0
02122891840

کلاس کنکور انسانی در تهران!!

با توجه به سختی کنکور انسانی و رقابت بالایی که در این رشته وجود دارد ، خیلی از دانش آموزان یا والدین آن ها به دنبال یک کلاس کنکور انسانی برای خود یا فرزندشان می گردد.اما چه کلاس کنکوری خوب است و نتیجه می دهد ؟ – کلاس های آموزشی به چند دسته تقسیم می شوند و شرکت در کدامشان به ما کمک می کند؟و سایر موضوعات که به طور اختصاصی رشته ی انسانی را در بر می گیرد ، امروز قصد داریم به این سوالات بپردازیم و این نوید را به شما می دهیم که اگر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید ، اطلاعات فوق العاده مفیدی کسب خواهید کرد.

کنکور رشته انسانی سخته یا آسون!

با توجه به سطح رقابت دانش آموزان ، این رتبه بعد از رشته تجربی ، بیشترین داوطلب را در سال های گذشته داشته است و همین موضوع سبب رقابت بیشتر و در نتیجه سخت تر قبول شدن دانش آموزان می باشد. اما اصلا جای نگرانی نیست!چرا که بسیاری از افراد شرکت کننده در کنکور مطالعه چندانی نداشته اند و به قول معروف سیاهی لشکر اند و شما با یک درس خواندن به طور اصولی و با برنامه ریزی دقیق و خوب می توانید در رشته و دانشگاه مد نظر خود قبول شوید.

انواع کلاس های آموزشی برای دانش آموزان و کنکوری ها

دانستن اینکه انواع کلاس های آموزشی شامل چند دسته هستند ، می تواند شما را در انتخاب بهترین کلاس کنکور انسانی کمک کند.

۱) کلاس مدرسه

کلاس مدرسه که در طول هفته برگزار می شود و معمولا از صبح تا بعد از ظهر است و در آن به دانش آموزان مطالب کتاب درسی و در سطح امتحان و کتاب آموزش داده می شود و نه در سطح کنکور.  

۲) کلاس تقویتی

کلاس تقویتی ، کلاسی است که برای افرادی که درس را متوجه نشده اند ، خارج از زمان مدرسه برگزار می شود و در آن مطالب با تکرار و جزئیات بیشتری گفته می شود تا کاملا قابل فهم گردد.  

۳) کلاس جبرانی

کلاس جبرانی برای زمانی است که به طور مثال یک جلسه معلم یا استاد یا دانش آموز غیبت داشته و مطلب جدید آموزش داده می شود.  

۴) کلاس کنکور یا تست زنی

کلاس کنکور یا تست زنی ، برای آمادگی آزمون سراسری برگزار می شود و به دانش آموزان انواع روش های تست زنی و فرمول های تستی آموزش داده می شود که ممکن است در امتحانات تشریحی قابل استفاده نباشد اما در کنکور خیلی مفید خواهد بود.سطح این کلاس ها بالاتر از سطح کلاس های درسی می باشد و شرمت در آن ها بسیار مفید خواهد بود.  

۵) کلاس رفع اشکال

کلاس رفع اشکال صرفا برای مباحثی می باشد که دانش آموزان در آن اشکال دارند و فقط همان مبحث و همان نوع سوال با آن ها کار می شود.  

۶) کلاس جمع بندی

کلاس جمع بندی ، برای زمانی است که دانش آموزان مباحث درسی را به طور کامل خوانده اند و قصد دارند یک مرور سریع و خلاصه وار داشته باشند که شرکت در این کلاس نیز برای برخی افراد بسیار مفید و موثر است.  

کدام یک از کلاس های فوق را باید شرکت کرد؟

طبیعتا با توجه به نیاز هر کس ، جواب این سوال متفاوت است. یکی از نکات اصلی که در انتخاب کلاس کنکور انسانی باید به آن توجه شود ، این است که قبل از ثبت نام حتما می بایست با مسئول آموزشگاه یا دبیر مربوطه هماهنگ کنید و چک کنید که با کدام از کلاس های فوق مواجه هستید و دچار اشتباه نشوید.  

آیا برای رشته انسانی ، نیاز به کلاس کنکور می باشد؟

با توجه به اینکه اکثر دروس رشته ی علوم انسانی به صورت متنی و خودخوان هستند بیشتر از دروس سایر رشته ها نیاز به کلاس کنکور دارند ، زیرا طراحان سوال می توانند به اشکال مختلفی از این مباحث سوال مطرح کنند که این موضوع کار شما را دشوار خواهد کرد. با شرکت در کلاس کنکور استاندارد شما با انواع مختلف سوالات و روش های حفظ کردن و همینطوری یادگیری مفهومی آشنا می شوید ، که باعث پیشرفت چشمگیر شما خواهد شد.  

آیا همه ی رتبه های برتر کنکور انسانی ، کلاس کنکور شرکت کرده اند؟

قطعا نه.این سوال را ابتدا باید اینگونه پاسخ دهیم که بیش از ۶۴ درصد افراد برتر کنکور در رشته ی انسانی در مدارس تیزهوشان و ۱۵ درصد در مدارس غیرانتفاعی درس خوانده بودند. این موضوع به این معنی است که ۷۹ درصد افراد برتر در مدارسی بوده اند که به طور اختصاصی با آن ها برای کنکور کار می شده و از برنامه ریزی و کلاس های کنکور خود مدرسه استفاده می کردند. از ۲۱ درصد باقی مانده ، با توجه به آمار به دست آماده از ثبت نام های آموزشگاه های کنکوری اینگونه دریافتیم که حدود ۱۰ درصد در آموزشگاه های بیرون ثبت نام داشته اند. با توجه به نکات گفته شده ی فوق ، حالا با اهمیت کلاس کنکور رشته ی انسانی آشنا شده اید.  

کلاس کنکور انسانی آنلاین بازدهی لازم را دارد؟

با توجه به شیوع بیماری کرونا و آنلاین و مجازی شدن اکثر کلاس ها ، کلاس های کنکور انسانی نیز به صورت آنلاین برگزار می شود. طبیعی است که با توجه به دوری از فضای کلاس و محیط آموزشی ، سطح یادگیری و بازدهی کلاس ها پایین تر از کلاس های حضوری می باشد. اما این کلاس های مجازی و آنلاین مزیتی هایی هم دارد.به طور مثال اینکه شما می توانید کلاس های خود را ضبط کنید و بار ها و بار ها آن را ببینید.  

بهترین کلاس کنکور انسانی در تهران با شرایط فوق العاده و استثنایی!

موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت ، واقع شده در خیابان پاسداران ، یکی از بهترین کلاس های کنکور انسانی با امکانات کامل و ویژه را در اختیار شما قرار می دهد که با توجه به آمار قبولی های بالای ۷۶ درصدی مجموعه در رشته ی انسانی می توانید به کیفیت کار مجموعه پی ببرید. اساتید مجموعه موفقیت جز بهترین اساتید کنکور ایران هستند و از روش های نوین آموزشی برای تدریس بهره می گیرند. افرادی که ساکن شهرستان ها هستند نیز می توانند در کلاس های آنلاین کنکور انسانی مجموعه موفقیت شرکت نمایند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های مجموعه موفقیت تماس بگیرید و با مشاوران مجموعه صحبت کنید. ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰ – ۰۲۱۲۲۸۷۱۴۹۶  

کنکور رشته انسانی سخته یا آسون؟

با توجه به سطح رقابت دانش آموزان ، این رتبه بعد از رشته تجربی ، بیشترین داوطلب را در سال های گذشته داشته است و همین موضوع سبب رقابت بیشتر و در نتیجه سخت تر قبول شدن دانش آموزان می باشد.

کلاس های آموزشی برای دانش آموزان و کنکوری ها به چند دسته تقسیم می شوند؟

۱) کلاس مدرسه
۲) کلاس تقویتی
۳) کلاس جبرانی
۴) کلاس کنکور یا تست زنی
۵) کلاس رفع اشکال
۶) کلاس جمع بندی

آیا برای رشته انسانی ، نیاز به کلاس کنکور می باشد؟

با توجه به اینکه اکثر دروس رشته ی علوم انسانی به صورت متنی و خودخوان هستند بیشتر از دروس سایر رشته ها نیاز به کلاس کنکور دارند ، زیرا طراحان سوال می توانند به اشکال مختلفی از این مباحث سوال مطرح کنند که این موضوع کار شما را دشوار خواهد کرد.

آیا کلاس کنکور آنلاین برای رشته انسانی هم وجود دارد؟

بله – موسسه موفقیت کلاس های کنکور آنلاین انسانی را با بهترین امکانات و اساتید برتر کنکور ، با قیمتی فوق‌العاده در اختیار شما قرار می دهد.

Home » وبلاگ » کلاس کنکور انسانی در تهران!!
4.2/5 - (4 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *