0
02122891840

کلاس کنکور انسانی آموزشگاه موفقیت

دغدغه ی خیلی از اولیا ثبت نام فرزندانشان در کلاس های کنکور می باشد.امروز قصد داریم به طور اختصاصی کلاس کنکور انسانی را مورد بررسی قرار دهیم و به سوالات متداولی که اکثر اولیا در رابطه با ثبت نام کلاس کنکور دارند پاسخ دهیم؛پس تا انتها با ما همراه باشید.

رقابت در کنکور انسانی ، ماراتون سخت ولی دست یافتنی!

طبق آمار منتشر شده از افراد شرکت کننده در کنکور در سال های اخیر ، هر ساله به تعداد متقاضیان رشته انسانی افزوده می شود.اگر در مورد سطح رقابت در رشته انسانی بخواهیم صحبت کنیم ، باید بگوییم که میزان رقابت در رشته ی انسانی به سختی رشته ی تجربی نیست ، اما باز هم رقابت بر سر رشته و دانشگاه خوب وجود دارد.
در سال ۹۸ تعداد متقاضیان رشته انسانی حدودا ۲۸۲ هزار نفر بود اما این آمار در سال ۹۹ به ۳۱۴ هزار نفر رسید!یعنی ۳۲ هزار نفر به آمار داوطلبان اضافه شد.به احتمال فراوان این آمار در سال ۱۴۰۰ نیز حتی بیشتر از این ها افزایش یابد.
اگر این آمار باعث نگرانی شما شده است ، باید بگوییم که اصلا نگران نباشید.زیرا تعداد بالایی از افراد صرفا جهت اینکه فقط شرکت کرده باشند در کنکور شرکت می کنند و رقابت واقعی بین نفرات کمتری است.حال چگونه می توان در رقابت با نفرات قوی و درس خوان کنکور حضور داشت و شانه به شانه ی آن ها حرکت کرد تا به یک رتبه ی خوب دست پیدا کرد؟!

کلاس کنکور بریم یا نه؟

طبق صحبت های فوق و با توجه به اینکه در رشته ی انسانی رقابت تنگاتنگ شده است ، شرکت در یک کلاس کنکور مناسب و استاندارد می تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند.رشته ی انسانی به گونه ای است که اکثر درس های آن حفظی و مفهومی می باشد و اگر شما بتوانید آن ها را به خوبی یاد بگیرید ، کار شما ساده تر خواهد شد.

معیار های مهم برای انتخاب کلاس کنکور در رشته انسانی چیست؟

معیار های زیادی در انتخاب یک کلاس کنکور خوب و استاندارد وجود دارد که مهم ترین آن ها را با هم بررسی خواهیم کرد:

۱) تیم اجرایی و مدیریت قوی

یکی از موارد مهم در انتخاب کلاس کنکور باید در نظر گرفتن تیم اجرایی و مدیریت قوی باشد.تیم هماهنگی که همه ی کار های مجموعه را روی نظم و انظباط پیش ببرد.همچنین با هماهنگی با دبیران باید پیگیر درس و تکالیف دانش آموزان نیز باشند.
بار ها دیده شده است که دانش آموزان و به خصوص اولیای آن ها از بی نظمی ها و عدم پیگیری تیم اجرایی راضی نبوده اند و  شکایت داشته اند.

۲) مشاوره و برنامه ریزی خوب

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ، یک مشاوره و برنامه ریزی خوب می تواند تاثیر کلاس و درس را تا چندین برابر بالا ببرد.البته به شرطی که آن برنامه به طور استاندارد و دقیق نوشته شده باشد و با پیگیری های مشاور ملزم به استفاده از آن شوید.
مشاوران علاوه بر کار های درسی و پیگیری دقیق آن ها باید روش های صحیح درس خواندن را نیز به دانش آموزان آموزش دهند.همچنین دادن انگیزه و روحیه به دانش آموزان و ایجاد حس و جو خوب می تواند کمک بسیاری به افراد بکند.
خیلی از مدارس نیز برنامه در اختیار دانش آموزان قرار می دهند ، اما برای همه یک برنامه عمومی!در حالی که قطعا در یک کلاس و مدرسه سطح افراد با هم تفاوت دارد و همه می توانند با یک برنامه پیش روند.
متاسفانه برخی از موسسات در راس کار یک شخص نامی و معروف را قرار می دهند و زمانی که دانش آموزان ثبت نام می کنند اصلا آن شخص را نمی بینند و حتی با آن شخص در ارتباط هم نیستند و فقط از نام آن شخص سو استفاده کرده اند.کلاس کنکور خوب در تهران کم پیدا می شود!

۳) کادر آموزشی و اساتید

اکثر افراد به دنبال افراد معروف در زمینه کنکور هستند و حتی حاضر به پرداخت مبالغ بسیار سنگین و هنگفت نیز می باشند ، اما همیشه معروفیت دلیل بر خوب بودن نیست و آن ها صرفا به دلایلی همچون حضور در تلویزیون و یا نوشتن کتاب های کنکور معروف شده اند.یک دبیر خوب باید دلسوز باشد و یادگیری تمام بچه ها برایش مهم باشد.
دبیران باید برای کل سال برنامه داشته باشند و در طول سال یادگیری دانش آموزان برای آن ها در درجه اول اهمیت باشد.همچنین با پیگیری درس ها و تکالیف دانش آموزان باید آن ها را به بهترین نحو برای کنکور آماده کنند.
پیشنهاد می کنیم که قبل از ثبت نام ، حتما نمونه کار و نوع تدریس آن دبیر را مشاهده نمایید.زیرا ممکن است بعضی از دانش آموزان از سبک یک دبیر خوششان آید و آن را بپسندند و در پی آن درس را نیز به خوبی یاد بگیرند و یا بر عکس.
در مورد رشته ی انسانی باید گفت که معلم ، مهم تر از مشاور است و تاثیر بیشتری در رشته ی انسانی دارد.

۴) استفاده از روش های نوین آموزشی

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی ، دانش آموزان دوست دارند که این تکنولوژی در درس ها و کلاس های مدرسه شان نیز استفاده شود.استفاده از روش های نوین آموزشی در درس علاقه دانش آموزان را بیشتر می کند و آن ها با شوق و ذوق بیشتری سر کلاس کنکور انسانی حاضر خواهند شد.

۵) رتبه های سال های گذشته

رتبه های برتر می تواند یکی از عوامل مهم در انتخاب کلاس کنکور باشد.البته این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که اگر تعداد رتبه های برتر یک موسسه بالاتر از یک موسسه ی دیگر بود ، حتما به معنی برتری آن آموزشگاه نیست.به طور مثال ممکن است که آموزشگاهی فقط دانش آموزان خوب و با معدل بالا را ثبت نام کند و طبیعی است که آمار آن آموزشگاه بهتر از دیگران خواهد بود.
ولی در کل اگر یک مجموعه توانسته باشد در سال های قبل ۳۰-۴۰ درصد دانش آموزان را با رتبه های زیر ۱۰۰۰ ، راهی دانشگاه کرده می باشد ، می توان گفت یک مجموعه خوب می باشد.

۶) صداقت!

متاسفانه در اکثر موسسات امروزه صداقت از بین رفته است و همه به دنبال سود بیشتر می باشند.به عنوان مثال بار ها دیده شده است که هنگام ثبت نام از دانش آموزان مبالغ کمتری از سایر آموزشگاه ها دریافت نموده اند و همین باعث ثبت نام تعداد بیشتری شده است.اما در طول سال به بهانه های مختلف پول های دیگری دریافت نموده اند و حتی دانش آموزانی که این مبالغ را دیر پرداخت کردند ، تهدید به حذف از کلاس ها نموده اند.

شرایط کلاس کنکور انسانی آموزشگاه موفقیت به چه صورت است؟

موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت همواره سعی کرده است که بهترین خدمات را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار افراد قرار دهد.صداقت رکن اصلی موسسه موفقیت می باشد و همواره سعی بر راضی بودن دانش آموزان و اولیای آن ها می باشد.
در آموزشگاه موفقیت ، تمام شرایط گفته شده نیز در نظر گرفته شده و می توان گفت با توجه به قیمت کلاس ها و کیفیت آن ها ، یکی از بهترین کلاس کنکور انسانی در سطح کشور می باشد.

نحوه حل سوالات درک مطلب عربی و زبان انگلیسی
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانید با شماره های مجموعه موفقیت تماس بگیرید. ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰ – ۰۲۱۲۲۸۷۱۴۹۶
اگر این مطلب برای تان جالب بود ، پیشنهاد می کنیم همه چیز درباره کلاس کنکور انسانی را نیز بخوانید.

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *