سوم این مباحث از فیزیک یازدهم تجربی مطرح می شود. ضریب درس فیزیک در زیرگروه یک گروه آزمایشی علوم تجربی مانند ریاضی ضریب ۶ دارد و در سه زیر گروه ۲، ۳ و ۵، دارای ضریب دو و در زیرگروه ۴، دارای ضریب ۳ است. به همین دلیل کسب یک درصد خوب، بخصوص در زیر گروه های ۱ و ۴ بسیار حائز اهمیت می باشد و می تواند شما را از رقیبان جلو بیندازد.


نحوه مطالعه فیزیک یازدهم تجربی

درس هایی مثل فیزیک و ریاضی، درس هایی هستند که شما صرفا با مطالعه کردن و خواندن نمی توانید آن را یاد بگیرید و به تسلط برسید، بلکه شما نیازمند تمرین زیاد و به اصطلاح دست به قلم شدن دارید. یکی از اشتباهاتی که خیلی از دانش آموزان انجام می دهند، این است که تصور می کنند تنها با حفظ کردن فرمول ها و مطالعه درسنامه می توانند به سراغ امتحان بروند، اما بر خلاف دروس حفظ کردنی، درس فیزیک نیازمند حل تمرین است. پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا به سراغ تمرین های آسان کتاب بروید و سپس وقتی روی آن ها مسلط شوید، به سراغ تمرین های دشوارتر بروید. در مرحله بعد نیز برای تثبیت مطالب باید به سراغ تست زنی بروید.


آیا شرکت در کلاس نکته و تست یازدهم مفید است؟

شرکت در کلاس های نکته و تست یازدهم نه تنها در درس فیزیک، بلکه در تمامی دروس بسیار مفید است و به شما کمک زیادی می کند. یکی از دلایل این موضوع تکرار مباحث است. شما ابتدا در سر کلاس مدرسه درسی را یاد می گیرید و سپس مجددا در کلاس های نکته و تست، آن درس برای شما مجددا تکرار می شود و حتی نکات مهم بالاتر از سطح کتاب نیز به شما آموزش داده می شود تا عملا مطالب کتاب درسی دیگر برایتان پیش پا افتاده به حساب آید. همچنین روش های تست زنی و حل تست نیز از دیگر مواردی است که در کلاس نکته تست آموزش خواهید دید.
علاوه بر این در کلاس های تست و نکته به شما برنامه نیز داده می شود و مشاوران دلسوز و زبده به شما مشورت می دهند تا در بهترین حالت خود قرار بگیرید. البته این موضوع که کلاس های نکته و تست و تقویتی چقدر برای شما مفید باشد، به تلاش و زحمت خودتان نیز بستگی دارد.


دانلود کتاب فیزیک یازدهم تجربی سال جدید

برای کسانی که هنوز نسخه فیزیکی کتاب فیزیک یازدهم تجربی به دستشان نرسیده است و قصد پیشخوانی مطالب را دارند، نسخه الکترونیکی کتاب در قالب فایل PDF گردآوری شده است تا بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. این نسخه آخرین نسخه چاپ شده کتاب می باشد که برای سال ۱۴۰۰ می باشد.


کلاس آنلاین یازدهم تجربی کجا بریم؟

اگر به دنبال یک کلاس خوب در زمینه تست و نکته و تقویتی هستید، به شما کلاس های مجموعه موفقیت را پیشنهاد می کنیم. موسسه موفقیت یکی از بهترین و کارآمد ترین کلاس های آموزشی از پایه ششم تا کنکور را برگزار می کند. این کلاس ها به دو صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می شوند و شما با توجه به شرایط خود می توانید هر کدام را انتخاب نمایید. علاوه بر این با ثبت نام بر در کلاس ها، مشاوران موسسه موفقیت به صورت پیوسته با شما در ارتباط خواهند بود و با توجه به سطح شما، یک برنامه برای شما در نظر می گیرند.
علاوه بر این موارد، برای سنجش سطح دانش آموزان و محک خوردن آن ها، هر دو هفته یکبار از آن ها یک آزمون شبیه ساز گرفته می شود و نمرات و فعالیت های آن ها در اختیار اولیا نیز قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کلاس های پایه یازدهم و همچنین نحوه ثبت نام می توانید با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید. تلفن: ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰ – ۰۲۱۲۲۸۷۱۴۹۶
شاید برایتان جالب باشد:
چگونه از کلاس دهم برای کنکور بخوانیم؟

Rate this post
دیدگاه کاربران
  • احمد سبزواری 26 مهر 1401

    میشه کتاب pdf رو جایگزین نسخه فیزیکی کرد ؟چون من کتاب ثبت نام نکرده بودم.

    • movafaghiat 27 مهر 1401

      سلام خیر امکانش نیست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *