0
02122891840

هزینه اردو مطالعاتی نوروز چقدر است؟

حتما شنیده اید که دوران نوروز، دوران طلایی برای افراد کنکوری است؛ اما این به چه معناست و چه کار هایی می توان در نوروز انجام داد؟ آیا شرکت در اردو های نوروز مفید است؟ هزینه اردو مطالعاتی نوروز چقدر است؟ این ها سوالاتی هستند که هر ساله تعداد بالایی از دانش آموزان دارند و امروز قصد داریم در این مطلب به طور مفصل به آن بپردازیم. پس در ادامه همراه این مطلب از آموزش سنتر باشید. اردو عید تیزهوشان ششم


تعطیلات نوروز، دوران طلایی داوطلبان کنکور!

تعطیلات نوروز، دوران طلایی داوطلبان کنکور - هزینه اردو مطالعاتی نوروز چقدر است - موسسه موفقیت

همانطور که احتمالا شنیده اید، تعطیلات عید نوروز دوران کلیدی و مهمی است و استفاده خوب و درست از آن می تواند شما را چندین گام از دیگران جلو بیاندازد. بنابراین نباید آن را هدر دهید و سعی کنید با یک برنامه ریزی خوب و دقیق نهایت استفاده را از آن ببرید. اگر جز افرادی هستید که تا عید نوروز به طور کامل دروس را مطالعه کرده اید و از خودتان راضی هستید، نوروز می تواند زمان مناسبی برای جمع بندی و مرور دروس و تاثبیت آن ها برای شما باشد. اما اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به هر دلیلی نتوانسته اید آنگونه که می خواستید دروس را مطالعه نمایید می توانید از این فرصت استفاده کرده و عقب ماندگی خود را تا حدی جبران کنید. اردو عید تیزهوشان نهم


آیا شرکت در اردو های نوروز مفید است؟

با توجه به اینکه نوروز زمان دید و بازدید است و خانه اکثر افراد در این زمان شلوغ و پر رفت و آمد است، شرکت در اردو های نوروز استاندارد می تواند کمک خوب و شایانی به شما بکند. زمانی که در یک محیطی قرار می گیرید که همه افراد مشغول مطالعه هستند، ناخودآگاه مشتاق به درس خواندن می شوید! همچنین وجود رتبه های برتر و مشاوران در اردوی نوروز می تواند تجربه خوبی به شما بدهد و با شرایط کنکور بیشتر آشنا شوید.

امکانات اردو نوروز چیست؟

اردو عید در موسسات و مراکز مختلفی برگزار می شود که هر کدام از آن‌ها ممکن است با شرایط و امکانات متفاوتی برگزار شوند. در زیر مهم‌ترین مواردی که در انتخاب یک اردوی عید باید به آن توجه شود، آورده شده اند.

۱) سالن مطالعه با امکانات مناسب

نور مناسب، صندلی و میز استاندارد، سکوت و نظم حاکم بر محیط؛ این ها حداقل امکانات اولیه‌ای هستند که یک اردوی نوروز باید بتواند برای شما محیا کند. قبل از اقدام به ثبت نام برای اردو نوروز حتما از مسئول آن درباره این شرایط سوال کنید.

۲) استادان و مشاوران و رتبه های برتر کنکور

وجود اساتید و مشاوران برتر کنکور برای اینکه هر زمانی به مشکل و یا سوالی برخوردید، بتوانید آن را برطرف نمایید، اهمیت زیادی دارد. مشاوران کاربلد و ماهری که با توجه به توانایی های شخصی هر شخص به آن برنامه درسی بدهد و مشاوران انگیزیشی که افراد را از نظر روحی و روانی تقویت کنند یکی از مهم ترین نکات اردو های نوروز است.

۳) کنترل نظم و درس خواندن افراد

ناظران حاضر در سالن باید به طور دقیق بر نظم و رعایت نکات مختلف نظارت داشته باشند تا افراد با تمرکز کامل مطالعه کنند. همچنین تردد و ورود و خروج افراد نیز کنترل می شود و اجازه تردد های بی موقع داده نخواهد شد تا نظم حاضر بر اردو از بین نرود. این مسائل، امکانات و شرایط مهمی هستند که هر اردوی نوروزی باید آن ها را داشته باشد و همه این مسائل بر هزینه اردو مطالعاتی نوروز تاثیر گذارند. پس بنابراین اگر دیدید جایی مبلغ بسیار کمتری از سایر مکان ها دریافت می کند ممکن است امکانات پایین تری نیز به شما بدهد!

قیمت اردو عید نوروز چقدر است؟

همه مواد مطرح شده فوق همچون، مکان، اساتید، تعداد و سایر امکانات بر روی هزینه اردو عید نوروز اثر گذار است. بنابراین اگر قصد مقایسه مجموعه‌ها را داشتید، حتما قیمت را در برابر امکانات مقایسه نمایید. با توجه به افزایش قیمت‌ها در سال ۱۴۰۲، پیش بینی می شود که اردوهای نوروز امسال چیزی در حدود ۳-۵ میلیون تومان باشد.


اردو نوروز در شرایط کرونا برگزار نشد؟!

موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت، به دلیل شیوع بیماری کرونا در نوروز ۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، به خاطر حفظ سلامتی دانش آموزان اردوی نوروزی را برگزار نکرد! همانطور که می دانید، این اردوها معمولا در دانشگاه‌ها و با تعداد جمعیت بالا برگزار می شوند و برگزاری آن در شرایط کرونایی، ایده مناسبی نبود. علاوه بر این مجوز این کار نیز به هیچکدام از موسسات داده نشد و اگر موسسه و آموزشگاهی هم اقدام به برگزاری اردو عید نوروز کرده است، به صورت غیرقانونی بوده است!

آیا اردو عید نوروز ۱۴۰۲ موسسه موفقیت برگزار می شود؟

آیا اردو عید نوروز 1402 موسسه موفقیت برگزار می شود؟ - هزینه اردو مطالعاتی نوروز چقدر است - موسسه موفقیت

خدا رو شکر با کاهش مبتلایان به بیماری کوید-۱۹ و همچنین واکسیناسیون سراسری در کل کشور، امکان برگزاری اردو عید مجددا فراهم شده است و شما می توانید امسال در اردو مطالعاتی عید نوروز شرکت نمایید. اردو موسسه موفقیت یکی از کامل‌ترین و بهترین اردو مطالعاتی کنکور در کشور است که اگر از این فرصت استفاده نمایید، می تواند کمک بسیاری به شما کند.


ثبت نام در بهترین اردو نوروز کنکور!

موسسه آموزشی موفقیت یکی از برترین و پرسابقه ترین مجموعه های کشور در زمینه برگزاری اردو نوروز است و هر ساله تعداد زیادی در اردوهای مطالعاتی نوروز مجموعه موفقیت، حتی از شهرستان ها شرکت می کنند. تکمیل کننده ی یک کلاس کنکور خوب، اردو نوروز خوب است. با توجه به شرایط گفته شده و ظرفیت محدود اردوی مطالعاتی نوروز، شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و آشنا شدن با مجموعه موفقیت و ثبت نام و اطلاع از هزینه اردو مطالعاتی نوروز ۱۴۰۲ با شماره های مجموعه تماس حاصل فرمایید . ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰ – ۰۲۱۲۲۸۷۱۴۹۶

دیگر مطالب مشابه
هزینه پانسیون مطالعاتی چقدر است؟

هزینه اردو مطالعاتی نوروز به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل مختلفی همچون تعداد افراد حاضر در اردو، مکان برگزاری، مشاورین درسی و انگیزشی، اساتید رفع اشکال، وعده‌های غذایی و … بر هزینه و قیمت اردوی عید نوروز تاثیرگذار است.

قیمت اردوی عید نوروز چقدر است؟

همانطور که گفتیم، قیمت اردو عید به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما با توجه به افزایش قیمت‌ها پیش بینی می شود که هزینه اردو عید ۱۴۰۲، به طور میانگین بین ۳ تا ۵ میلیون تومان باشد.

3.5/5 - (2 امتیاز)
دیدگاه کاربران
  • پارمیس توسلی 29 اردیبهشت 1400

    امکانات و شرایطش که عالیه ! اگر قیمتش هم مناسب باشه حتما میام

    • AmoozeshCenter 23 آبان 1400

      پانسیون های مطالعاتی موفقیت همیشه بهترین قیمت را در مقابل خدمات ارائه شده به داوطلبان ارائه میدهند.

  • Mahboobeh 8 فروردین 1402

    هزینه ش چقدره ؟

    و فقط با کامپیوتر و لب تاپ میشه شرکت کرد یا با گوشی هه م امکان پذیره؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *