0
02122891840

کلاس های حضوری و آنلاین آمادگی آزمون ورودی تیزهوشان نهم به دهم

برای ثبت نام در کلاس های آمادگی آزمون تیزهوشان و سایر مدارس برتر نهم به دهم موسسه موفقیت با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۸۹۱۸۴۰ | ۰۲۱-۲۲۸۷۱۴۹۶

کلاس تیزهوشان نهم ششم
برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام فرم زیر را پر کنید
۰ %

قبولی تیزهوشان نهم ۱۴۰۲

ثبت نام سال تحصیلی جدید شروع شد

برای ثبت نام سال تحصیلی جدید با شروع از تابستان تماس بگیرید.

قبولی های تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲

قبولی تیزهوشان نهم آموزشگاه موفقیت

توضیحات صوتی دوره نهم حضوری

۰۰:۰۰
۰۰:۰۰
  • نهم حضوری ۱۴۰۲ ۰۰:۰۰

توضیحات صوتی دوره نهم آنلاین

۰۰:۰۰
۰۰:۰۰
  • نهم آنلاین ۱۴۰۲ ۰۰:۰۰

آزمون ورودی مدارس برتر چیست؟

 آزمون ورودی تیزهوشان و نمونه دولتی هرساله از دانش آموزان نهمی در انتهای سال تحصیلی (اواخر خرداد) برگزار میشود. مباحث این آزمون طبق تغییرات سال ۱۴۰۳ از هوش و استعداد تحلیلی و دروس ریاضی و علوم و فارسی و مطالعات و هدیه و عربی پایه نهم می‌باشد و دانش آموزان برای شرکت در این آزمون میبایست در ترم دوم پایه هشتم و ترم اول نهم معدل بالای ۱۹ آورده باشند. همچنین ملاک پذیرش رتبه دانش آموزان در این آزمون است که به ترتیب و مطابق با اولویت هایی که هر دانش آموز انتخاب مبکند میتواند در یکی از مدارس تیزهوشان یا نمونه دولتی مورد نظر خودش قبول شود. سطح سختی سوالات آزمون تیزهوشان نهم از سطح سوالات کتب درسی بسیار بالاتر بوده و لازمه ی قبولی هر داوطلبی در این امتحان آموزش های پیشرفته و فراتر از کتب درسی می‌باشد. اگر می‌خواهید در انتهای پایه نهم در یکی از مدارس برتر قبول شوید و با این کار راه خود را برای قبولی در رشته های درجه ۱ و دانشگاه‌های برتر ایران هموار کنید، دوره های زیر را مشاهده کنید و یا فرم تماس انتهای این صفحه را پر کنید تا مشاوران موسسه آموزشی موفقیت در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و توضیحات لازم را ارائه دهند. هوش و استعداد تحلیلی و ریاضی پیشرفته نهم و علوم پیشرفته نهم و فاریس و عربی جز مباحث اصلی این آزمون و کلاس‌های آموزشگاه موفقیت می‌باشند.

چرا بهتر است در مدارس تیزهوشان یا نمونه دولتی درس بخوانیم؟

طبق آمار سازمان سنجش، که هرساله منتشر میشود. حدود ۷۰% رتبه های برتر کنکور سراسری از مدارس تیزهوشان و حدود ۱۰% از مدارس غیر انتفاعی برتر و ۱۰% از مدارس نمونه دولتی میباشند. این بعنی ۹۰% رتبه های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری از تعداد محدودی مدرسه که در ابتدای دوره ی دوم دبیرستان آزمون ورودی دارند، خارج میشوند. با بررسی این آمار میتوان این را نتیجه گرفت، که قبولی در مدارس برتر در این پایه یکی از مهم ترین دلایل و عوامل کسب رتبه برتر در کنکور سراسری است. از این رو قبولی در آزمون ورودی این مدارس بسیار پر اهمیت است. و میتواند سرنوشت علمی دانش آموزان را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

حال اینجا سوال مطرح میشود که مگر در این مدارس چه اتفاقی می افتد که این حجم از رتبه های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری از این مدارس خارح میشوند؟ برای پاسخ کامل به این سوال بهتر است چند مورد اصلی را بیان کنیم. اولین مورد و اصلی ترین مورد این است که این دانش آموزان که وارد این نوع مدارس میشوند، از یک فیلتر در شروع پایه دهم به نام آزمون ورودی عبور کرده اند و همگی دانش آموزانی هستند که وضع درسی عالی ای دارند و قبل از ورود به دوره دوم متوسطه، روش درست مطالعه و تست زنی را به خوبی یاد گرفته اند. این دانش آموزان عالی زمانی که در کنار هم قرار میگیرند، هم معلم میتواند روان تر تدریس کند و هم رقابت ایجاد شده بین این دانش آموزان، رفته رفته باعث میشود. که دانش آموزان پیوسته پیشرفت کنند. و وضعیت درسی خوب این دانش آموزان به وضعیت درسی عالی تبدیل میشود.

موضوع دیگر این است که اساتید و مشاوران این مدارس با سختگیری بیشتری انتخاب شده اند و کیفیت و پیگیری بیشتری دارند.

نتیجه این دو عامل باعث میشود که این نتیجه درخشان در انتهای مسیر رقم بخورد. 

در واقع ورود به این مدارس مانند ورود به یک رودخانه ای است که در نهایت نتیجه عالی میدهد. کلاس آمادگی تیزهوشان به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی وارد مدارس تیزهوشان بشوید.

سایر نکاتی بهتر است درباره مدارس برتر بدانیم

طبق بررسی نتایج مدارس تهران و شهر های بزرگ کشور در کنکور سراسری در مقایسه با دیگر مدارس ، حدود ۶۷% رتبه های ۳ رقمی کنکور در رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی از دانش آموزان مدارس تیزهوشان بوده اند. ۱۵% از دانش آموزان مدارس نمونه دولتی بوده اند و ۱۲% از دانش آموزان مدارس غیرانتفاعی برتر بوده اند و تنها ۶% دانش آموزانی که رتبه زیر ۱۰۰۰ کنکور را کسب کرده اند در مدارس دولتی عادی و سایر مدارس غیرانتفاعی تحصیل می‌کردند. این روند در رتبه های بین ۱۰۰۰تا ۳۰۰۰ کنکور سراسری که حدنهایی قبولی در رشته های خوب شهر های بزرگ ایران است. تقریبا با همین روند طی می‌شود.

بنابر نتایج بالا ، تحصیل دانش آموزان در مدارس برتر که شامل تیزهوشان، نمونه دولتی و برخی دبیرستان های غیرانتفاعی برتر است، آن هم در دوره ی دوم دبیرستان میتواند تضمین کننده رتبه برتر شدن دانش آموزان در کنکور سراسری باشد.

 

ازاین رو دانش آموزان پایه نهم هدفشان کسب قبولی در بهترین رشته بهترین دانشگاه های سراسری تهران و شهر های بزرگ هستند. می‌بایست این نکته را بدانند که  خرداد پایه نهم آخرین زمان ورود دانش آموزان به مدارس برتر می‌باشد.

برای بررسی دقیق تر نگاهی به شهریه مدارس بالا می اندازیم. اگر طبق قیمت های سال ۱۴۰۳ بررسی کنیم، مدارس تیزهوشان هر ساله از دهم تا دوازدهم شهریه ای حدود ۱۵ الی ۱۸ ملیون تومان دارند که برای تمام پایه از دهم تا کنکور یکسان است. مدارس نمونه دولتی شهریه ای حدود ۲ الی ۶ ملیون دارند و مدارس غیرانتفاعی، شهریه‌های سرسام آوری دارند که از هر سال ۸۰ میلیون تومان شروع می‌شود و براساس پایه تحصیلی و منطقه مدرسه و میزان خدمات تا ۱۵۰ میلیون تومان هم می‌رسد.

حال این موضوع مطرح می‌شود که دانش آموزانی که در مدارس تیزهوشان تحصیل می‌کنند علاوه بر شانس حدود ۷ برابری در کسب رتبه های برتر کنکور، در مجموع ۳ سال دوره دوم دبیرستان حدودا ۳۰۰ میلیون تومان کمتر شهریه پرداخت می‌کنند.

همچنین دانش آموزان مدارس نمونه دولتی با داشتن شانس ۱٫۵ برابری نسبت به مدارس غیرانتفاعی نیز، حدودا ۳۵۰ میلیون تومان کمتر شهریه پرداخت می‌کنند.

هر ساله در اردیبهشت و خرداد یا گاها تیرماه پایان سال نهم، از دانش آموزان متقاضی، آزمون ورودی پایه دهم برگزار می‌شود. این آزمون در کل به ۲ دسته تقسیم می‌شود. آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی (که از سال ۱۴۰۳ باهم ادغام شده اند) و آزمون ورودی مدارس غیر انتفاعی پرطرفدار و برتر

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی: این آزمون بصورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود و شامل ۱۲۰ سوال تستی است. شرط شرکت در این آزمون کسب معدل ۱۹ به بالا در پایه هشتم و ترم اول پایه نهم است. برای پذیرش در مدارس تیزهوشان معدل ترم دوم نهم موثر نیست ولی برای پذیرش در نمونه دولتی ۳۱% نتیجه شما بسته به معدل ترم دوم شما دارد. آزمون ورودی تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم شامل ۲ دفترچه استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی است. که دفترچه اول استعداد تحلیلی یا همان هوش نهم است، که شامل ۵۰ سوال هوش از مباحث هوش زبانی و شهودی و ریاضی می‌باشد و زمان آزمون ۵۰ دقیقه است.

دفترچه دوم، دفترچه استعداد تحصیلی است که شامل ۷۰ سوال از دروس نهم است که در مجموع ۷۰ دقیقه زمان دارند. ۱۵ سوال از ریاضی، ۱۵ سوال علوم، ۱۰ سوال فارسی، ۱۰ سوال هدیه های آسمان و ۱۰ سوال مطالعات اجتماعی و ۱۰ سوال عربی است. که به ترتیب با اهمیت ترین دروس آن ریاضی، علوم و فارسی میباشد.

طبق نتایج سال های گذشته کسب نتیجه ۷۵% در هوش و میانگین ۷۵% در دروس تحصیلی نهم، کف قبولی است.

 
 

آزمون ورودی مدارس عیرانتفاعی برتر: مدارس غیرانتفاعی پر طرفدار، مانند انرژی اتمی، روشنگران، ابوریحان، علامه طباطبایی و … هر ساله آزمون در اردیبشت یا خرداد برگزار میکنند و دانش آموزان برتر  آزمون را در مدرسه خود ثبت نام میکنند.

هریک از این مدارس شرایط خاص خود را برای پذیرش دارند ولی به طور کلی میتوان به این موضوع اشاره کرد که شرط شرکت در این آزمون ورودی ها، داشتن معدل کل نهم و هشتم بالای ۱۹ است. و مباحث آزمون ورودی اکثرا ریاضی و علوم و هوش است. برخی مدارس از سایر دروس نیز آزمون میگیرند.

👇توضیحات صوتی، در پاسخ به سوال: دوره های آمادگی آزمون تیزهوشان نهم چطور است؟👇

ویژگی های کلاس تیزهوشان نهم آموزشگاه موفقیت

بیش از 65%  ظرفیت کل  تکمیل شد! جا نمونی

دروس ارائه شده در دوره تابستان ۱۴۰۲

آمادگی آزمون ورودی تیزهوشان و نمونه دولتی و سایر مدارس برتر

ریاضی

علوم

ثبت نام دوره حضوری

تماس با ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰

ثبت نام دوره آنلاین

تماس با ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰

ثبت نام دوره آفلاین ریاضی

ثبت نام دوره آفلاین علوم

بیش از 95%  ظرفیت کل  تکمیل شد! جا نمونی

دروس ارائه شده در دوره مهر تا خرداد

آمادگی آزمون ورودی تیزهوشان و نمونه دولتی و سایر مدارس برتر

ریاضی

علوم

هوش و استعداد تحلیلی

فارسی

ثبت نام دوره حضوری

تماس با ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰

ثبت نام دوره آنلاین

تماس با ۰۲۱۲۲۸۹۱۴۹۶

ثبت نام دوره آفلاین ریاضی

ثبت نام دوره آفلاین علوم

برنامه آموزشگاه موفقیت برای کلاس های آمادگی آزمون ورودی نهم چیست؟

پنل آموزشی اختصاصی

پنل آموزشی اختصاصی

  • امکان ثبت نام دوره‌ها به صورت حضوری، آنلاین و یا خرید فیلم ضبط شده
  • دسته بندی منظم منابع و آموزش‌های هر جلسه
  • دسترسی بلندمدت به منابع دوره در پنل
  • امکان مشاهده ویدیوهای آموزشی با کیفیت بالا
  • امکان دانلود جزوات، اسلایدهای استاد و فایل های موردنیاز
  • امکان دانلود پکیج نمونه سوالات و آزمون‌های شبیه ساز 
  • امکان خریدن نمونه سوالات جدید شخصی سازی شده
  • امکان مشاهده و دانلود منابع بیشتر در هر جلسه
  • تعریف تمرین و تکلیف و امکان ارسال تمرینات در پنل با بازه زمانی مشخص
  • امکان شرکت در کلاس‌های رفع اشکال .
  • بررسی و ارائه نظر استاد و هم دوره‌ای ها روی تمرینات ارسالی دانش آموزان
  • هر ۲ هفته یکبار آزمون شبیه ساز
  • مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی پیوسته در طی دوره‌ها
کلاس های ضبط شده آموزشگاه موفقیت
پنل کلاس های آنلاین

کلاس های آنلاین موسسه موفقیت در بستر BIG BLUE BUTTON که در حال حاضر قوی ترین سیستم برگزاری کلاس آنلاین است برگزار میشود. قطعی این سیستم صفر است و مانند سایر سیستم ها امکان ارتباط صوتی و تصویری و چتی در کلاس هست. از مهم ترین امکانات این سیستم این است که هر یک از دانش آموزان ابتدا باید وارد اکانت خود شوند و و سپس کلاس خود را انتخاب کنند و شما نیاز به هیچ لینکی برای ورود ندارید و همچنین تمام کلاس ها به صورت اتوماتیک ضبط میشود و تا پایان سال تحصیلی میتوانید ویدئو های ضبط شده را دوباره مشاهده کنید.

همچنین دانش آموزان حضوری، میتوانند به ویدئو های ضبط شده کلاس های آنلاین دسترسی داشته باشند تا در صورتی که نیاز به دوره داشتند از آن موارد استفاده کنند.

قبولی تیزهوشان نهم موفقیت در ۶ سال اخیر

دانش آموز
۰
قبول‌تیزهوشان
۰
درصد قبولی
۰ %
قبولی ششم به هفتم آزمون تیزهوشان آموزشگاه موفقیت
قبولی تیزهوشان نهم سال 99
قبولی 1400 تیزهوشان نهم

همچنین اگر مایل هستید میتوانید دوره های آفلاین تیزهوشان را تهیه کنید

پیش از ثبت نام سوال دارید؟

فرم زیر را پر کنید تا مشاوران تخصصی پایه نهم موسسه موفقیت با شما تماس بگیرند و به سوالات شما پاسخ دهند.

ششمی هستید؟ وارد این صفحه شوید.

تلفن های آموزشگاه موفقیت:

۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰

آدرس آموزشگاه موفقیت:

تهران، پاسداران، نگارستان ششم، پلاک۵۵، طبقه سوم

دیدگاه کاربران
  • زینب آرمان ۳۰ خرداد ۱۴۰۱

    سلام
    خیلی تعریف کلاساتون شنیدم میشه هزینه کلاسای تیزهوشان نهم بگین

    • movafaghiat ۳۱ مرداد ۱۴۰۱

      درود بر شما، برای دریافت قیمت با شماره های آموزشگاه موفقیت تماس بگیرید. ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰

  • Razavi ۴ تیر ۱۴۰۱

    سلام وقتتون به خیر
    من برای مقطع اول متوسطه در مدرسه علامه حلی ۵ بودم، آیا باید برای مقطع دوم هم در آزمون شرکت کنم؟

    • movafaghiat ۴ تیر ۱۴۰۱

      سلام وقت شما هم بخیر
      در صورتی که شرط معدل اون مدرسه رو رعایت کرده باشید و مشکل انظباطی هم نداشته باشید، نیازی به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم ندارید.

      • متین قربانخانلو ۲۸ تیر ۱۴۰۲

        سلام من میخواستم بدونم کسی که معدلش ۱۹ شده و یعنی هیچ تجربه ای در آموزشگاه ها نداره میتونه موفق باشه توی آزمون ورودی تیزهوشان

        • movafaghiat ۲ مرداد ۱۴۰۲

          معدل معیار دقیقی از سطح علمی یک دانش آموز نمیتواند باشد. ممکن است کسی با معدل بیست در یک مدرسه از معدل ۱۸ مدرسه ای دیگر سطح علمی پایین تری داشته باشد. در مجموع برای قبولی در تیزهوشان باید سطح علمی شما از سطح مدرسه بالاتر باشد و بتوانید سوالات سنگین را در زمان کمی پاسخ دهید.

  • صادقی ۵ تیر ۱۴۰۱

    سلام و عرض ادب
    برادر من سال آینده میخواد در آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرکت کنه، آیا شرکت در این دوره شما براش کفایت میکنه؟

    • movafaghiat ۵ تیر ۱۴۰۱

      سلام وقتتون بخیر
      بله اتفاقا دوره‌های آمادگی آزمون تیزهوشان نهم به دهم مختص کسایی هست که قصد شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان و یا سایر مدارس برتر رو دارن. در این کلاس‌ها بچه ها نحوه تست زنی و هر آن چیزی که برای قبولی لازم دارن رو یاد میگیرن

  • salehi ۱۱ تیر ۱۴۰۱

    تاریخ آزمون تیزهوشان نهم به دهم سال ۱۴۰۲ مشخص شده؟

    • movafaghiat ۱۱ تیر ۱۴۰۱

      سلام
      خیر تاریخ دقیق هنوز مشخص نشده ولی معمولا بعد از امتحانات پایان ترم دانش آموزان است و در اواخر خرداد ماه برگزار می شود.

  • Mohammed ۵ مرداد ۱۴۰۱

    ببخشید لطفاً من رو راهنمایی کنید. بهترین علامه حلی های تهران کدام هاست؟؟

    • movafaghiat ۳۱ مرداد ۱۴۰۱

      سلام به مقاله رتبه بندی مدارس تیزهوشان آموزشگاه موفقیت در وبسایت ما مراجعه کنید.

  • سامیار پورشیرازی ۸ مرداد ۱۴۰۱

    سلام
    من امسال وارد پایه نهم میشم و میخواستم برای سال آینده در آزمون تیزهوشان نهم شرکت کنم. میخواستم اگر امکانش هست کمی مشاوره بهم بدید.

    • movafaghiat ۸ مرداد ۱۴۰۱

      سلام سامیار جان
      بله حتما
      آزمون تیزهوشان نهم به دهم از دو بخش استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی تشکیل شده که مباحث از پایه هشتم و نهم هست. با توجه به سطح بالای آزمون شما باید خیلی تست حل کنید تا بتونید به مباحث مسلط بشید. همچنین کلاس آمادگی آزمون تیزهوشان نهم به دهم موسسه موفقیت نیز کمک زیادی به شما می کنه تا بتونید شانس قبولی تون را بالا ببرید.

  • آیلین خواجوی ۱۲ مرداد ۱۴۰۱

    باسلام لطفا آدرس آموزشگاه موفقیت درتبریز رااعلام کنید

    • movafaghiat ۳۱ مرداد ۱۴۰۱

      آموزشگاه موفقیت هیچ شعبه دیگری ندارد فقط در تهران هست

      • هلیا شیری ۳۰ شهریور ۱۴۰۱

        سلام وقتتون بخیر، من امسال نهمی هستم و خیلی مصمم هستم که دهم بتونم برم تیزهوشان، باتوجه به این که رو مطالب هشتم تسلط دارم میتونم خودمو برسونم

  • امین ۲۷ مرداد ۱۴۰۱

    یه سوال میخواستم ببینم تو اصفهان هم آموزشگاه دارین؟

    • movafaghiat ۳۱ مرداد ۱۴۰۱

      سلام خیر متاسفانه فقط در تهران، شعبه داریم و بچه های سایر شهرستان ها میتوانند در کلاس های آنلاین موسسه شرکت کنند.

  • ساجده موسوی ۲۴ مهر ۱۴۰۱

    سلام خستهنباشید شهریه کلاسهای تیزهوشان چقدر هست؟

    • movafaghiat ۲۴ مهر ۱۴۰۱

      درود بر شما، برای دریافت قیمت با شماره های آموزشگاه موفقیت تماس بگیرید. ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰

  • شاه چراغی ۲۴ مهر ۱۴۰۱

    خداقوت و خسته نباشید میگم به همه دوستان در آموزشگاه موفقیت مخصوصا مهندس ربیعی عزیر و استاد توفیقی گرامی که برای قبولی فرزندم در تیزهوشان، کمک بزرگی به ما کردند. پیروز باشید

  • خالدی ۲۴ مهر ۱۴۰۱

    از دکتر ربیعی بزگوار و تیم خوبشون، استاد توفیقی و استاد معززیان و استاد جاهدی بسیار سپاسگزارم، امیرحسین ما امسال تیزهوشان و نمونه دولتی رو با کمک های شما قبول شد.

  • tiiiinaa ۲۴ مهر ۱۴۰۱

    خواستم سوال کنم ازتون که آزمون تیزهوشان نهم به دهم و آزمون نمونه دولتی دقیقا از چه درس هایی هستند؟

  • zahra kh ۲۴ مهر ۱۴۰۱

    شما کلاس های آنلاین هم دارید؟ و اگر دارید تو چه بستری برگزار میشود؟ و اینکه کلاس ها ضبط هم میشن؟

    • movafaghiat ۲۹ مهر ۱۴۰۱

      بله آموزشگاه تیزهوشان موفقیت ، کلاس های آنلاین آمادکی آزمون تیزهوشان نهم به دهم هم دارد. که در ۴ درست ریاضی و علوم و هوش و فارسی ارائه میشود. این کلاس ها در بستر بیگ بلو باتن و اسکای روم به صورت همزمان ارائه میشود. همچنین در طی سال تمام ویدئو های کلاس هایی که برگزار میشوند ضبط میشود و به صورت خودکار در پنل دانش آموزان قرار میگیرد. که میتوانید به راحتی از آن ها استفاده کنید. و تا آخر سال تحصیلی هر موقع نیاز داشتید یکبار دیگر ویدئو کلاس های ضبط شده را مشاهده کنید.

      • احمد ۲۴ آذر ۱۴۰۱

        سلام ببخشید مثلا من الان سلماس هستم و بعضی از ازمون های شما حضوری است ایا میتوان تمام ازمون ها رو انلاین داد

        • movafaghiat ۲ دی ۱۴۰۱

          بله شما از شهر های دیگر میتوانید در تمام آزمون ها به صورت آنلاین شرکت کنید

  • فاطمه ایل بیگی ۲۹ مهر ۱۴۰۱

    سلام من هشتم معدل کل ۱۹٫۶ شد
    می تونم در آزمون تیزهوشان شرکت کنم؟

    • movafaghiat ۲۹ مهر ۱۴۰۱

      درود بر شما، شرط شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم، کسب معدل بالای ۱۹ میباشد. بنابراین شما میتوانید در آزمون تیزهوشان شرکت کنید.

  • کسری فراست مند ۱۳ آبان ۱۴۰۱

    بسیار عالی من در کلاسهای شما خواستم شرکت کنم به محض اینکه فهمیدم ظرفیت پر شد دیگه نتونستم شرکت کنم و خیلی ناراحت شدم ایشالا دوباره ثبت نام داشتید بتونم ثبت نام کنم.

  • پیش‌دست ۲ بهمن ۱۴۰۱

    سلام ببخشید
    از بعد از امتحانای ترم اول میتونیم شرکت کنیم؟

    • movafaghiat ۹ اسفند ۱۴۰۱

      در صورتی که ظرفیت باشد و مایل باشید دوره را از نیمه داشته باشید بله میتوانید ، برای اطلاعات بیشتر با آموزشگاه تماس بگیرید

  • Samin ۱۹ اسفند ۱۴۰۱

    سلام در حاضر امکان ثبت نام هست؟

    • movafaghiat ۱۱ فروردین ۱۴۰۲

      با آموزشگاه تماس بگیرید همکاران ما به شما مشاوره میدهند. ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰

  • Hadi Khajevand ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

    هزینه کلاس تیزهوشان نهم به دهم چقدر هست؟

    • movafaghiat ۶ خرداد ۱۴۰۲

      درود بر شما برای دریافت قیمت با آموزشگاه تماس بگیرید. ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰

  • حجت انصاری ۳ خرداد ۱۴۰۲

    بنده سال گذشته پسرم رو برای تیزهوشان نهم به دهم در آموزشگاه موفقیت ثبت نام کردم و تا به الان همه آزمون هایی رو که شرکت کرده قبول شده. انشالله که در آزمون سمپاد هم قبول بشه
    ممنون از زحمات شما

    • movafaghiat ۶ خرداد ۱۴۰۲

      درود بر شما انشالله موفق باشید. خوشحالیم که رضایت داشتید

  • مریم انصاری ۱۱ خرداد ۱۴۰۲

    سلام وقت بخیر ببخشید یکی از اقوام ما از شهرستان میخواد دوره های آنلاین و غیرحضوری ثبت نام کنه اما اول میخوان یخورده از نحوه آموزش رو ببین چجوریه بعد ثبت نام کنن.امکانش هست؟

    • movafaghiat ۱۵ خرداد ۱۴۰۲

      سلام و درود به دوره های آفلاین مراجعه کنید آن جا نمونه تدریس هست

  • غزل حبیبی ۲۱ تیر ۱۴۰۲

    سلام من اصفهان هستم میخواستم بدونم آزمونها را شرکت کنیم به صورت آنلاین
    کلاس تحلیل آزمون هم شامل آن میشه؟

    • movafaghiat ۲ مرداد ۱۴۰۲

      بله پس از هر آزمون ما، ویدئو تحلیل آزمون برایتان منتشر میشود که میتوانید تمام سوالات را تحلیل کنید

  • علی قابوس ۸ شهریور ۱۴۰۲

    سلام
    وقت بخیر
    آیا این خبر درسته که آزمون تیزهوشان نهم به دهم دیگه برای تکمیل ظرفیت نیست و همه دانش آموزان سمپاد دوره اول متوسطه هم باید در آزمون شرکت کنند؟

    • movafaghiat ۲۲ شهریور ۱۴۰۲

      این یک قانونی هست که هنوز تصویب نشده . فعلا مثل قبل هست شرایط

  • Asal Beheshti ۱۳ شهریور ۱۴۰۲

    من تو کلاسهای شما شرکت کرده بودم و توی آزمون امسال توی تیزهوشان نهم قبول شدم
    میخواستم از همه کادر و اساتید مجموعه موفقیت تشکر کنم

    • movafaghiat ۲۲ شهریور ۱۴۰۲

      درود بر شما خیلی خوشحالیم از اینکه سمپادی شدی

  • Abbas Shojaeiyan ۱۴ شهریور ۱۴۰۲

    ما از تبریز هستیم آیا برای قبولی تیزهوشان نهم میتونیم تو کلاسای شما شرکت کنیم؟

    • movafaghiat ۲۲ شهریور ۱۴۰۲

      بله قطعا برای شما کلاس های آنلاین داریم.

  • +۹۸۹۰۵۱۴۷۷۵۱۳ ۱۵ آذر ۱۴۰۲

    آیا دوره جامع هوش آفلاین از حضوری و آنلاین بهتر است

    • movafaghiat ۱۰ دی ۱۴۰۲

      درود بر شما، از نظر آموزشی نزدیک هستند ولی اگر دنبال نتیجه بهتری هستید در دوره های حضوری یا آنلاین ثبت نام کنید.

  • آبتین ۲۱ آذر ۱۴۰۲

    سلام خسته نباشید.
    این خبر صحت داره که آزمون تیزهوشان نهم به دهم دیگه برای تکمیل ظرفیت نیست و همه دانش آموزای سمپاد دوره اول متوسطه هم باید در آزمون شرکت کنند ؟!

    • movafaghiat ۱۰ دی ۱۴۰۲

      این موضوع فعلا رد شد. و فعلا طبق قبل دانش آموزان نهم سمپادی با شرط معدل در این مدارس میمانند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (45 امتیاز)