0
02122891840

کلاس کنکور چی برم؟!

یکی از موضوعات رایج و دغدغه های اولیا و دانش آموزان متوسطه دوم ، درباره کنکور و کلاس رفتن است.سوالاتی از قبیل اینکه آیا کلاس کنکور لازم است؟ – کلاس کنکور چی برم؟! – چه درس هایی نیاز به کلاس کنکور دارند؟ – بهترین زمان برای کلاس کنکور چه زمانی است؟
در این مطلب قصد داریم به طور تخصصی و دقیق تمامی سوالات فوق را پاسخ دهیم ، پس پیشنهاد می کنم تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.

چه کسانی باید کلاس کنکور بروند؟

چه کسانی باید کلاس کنکور بروند؟-کلاس کنکور چی برم - موسسه موفقیت

یکی از سوالات پر تکرار اولیا و دانش آموزان ، این است که آیا نیاز به کلاس رفتن برای کنکور دارند؟ – آیا همه ی دانش آموزان باید برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نیاز خود کلاس کنکور بروند؟
در جواب به این سوال باید گفت بستگی به سطح مدرسه و نوع کلاس های مدرسه تان دارد.
همانطور که می دانید سطح سوالات کنکور از سطح کتاب درسی بالاتر می باشد و اکثر مدارس فقط در سطح کتاب و برای امتحانات ترم با دانش آموزان کار می کنند.بنابراین آن دانش آموزان حتی اگر نمرات خوبی نیز در امتحانات مدرسه کسب کنند ، اما نمی توانند در آزمون سراسری رتبه های مناسبی کسب نمایند.
اینجاست که پیشنهاد می شود دانش آموزان به سراغ آموزشگاه ها و کلاس های کنکور بروید.
اما اگر در مدارسی همچون تیزهوشان تحصیل می کنید که از همان ابتدا با شما بالاتر از سطح کتاب کار می شود و شروع به آموزش تست زنی می کنند نیازی به کلاس های کنکور نخواهید داشت و حتی شرکت در این کلاس ها ممکن است تمرکز و زمان شما را هدر بدهد.

کلاس کنکور چی برم؟!

پس از اینکه تصمیم به ثبت نام در کلاس کنکور گرفتید ، حال باید بین گزینه های موجود بهترین انتخاب را داشته باشید.اما چه نکاتی را در انتخاب یک کلاس کنکور خوب باید در نظر بگیریم؟

کیفیت آموزشی بالا با اساتید درجه یک

کیفیت آموزشی کلاس ها و دبیران آموزشگاه یکی از مهم ترین فاکتور ها در انتخاب کلاس کنکور می باشد.ممکن است یک دبیر در تدریس درس های تشریحی را بسیار خوب باشد اما نتواند در کلاس کنکور که حل سوالات به روش تستی اهمیت دارد ، خوب تدریس کند.
اساتید آموزشگاه موفقیت از بهترین و نامدار ترین اساتید کنکور سطح کشور هستند و با بهره مندی از تکنیک ها و روش های نوین آموزشی ، قدرت تفهیم فوق العاده ای دارند.

مشاوره و برنامه ریزی ، نکته طلایی در موفقیت کنکور

بارها دانش آموزانی دیده شده اند که با وجود تلاش های زیاد و ساعت ها درس خواندن اما پیشرفتی در آن ها حاصل نشده است.وقتی روی این دانش آموزان تمرکز کردیم ، به این نکته دریافتیم که دلیل عمده ی عدم پیشرفت آن ها این است که برنامه ریزی درستی نداشته اند.
منظور از برنامه ریزی درست ، یک برنامه کامل و جامع است که با توجه به توانایی های دانش آموز به طور اختصاصی برای او فراهم شود؛زیرا توانایی های دانش آموزان با یکدیگر متفاوت است.
مشاوران و برنامه ریزان موسسه موفقیت ، با سال ها تجربه در زمینه مشاوره تخصصی کنکور ، می توانند بهترین کیفیت از لحاظ مشاوره را در اختیار شما قرار دهند که شما پس از گذشت چند ماه ، پیشرفت تان را احساس خواهید کرد.

هزینه های منطقی و معقول نسبت به خدمات دریافتی

با توجه به شرایط و مشکلات اقتصادی ، یکی از مهم ترین عامل ها برای خانواده ها قیمت است و معمولا به دنبال کلاس کنکور ارزان قیمت می گردند؛اما معمولا این کلاس ها از دبیران سطح پایین و با تجربه ی کم استفاده می کنند که خیلی مفید نمی باشد.
بارها اتفاق افتاده که پس از اتمام زمان ثبت نام کلاس های کنکور مجموعه ی موفقیت افرادی مراجعه نموده اند و از سطح کلاس های موسسات متفرقه که در آن ها ثبت نام کرده بودند گله کرده اند و درخواست ثبت نام در کلاس کنکور مجموعه ی موفقیت را داشته اند.
این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ ارزانی بی علت نیست!
شما می توانید در اینجا ، نظرات در مورد کلاس کنکور موفقیت را مشاهده نماید.

چه درس هایی نیاز به کلاس کنکور دارند؟

یکی دیگر از سوالات دانش آموزان این است که آیا باید برای همه ی درس ها کلاس کنکور ثبت نام کنند؟ و اینکه چه درس هایی احتیاج به کلاس کنکور دارند؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بستگی به دانش آموز دارد.معمولا با توجه به اینکه ثبت نام در پکیج جامع کنکور به صرفه تر می باشد ، اکثرا در این پکیج ثبت نام می کنند ، اما برای کسانی که بخواهند به صورت تک درس ثبت نام کنند پیشنهاد می کنیم خودشان ، با توجه به آزمون های آزمایشی و نمونه سوالات سال های گذشته خودشان را محک بزنند و در دروسی که قوی نیستند و احتیاج به تقویت و پیشرفت دارند به سراغ کلاس کنکور بروند.

بهترین زمان برای کلاس کنکور چه زمانی است؟

اکثر کلاس های کنکور در تابستان سال منتهی به کنکور شروع می شوند ، یعنی حدودا چیزی یک سال قبل از کنکور.پس بنابراین بهترین زمان برای ثبت نام کلاس کنکور تابستان می باشد.
هر چه از این زمان بیشتر بگذرد ، کار دانش آموزان برای رساندن خود به مباحث سخت تر می شود.
بهترین زمان برای شروع کنکور ، از ابتدای پایه ی دهم یا در واقع شروع متوسط دوم است.اگر دانش آموزان از شروع به طور پیوسته و خرد خرد ، درس ها را بخوانند دیگر در سال آخر لازم نیست فشار زیادی را تحمل کنند و ساعت های طولانی درس بخوانند.
البته اکثر دانش آموزان این کار را انجام نمی دهند و به هوای اینکه زمان دارند ، درس خواندن برای کنکور را به سال های بعد موکول می کنند.این دانش آموزان هم می توانند با کمی تلاش بیشتر و داشتن اراده و یک برنامه ریزی خوب به موفقیت دست پیدا کنند.
اگر مایل هستید بیشتر در این مورد اطلاعات کسب کنید پیشنهاد می کنیم ، مطلب از کلاس چندم برای کنکور بخوانیم؟ را مطالعه نمایید.
اگر در مورد هر یک از مسائل فوق و یا هر موضوع دیگری سوال و یا ابهامی دارید ، می توانید در بخش نظرات مطرح کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

5/5 - (2 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *