0
02122891840

پانسیون مطالعاتی موفقیت

تا حالا به این فکر کردی که چرا درس خوندن توی خونه سخته؟ اگه دوست داری جوابش رو بدونی و اطلاعات مفیدی به دست بیاری پس با ما همراه باش . در این مطلب قصد داریم شما را با پانسیون مطالعاتی موفقیت و شرایط و امکانات ویژه ای که در اختیار شما می گذارد آشنا کنیم .

پانسیون مطالعاتی

در مقاله های قبل به طور کامل و جامع به معرفی پانسیون و سالن های مطالعه خصوصی پرداختیم اما برای کسانی که احتمالا آن مطالب را نخوانده اند شرح مختصری می دهیم تا بتوانند با مطلب ارتباط برقرار کنند .
پانسیون مطالعاتی چیست؟
پانسیون مطالعاتی همون کتابخونه هست اما با این تفاوت که جمعیت بسیار کمتر و محدود هست ؛ یک ناظر به طور دائمی رفتار و مطالعه افراد را زیر نظر دارد ؛ اگر افراد در مطلبی دچار اشکال شوند با اساتید حاضر در مجموعه می توانند به رفع اشکال بپردازند ؛ ورود و خروج افراد کنترل می شود و به خانواده شان اطلاع داده می شود و کلی ویژگی خوب دیگه که کار را برای شما راحت تر خواهد کرد .

پانسیون مطالعاتی موفقیت

پانسیون مطالعاتی موفقیت یکی از قدیمی ترین ، معتبر ترین و بهترین پانسیون های کشور می باشد و هر ساله افراد زیادی تقاضای شرکت در آن را دارند و عده ای از شهرستان ها به آن مراجعه می کنند .
پانسیون موفقیت از سال ۹۴ شروع به کار کرد و در محله های مختلف از جمله رسالت ، سید خندان ، جردن و پاسداران شعبه داشته است .
اگر به تراز و رتبه افراد حاضر در این پانسیون ها نگاه کنید در می یابید که شرکت در این پانسیون ها چقدر به افراد کمک کرده است و سبب پیشرفت چشمگیر آن ها شده است .

شرایط و امکانات پانسیون مطالعاتی موفقیت

  • پانسیون مطالعاتی موفقیت هر روزه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۰:۳۰ برقرار می باشد .
  • صندلی ها و میز های پانسیون کاملا استاندارد بوده و سازگار با اصول ارگونومیک می باشد .
  • حضور رتبه های برتر و اساتید کاربلد و دلسوز برای رفع اشکال دانش آموزان
  • مجهز به سالن غذاخوری و استراحت جدا
  • دارای وسایل نگهداری و گرم کردن غذا
  • و ………….

برگزاری پانسیون با پروتکل های بهداشتی

در سال گذشته که به دلیل شیوع ویروس کرونا اکثر پانسیون ها و کتابخانه های عمومی تعطیل شده بودند ، پانسیون مطالعاتی موفقیت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و شرایط VIP و با تعداد بسیار اندک پانسیون را برگزار کرد و در نهایت اکثر افراد از شرایط موجود راضی بودند .
امسال نیز مجموعه موفقیت همین تصمیم را دارد و با پی بردن به نقات ضعف و کسب تجربه در سال گذشته امسال با شرایط بهتری پانسیون را بر پا خواهد کرد .
تعداد افراد حاضر در پانسیون نهایتا بین ۱۰ تا ۱۵ نفر خواهد بود و نظافت به صورت منظم انجام می شود تا افراد کاملا احساس امنیت و آرامش داشته باشند .

اردو های نوروز

یکی از کار های مکمل پانسیون که مجموعه موفقیت هر سال آن را برگزار می کند اردو های نوروز می باشد . همانطور که می دانید دوران نوروز به دوران طلایی در کنکور معروف است و کسانی که عقب افتاده اند یا می خواهند بهتر شوند این زمان ، بهترین زمان برای آن ها می باشد .
اردو نوروز مجموعه موفقیت یکی از بهترین و بزرگترین اردو های نوروز در کشور می باشد که افراد زیادی حتی از شهرستان ها در آن حضور پیدا می کنند .

مدیریت مجموعه موفقیت

مدیریت مجموعه موفقیت برعهده مهندس سهیل ربیعی می باشد که عضو تیم المپیاد فیزیک کشوری و بنیاد ملی نخبگان می باشند .

  • مهندسی عمران از دانشگاه خواجه نصیر
  • MBA دانشگاه امیر کبیر

دیگر خدمات مجموعه موفقیت

موسسه موفقیت علاوه بر پانسیون خدمات دیگری نیز ارائه می دهد که به طور مختصر به آن ها می پردازیم .

کلاس های تقویتی و تیزهوشان

موسسه موفقیت از سال ششم و نهم تا کنکور برای دانش آموزان کلاس برگزار می کند .
کلاس پایه ششم ویژه شرکت در مدارس تیزهوشان می باشد که هر ساله بالای ۹۰ درصد آمار قبولی دارد .
کلاس پایه نهم نیز ویژه تیزهوشان است که در آن نیز بالای ۸۵ درصد قبولی وجود دارد .
کلاس های دیگر برای دانش آموزان دهم و یازدهم و دوازدهم برای تقویت در دروس و یا آمادگی برای کنکور است که هر ساله با بالاترین کیفیت و بازدهی برگزار می شود .

مشاوره کنکور

مشاورین مجموعه موفقیت با ارزیابی و تحلیل دقیق دانش آموزان به هر فرد متناسب با ویژگی ها و روحیاتش برنامه ی جداگانه ای می دهند تا هر کس متناسب با توانایی اش بتواند بیشترین رشد و موفقیت را داشته باشد .
علاوه بر مشاوران مجموعه موفقیت شخص آقای سهیل ربیعی نیز برای افرادی که تمایل داشته باشند به طور اختصاصی برنامه ریزی و مشاوره را انجام می دهد .

عملکرد مهندس ربیعی در مشاوره با دانش آموزان چگونه است ؟

 عملکرد هر یک از دانش آموزان پس از برگزاری جلسه های مشاوره تحصیلی تلفنی و یا حضوری با مشاوران همراه  ، توسط مهندس ربیعی چک میشود و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر و یا مشاهده مشکل در روند پیشروی خود مهندس ربیعی با آن دانش آموز یا خانواده  تماس گرفته و مشکل را بررسی رفع میکند .
در واقع تمام دانش آموزان تحت کنترل و بررسی مستقیم مهندس سهیل ربیعی هستند و مشاوران همراه راه ارتباطی این بین میباشند . همچنین برخی دانش آموزان در صورت وجود ظرفیت میتوانند طرح مشاوره تحصیلی سالیانه بصورت کاملا مستقیم با مهندس ربیعی را انتخاب کنند .

انتخاب رشته

مجموعه موفقیت تا آخرین لحظه ورود به دانشگاه همراه شماست ! همانطور که میدانید انتخاب رشته یکی از مراحل مهم ورود به دانشگاه می باشد و یک انتخاب رشته خوب می تواند شما را تا حد زیادی به موفقیت نزدیکتر کند .
اساتید و مشاوران انتخای رشته موسسه موفقیت با روش های نوین و انجام تست های شخصیت سنجی ابتدا به سلیقه و علایق دانش آموزان پی برده و سپس به سراغ مراحل دیگر کار می روند .

پانسیون مطالعاتی موفقیت ، برترین پانسیون مطالعاتی تهران

همانطور که بالاتر گفته شد پانسیون مطالعاتی موفقیت با سال ها تجربه در این زمینه یکی از بهترین پانسیون های مطالعاتی کشور می باشد و هر ساله تعداد بالایی درخواست برای پذیرش دارد که پس از انجام مصاحبه از افراد داوطلب بهترین ها چه از لحاظ درسی و چه از لحاظ اخلاقی را انتخاب می نماید تا جو پانسیون یک جو مناسب و خوب برای درس خواندن باشد .

4.3/5 - (3 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *