0
02122891840

نظرات در مورد کلاس کنکور آموزشگاه موفقیت

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که برای خودتان یا فرزندانتان به دنبال یک کلاس کنکور خوب و با شرایط مناسب و قیمت منطقی می گردید ، این مطلب را از دست ندهید ، زیرا می خواهیم نظرات در مورد کلاس کنکور آموزشگاه موفقیت را با شما در میان بگذاریم و بیشتر مطلب را از زبان دانش آموزان و اولیا آن ها بیان می کنیم، پس تا انتها ما را همراهی کنید.

آیا کلاس کنکور لازم است؟

با توجه به شرایط بد اقتصادی کشور ، اکثر والدین تمایلی به خرج کردن هزینه های اضافی و بیهوده برای خود یا فرزندانشان ندارند؛از لحاظ منطقی هم این طرز تفکر کاملا درست و عاقلانه می باشد.
حال سوالی که پیش می آید این است که آیا هزینه کلاس کنکور جز هزینه های بیهوده و اضافی است؟
در پاسخ باید گفت قطعا نه ، زیرا هزینه برای فرزندانمان در واقع سرمایه گذاری بر روی آینده ی آن هاست ولی به بستگی به عواملی همچون دانش آموز و آن موسسه و کلاس کنکور دارد.اگر موسسه کار خودش را به نحو احسن انجام داد و بهترین امکانات و شرایط را برای دانش آموزان فراهم آورد ، آن وقت همه چیز به خود دانش آموز بستگی دارد.
دانش آموزان در سال کنکور باید خودشان نیز نهایت تلاششان را بکنند و کلاس های کنکور تنها زمانی مفید خواهد بود که داوطلب خودش هم همکاری لازم را بکند ، در غیر این صورت نمی توان از کلاس کنکور انتظار معجزه داشته باشند.

فاکتور های مهم برای والدین و دانش آموزان در انتخاب کلاس کنکور

پس از بررسی و جلسه مشاوره با اولیا و دانش آموزان ، نظرات در مورد کلاس کنکور و فاکتور های مهمی که اکثر آن ها به آن اشاره کردند به شرح زیر می باشد:
چهار نکته اصلی که برای ۹۰ درصد خانواده ها مهم بود و به آن ها توجه ویژه ای داشتند عبارتند از:

  • کیفیت اساتید
  • برنامه ریزی و مشاوره
  • قبولی سال های گذشته
  • مناسب بودن شهریه

موارد فوق از مهم ترین نکاتی بود که برای اولیا اهمیت داشتند.دو مورد اول برای آن ها اهمیت بسیار بالاتری داشت و اکثرا در مورد رزومه ی اساتید و نحوه ی برنامه ریزی و مشاوره ی موسسه سوال های بسیاری داشتند.
برخی از سوالات آن ها را به همراه نظرات دانش آموزان سال های گذشته بررسی می کنیم:

۱) برنامه ریزی شما به صورت ماهانه است یا هفتگی؟

نظر زهرا رضایی دانش آموز سابق موسسه موفقیت :
یکی از نقاط قوت موسسه موفقیت برنامه ریزی های دقیق و اصولیش و پیگیری مشاوران دلسوز آن ها بود.هر هفته به ما برنامه های اختصاصی داده می شد و در طول هفته با تماس های مکرر و پیگیری دقیق از ما می خواستند تا کامل طبق برنامه پیش برویم و به آن متعهد باشیم.
در مدرسه نیز به ما برنامه داده می شد اما اختصاصی نبود و به همه یک برنامه می دادند و همچنین پیگیری از سوی مشاور برای انجام آن برنامه شکل نمی گرفت که باعث می شد اکثر بچه ها اصلا به آن عمل نکنند.
خانم زهرا رضایی جز دانش آموزان برتر در کنکور انسانی بوده اند.اگر علاقه مند به کنکور انسانی هستید ، پیشنهاد می کنین مطلب همه چیز درباره کنکور انسانی را مطالعه نمایید.

۲) رزومه ی اساتید چقدر مهم است و آیا به آن می شود اکتفا کرد؟

نظر یاسمین نامی دانشجوی برق امیرکبیر و دانش آموز سابق آموزشگاه موفقیت:
من اول فکر می کردم که رزومه ی اساتید خیلی مهمه و وقتی یه استادی چند تا کتاب نوشته و عضو هیئت علمی دانشگاه هست حتما کارش خیلی خوبه و خفنه!ولی وقتی از چند تا از سی دی ها و دی وی دی های موجود در بازار استفاده کردم و یکسری کلاس ها رفتم ، فهمیدم که سطح سواد و جایگاه یه استاد اصلا ربطی به توانایی تفهیم و انتقال درس نداره.
توی موسسه ی موفقیت تقریبا ترکیبی از اساتید با تجربه و با رزومه ی خوب و قوی و اساتید کم سن و سال تری که با شیوه های نوین آموزشی ، مطالب رو ملکه ی ذهن دانش آموزان میکنن وجود داره که کمک زیادی به من کردن.

۳) شهریه کلاس های کنکور موسسه موفقیت در مقایسه با سایر موسسات؟!

نظر زهرا جبارزاده دانشجوی داروسازی دانشگاه تهران و دانش آموز سابق موسسه ی موفقیت:
من و دوستانم برای ثبت نام کلاس های کنکور خیلی گشتیم و پرس و جوی فراوانی کردیم.در نهایت بیشترشون به سراغ موسسه های نامی و مشهور رفتن ، اما من به دلیل بالاتر بودن شهریه آن موسسه ها و اینکه دلم نمی خواست فشار بیشتری از نظر مالی به خانواده ام تحمیل کنم ، ترجیح دادم که به سراغ موسسه ی موفقیت برم.
بعد از گذشت مدتی من به نسبت سایر دوستام پیشرفت بیشتری داشتم و اونا اکثرا از شرایط آموزشگاه شون گله میکردن و میگفتن که ارزش این همه هزینه رو نداشته.

۴) قبولی های سال های گذشته موسسه موفقیت چگونه بوده است؟

ابتدا باید به شما بگوییم که قبولی های بالا می تواند ملاک مناسبی برای انتخاب آموزشگاه کنکور نباشد!زیرا ممکن است یک موسسه ای فقط دانش آموزان قوی و سطح بالا ثبت نام کند و در نتیجه سطح قبولی هایش از سایر موسسه ها بالاتر می شود.پس این مقایسه همیشه هم نمی تواند دقیق باشد.
بهترین راه برای مقایسه در این مورد ، پیشرفت تراز دانش آموزان از ابتدای کار با موسسه تا انتهای کار است که سطح کار موسسه را می تواند نشان دهد.

آمار قبولی موسسه ی موفقیت:

رشته ریاضی: ۸۳ درصد قبولی مهندسی دانشگاه های تهران
رشته انسانی: ۷۶ درصد قبولی رشته های دانشگاه های تهران
رشته تجربی: ۶۵ درصد قبولی پزشکی و دندان پزشکی
همانطور که می دانید قبولی در کنکور تجربی ، در رشته های پزشکی و دندانپزشکی کار آسانی نمی باشد ، اما در سال های اخیر موسسه موفقیت را می توان جز بهترین کلاس کنکور برای پزشکی دانست.

کلاس کنکور موسسه ی موفقیت ، با بهترین شرایط و هزینه

حال که نظرات در مورد کلاس کنکور موسسه موفقیت را دیدید ، باید به شما بگوییم ما در مجموعه ی موفقیت همواره بر این باور بوده ایم که باید بهترین امکانات و خدمات به دانش آموزان داده شود و همچنین این امکانات با قیمت های معقول و منطقی ارائه شود تا همگان بتوانند از آن ها بهره ببرند.
موسسه ی موفقیت زیر نظر آموزش و پرورش می باشد و مجوز رسمی فعالیت دارد.شما می توانید برای دریافت خدمات ، همچون مشاوره و یا ثبت نام در کلاس کنکور با شماره های مجموعه تماس حاصل نمایید و یا با هماهنگی قبلی به صورت حضوری مراجعه فرمایید. ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰ – ۰۲۱۲۲۸۷۱۴۹۶

Rate this post
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *