0
02122891840

بهترین اردو نوروز را کدام موسسه آموزشی برگزار می‌کند؟

دانش آموزان کنکوری در تمام طول سال جهت بهره‌مندی از مطالعه مؤثر و افزایش یادگیری‌های خود، نیاز به تنوع دارند. اردوی نوروزی با دور کردن دانش آموزان از محیط خسته کننده خانه، روح تازه ای به کالبد آن‌ها می دمند. تصور اینکه چیزی در حدود یک سال را به طور شبانه روز در محیط مدرسه و سپس خانه مشغول به درس خواندن بود، نه تنها بازه یادگیری را کاهش می دهد بلکه بسیار کسالت بار نیز است. ما در موسسه موفقیت برایتان بهترین اردو نوروز را آورده ایم. در ادامه با بررسی بهترین اردوی نوروز با ما همراه باشید.


بهترین اردو‌ نوروز را کدام مؤسسه آموزشی برگزار می‌کند؟

آنچه یک اردوی نوروزی را کاربردی و پرفایده می کند، یقیناً در راستای نوع خدمات و شرایطی قرار دارد که آن اردو بر استوار است. اینکه دانش آموزان در چه محیطی درس می خوانند و تحت چه تدابیر نظارتی و مشاوره‌ای قرار می گیرند، نشان دهنده میزان ارزش آن اردوی نوروزی است. ما پس از کلی تلاش در یافتن بهترین مؤسسه و کلاس کنکور در تهران، به این نتیجه رسیدیم که مؤسسه آموزشی موفقیت بهترین مکان برای ارائه اردوهای مطالعاتی نوروز است. ممکن است از خود بپرسید چرا؟

مهمترین ویژگی اردوی عید چیست؟

مهم‌ترین ویژگی اردوهای نوروز مؤسسه آموزشی موفقیت، برگزاری این اردوها در دانشگاه های معتبر کشور است. برای مثال، انتخاب دانشگاه خواجه نصیر به عنوان محل اصلی اردو نوروز از این جهت حائز اهمیت است که دانش آموزان با محیط علمی و دانشگاهی که در آینده در هر یک از آن‌ها تحصیل خواهند کرد، آشنا می شوند.

این به افزایش انگیزه، اعتماد به نفس و حس رقابت در میان داوطلبان می انجامد. هوشمندی مؤسسه آموزش سنتر در انتخاب دانشگاه خواجه نصیر از این جهت قابل قدردانی است که این مؤسسه، دانشگاه خواجه نصیر را به دلیل واقع شدن در مرکز شهر و دسترسی راحت دانش آموزان از هر منطقه تهران انتخاب کرده است.

مهمترین ویژگی اردوی عید چیست؟ - بهترین اردو نوروز را کدام موسسه آموزشی برگزار می کند؟ - موسسه موفقیت

همچنین مزیت مهم دیگر این مؤسسه مربوط به دانش آموزان غیر تهرانی است. در نظر گرفتن خوابگاه مجهز به همراه سرویس رفت و برگشت و نزدیکی آن به دانشگاه خواجه نصیر، اقدامی بی نظیر است که در هیچ مرکز آموزشی دیگری قابل مشاهده نیست. پیشنهاد می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی تاثیر پانسیون مطالعاتی در کنکور نیز بپردازید.


شرکت در بهترین اردو نوروزی ۱۴۰۲

اردوی عید سال های قبل این مؤسسه به غیر از دانشگاه خواجه نصیر، در دانشگاه های معتبر شهید بهشتی، صنعتی شریف، امیر کبیر و دانشگاه تهران نیز برگزار می شدند که همگی شامل خدمات مشابه بودند. اردوهای نوروز این مؤسسه در ۱۳ روز و ۲۰۰ ساعت از ۷ تا ۱۰ شب با حضور در فضای علمی و دانشگاهی انجام می‌پذیرد. این درحالی است که برنامه اردوی نوروزی اغلب مراکز آموزشی دیگر شامل تنها ۱۰ روز و از ۷ صبح تا ۴ و ۵ عصر هستند.

افزایش زمان روزانه اردو نوروزی به دانش آموزان کمک می کند تا در کنار بررسی کاستی های درسی خود، از زمان بیشتری برای مطالعه و رفع اشکال برخوردار باشند. در اردو عیدانه نیز امکانات فوق العاده ای همانند اختصاص یک صندلی ارگونومیک و میز بزرگ به ابعاد ۹۰ در ۱۲۰ سانتی متر به هر داوطلب داده می شود. این میز و صندلی به عنوان ارائه یک فضای کاملاً شخصی برای هر دانش آموز تلقی می شود که داوطلبان می توانند از میز برای قرار دادن هر گونه وسایل مورد نیاز خود استفاده کنند.

چرا اردو عید موسسه موفقیت - بهترین اردو نوروز را کدام موسسه آموزشی برگزار می کند؟ - موسسه موفقیت

در اردوی نوروزی همچنین بهترین اساتید تهران نیز جهت نکات درسی و کمک به دانش آموزان حضور دارند. از سویی دیگر مشاوران برجسته مؤسسه نیز به شکلی کنترل شده و همراه با برنامه‌ریزی‌های دقیق برای رفع اشکال و برگزاری آزمون‌های استاندارد و منظم برای درس‌های عمومی و تخصصی در این اردو حضور دارند. اهداف مشاوران اغلب آماده کردن بستری برای آرامش روحی و روانی داوطلبان برای ماه های منتهی به کنکور است. اردو نوروز تیزهوشان ششم

مشاوران به صورت تمام وقت در کنار دانش آموزان هستند تا هرگونه پرسش و پاسخ، جمع بندی، نکات کنکوری و موارد مرتبط را با آن‌ها در میان بگذارند. پیش از ادامه مطلب خالی از لطف نیست اگر در بررسی منابع کنکور تجربی نیز با ما در آموزش سنتر همراه باشید. اردو نوروز تیزهوشان نهم

یکی دیگر از مزیت های مهم اردو نوروز مؤسسه آموزشی موفقیت، حضور دانشجویان دانشگاه های معتبر است. که قبلاً در این اردوهای شرکت کرده بودند. هدف از حضور این دانشجویان، راهنمایی و برطرف کردن ضعف های درسی دانش آموزان و تبادل تجربیات است. حضور این دانشجویان به احساس رقابت و انگیزه دانش آموزان نیز می افزاید. برگزاری آزمون های آزمایشی، تهیه میان وعده مناسب برای دانش آموزان نیز از دیگر برنامه های مؤسسه آموزشی موفقیت در طی اردوهای مطالعاتی نوروز است.


بالاخره چرا موسسه موفقیت بهترین اردوی نوروز را برگزار می کند؟!

پس می توان با یک جمع بندی کوتاه این موضوع را خاطر نشان کرد که به دلایل زیر می توان موسسه موفقیت را جز بهترین مجموعه های برگزار کننده اردو نوروز در سطح کشور دانست:

  • ساعات و روزهای بیشتر مطالعاتی
  • انتخاب دانشگاه با دسترسی آسان برای اردو
  • حضور اساتید و مشاوران برجسته
  • حضور دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه که قبلاً در این اردوها حضور داشتند.
  • اختصاص صندلی و میز بزرگ به هر دانش آموز
  • فراهم کردن خوابگاه برای دانش آموزان شهرهای دیگر

اهمیت شرکت در اردو ‌نوروزی

جستجو برای یافتن بهترین اردو نوروز در میان مراکز و مؤسسه های مختلف باید از سوی والدین به خوبی مورد بررسی قرار گیرد. از طرفی کیفیت برگزاری و خدمات ارائه شده توسط مرکز آموزشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا به صرفه جویی در هزینه ها و از همه مهم‌تر، استفاده بهینه از زمان منجر می شود.روزهای عید نوروز را باید بسیار جدی گرفت و با برنامه ریزی اصولی از آن به عنوان یک سکوی پرش برای موفقیت در کنکور استفاده کرد.


سخن پایانی

امیرداوریم این مقاله در رابطه با بهترین اردو نوروز مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و بتوانید برای ایام عید نوروز با شرکت در یک اردو مطالعاتی با کیفیت، خودتان را برای دوئل آزمون سراسری یا همان کنکور آماده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اردوی نوروزی امسال موسسه موفقیت می توانید با شماره تماس ۲۲۸۹۱۸۴۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

بهترین اردو نوروز را کدام موسسه آموزشی برگزار می‌کند؟

موسسات زیادی در سطح کشور در تعطیلات عید نوروز به برگزاری اردوی مطالعاتی عید نوروز می پردازند اما تنها تعداد کمی از آن‌ها کیفیت مطلوبی دارند و برای شما بازدهی خواهند داشت. موسسه موفقیت یکی از پرچمداران برگزاری اردوهای عید با کیفیت بالا است که شما می توانید برای اردو عید ۱۴۰۲ نیز در این موسسه شرکت نمایید.

چرا موسسه موفقیت بهترین اردوی نوروز را برگزار می کند؟!

۱) ساعات و روزهای بیشتر مطالعاتی
۲) انتخاب دانشگاه با دسترسی آسان برای اردو
۳) حضور اساتید و مشاوران برجسته
۴) حضور دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه که قبلاً در این اردوها حضور داشتند.
۵)اختصاص صندلی و میز بزرگ به هر دانش آموز
۶) هزینه مناسب به نسبت امکانات ارائه شده
۷) فراهم کردن خوابگاه برای دانش آموزان شهرهای دیگر

3.7/5 - (3 امتیاز)
دیدگاه کاربران
  • محمدامین 21 دی 1398

    سلام، وقت بخیر فرق بین پانسیون مطالعاتی و سالن مطالعه چی هست؟

    • آموزش سنتر 21 دی 1398

      سلام – پانسیون مطالعاتی تحت نظارت و کنترل یک مرکز کنکوری است و همراه داشتن موبایل در آن ممنوع است . زمان های مطالعه و استراحت برنامه ریزی شده است و مشاوران و مراقبان و نبرو های رفع اشکال شرایط مطلعه را برای شما به بهترین نحو فراهم میکنند . برای مطالعه دیگر شرایط پانسیون مطالعاتی میتونید مقالات آموزش سنتر درباره پانسیون مطالعاتی را مطالعه کنید .

  • سمیرا نوروزی 22 دی 1398

    سلام ایا در دوران نوروز میتوانم فقط دروس عمومی بخوانم؟

  • علی 23 دی 1398

    من پارسال شرکت کردم در اردوی نوروز و راضی بودم فقط تایمم کم میومد برای مطالعه بیشتر متاسفانه!

  • لاله 23 دی 1398

    سلام میخواستم بدونم تعداد کسانیکه در اردو شرکت میکنن چند نفرن؟

    • AmoozeshCenter 3 بهمن 1398

      سلام_ معمولا ظرفیت پانسیون عید دخترانه بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر می باشد که در دانشکده برق دانشگاه خواجه نصیر برگزار می شود.

  • فاطمه 24 دی 1398

    هزینه دوره اردوی نوروز چقدره و چطور باید پرداخت کرد؟

    • AmoozeshCenter 3 بهمن 1398

      سلام_ لطفا برای اطلاع از شرایط ثبت نام و هزینه های اردوی عید با شماره های مؤسسه موفقیت تماس بگیرید_۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰_۰۲۱۲۲۸۷۸۴۱۳

  • سیما 24 دی 1398

    اردوی نوروز شما از کی شروع میشه و چند روزه است؟

  • لادن 25 دی 1398

    معلم خصوصی هم جداگانه برای تدریس دارید؟

  • رقیه حاتمی 25 دی 1398

    اردوهای پسرانه چقدر ظرفیت دارن؟

  • sedighii23 28 دی 1398

    وجه‌تمایز شما با دیگر موسسات اموزشی در چیست؟بیشتر راهنمایی کنید

  • قریشی 28 دی 1398

    مطالب مفیدب قرار میدهید ممنونم

  • رحمانی 30 دی 1398

    سلام اردوی نوروز۹۹ با اردو نوروز پارسال چه فرقی داره ایا امکاناتی که در نظرگرفتین بیشتره؟

  • نازنین 30 دی 1398

    شرایط شرکت در اردوی نوروز به چه صورتیه؟

    • AmoozeshCenter 17 بهمن 1398

      سلام_ میتوانید برای مشاهده شرایط به صفحه اردو نوروز در سایت آموزش سنتر مراجعه کنید

  • ghasemi 1 بهمن 1398

    سلام ایا برای اردو عید باید معدل بالایی داشته باشیم؟

  • راضیه اکبری 1 بهمن 1398

    سلام اردوی عید دخترانه موسسه موفقیت کجا برگزار میشود؟

  • بهزادی 1 بهمن 1398

    سلام حضور در پانسیون نوروز چه مزایایی داره؟

    • AmoozeshCenter 17 بهمن 1398

      سلام_دانشگاه خواجه نصیرالدین زیر پل سید خندان

  • میرزایی 1 بهمن 1398

    معیار انتخاب پانسیون عید برای داوطلبان چیست؟

  • قربانی 1 بهمن 1398

    ایا به صورت اقساط هم میتونم هزینه را پرداخت کنیم و در اردوی عید شرکت کنیم؟

  • saeedi 2 بهمن 1398

    سلام اردو عید چه مزایایی داره؟

  • فریبا 2 بهمن 1398

    ساعات ورود و خروج از اردوی نوروز به چه صورتیه؟

    • AmoozeshCenter 17 بهمن 1398

      سلام_ ورود ساعت ۷ صبح و خروج ساعت ۹/۴۵ شب

  • نیما 3 بهمن 1398

    سلام میشه فازهای مطالعاتی اردوی نوروز و بگین؟

  • ملیکا 3 بهمن 1398

    سلام‌ایا همه دانش اموزانی که در اردوی نوروز شرکت میکنند به مشاوره نیاز دارن؟

  • samira 5 بهمن 1398

    سلام میخواستم بدونم در اردوی عید بهتر است بيش تر جزوه و درسنامه بخوانم يا به تمرين تستي بپردازم؟

    • AmoozeshCenter 5 بهمن 1398

      سلام_ بهتر است در اردوی عید اول درس نامه هاي کتاب هاي کمک آموزشي و يادداشت هاي خود را مطالعه کنيد سپس به تمرين تست هاي نشان دار بپردازيد و به صورت عمیقتر به مطالعه بپردازید.

  • ماهانی 5 بهمن 1398

    سلام در اردوی مطالعاتی نوروز درس هاي پايه مهم ترند يا پيش؟

    • AmoozeshCenter 5 بهمن 1398

      سلام_ آزمون هاي جامع موسسه موفقیت در اردو نوروز به گونه اي است که موجب پوشش اکثر دروس خواهد شد با اين حال اگر دانش آموز در درس هايي ضعف دارد، در عين حال که طبق برنامه پيش مي رود آن ها را نيز مطالعه مي کند.
      ايجاد تعادل در خواندن درس هاي مختلف مطابق با برنامه راهبردي در ايام اردوی نوروز بيش از ساير مواقع توصيه مي شود.برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید۰۲۱۲۲۸۷۱۴۹۶

  • نادمی 6 بهمن 1398

    آيا مي توانم در اردوی عید فقط دروس عمومي بخونم؟

    • AmoozeshCenter 7 بهمن 1398

      سلام
      برای نحوه و و روش مطالعه پیج مهندس ربیعی مدیریت موسسه موفقیت در اینستاگرام به آدرس _soheilrabiei مراجعه کنید .

  • جاهدی 6 بهمن 1398

    سلام آیا در پانسیون عید جمع بندی دروس تخصصی هم دارین یا فقط دروس عمومی ارائه می شود؟

    • AmoozeshCenter 7 بهمن 1398

      سلام
      برای نحوه و و روش مطالعه پیج مهندس ربیعی مدیریت موسسه موفقیت در اینستاگرام به آدرس _soheilrabiei مراجعه کنید .

  • فرحناز 7 بهمن 1398

    برای رفع استرس و اضطراب در پانسیون عید چکار باید کرد؟

    • AmoozeshCenter 7 بهمن 1398

      سلام
      حضور مشاور روانشناس و مشاور انگیزشی در اردو نوروز میتونه خیلی بهتون کمک بکنه

  • مهرانی 7 بهمن 1398

    بهترین بازه برای خواب در اردو عید چه ساعتی است؟

    • AmoozeshCenter 7 بهمن 1398

      سلام
      بهترین زمان خواب ۱۲ الی ۶ است

  • رادین 8 بهمن 1398

    سلام در اردو نوروز هر چند روز یکبار ازمون گرفته میشود؟

  • علیرضا 8 بهمن 1398

    هزینه سرویس رفت و برگشت به پانسیون نوروز چقدر است؟

  • متینا 9 بهمن 1398

    سلام پانسیون نوروز چه تاثیری در نتیجه کنکور دارد؟

  • پارمیدا 9 بهمن 1398

    چند درصد تخفیف میتوانم بگیرم اگر دوستانم را هم برای اردوی نوروز معرفی کنم؟

    • AmoozeshCenter 17 بهمن 1398

      سلام_ باتوجه به شرایط مؤسسه برای هر شخصی که شما معرفی کنید ۱۰% از مبلغ شما کسر خواهد شد برای دریافت مشاوره در زمینه تخفیفات اردوی نوروز با مؤسسه تماس بگیرید.۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰ – ۰۲۱۲۲۸۷۱۴۹۶

  • علی محمدی 12 بهمن 1398

    ایا تخفیفات تون برای اردو نوروز پسران هم لحاظ میشه؟

    • AmoozeshCenter 20 بهمن 1398

      سلام_ خیر متاسفانه

  • احمدی 12 بهمن 1398

    سلام میخوام بدونم ایا من میتونم به صورتی ساعتی در روز در اردوی نوروزی شرکت کنم؟

  • سلیمی 13 بهمن 1398

    سلام، آيا مي توانم سوال ها و تست هاي جديد تمرين کنم تو اردوی عید؟

  • رحیمی 13 بهمن 1398

    سلام ابعاد میزهای مطالعه در پانسیون نوروزی چقدره؟ایا من میتونم وسیله هامو بیارم رو میزم بزارم بمونه تا اخر اردو نوروز؟

  • راضیه 14 بهمن 1398

    سلام چطور میتونم تصاویر بیشتری از سالن های مطالعه پانسیون عید رو ببینم؟

    • AmoozeshCenter 20 بهمن 1398

      سلام_ از طریق شماره های مؤسسه با ما در ارتباط باشید ۰۲۱۲۲۸۷۱۴۹۶ – ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰

  • مهرانی 14 بهمن 1398

    اردوی نوروز از چه تاریخی شروع میشود؟

    • AmoozeshCenter 20 بهمن 1398

      سلام_۲۷ اسفند تا ۱۲فروردین به اسثنای روزهای ۱و۲ام فروردین

  • الماسی 15 بهمن 1398

    سلام ایا در زمان اردوی عید مشاوره ها به صورت روزانه به داوطلبان مشاوره میدهند؟

  • فرحناز بیگی 22 بهمن 1398

    آزمونهایی که در اردو نوروز از ما گرفته میشه به چه صورتیه؟

  • الهه 22 بهمن 1398

    نیروهای رفع اشکال چند ساعت در روز تو اردوی مطالعاتی نوروز حضور دارند؟

  • محققی 26 بهمن 1398

    سلام من پایه ضعیفی دارم آیا میتونم در اردو نوروز شرکت کنم؟

  • قاسم آبادی 26 بهمن 1398

    ایا تو اردوی نوروز همه دانش آموزان برنامه ریزی مشخصی دارند؟

  • محمدی 27 بهمن 1398

    سلام آیا پانسیون عید هم برای دختران در سیدخندان واقع میباشد؟

  • مهرانی 27 بهمن 1398

    هزینه ثبت نام در اردوی نوروز دانشگاه خواجه نصیر چقدر میباشد؟

  • قادری 28 بهمن 1398

    سلام چن نفر در پانسیون نوروزی حضور دارن؟

  • میترا 28 بهمن 1398

    ایا امکان اینکه خودمون بخوایم تو‌ پانسیون عید اشپزی کنیم هست؟پانسیون چه امکاناتی داره؟

  • خسروی 29 بهمن 1398

    ظرفیت پانسیون نوروزی پسرانه چقدر است؟

  • dalir 29 بهمن 1398

    اردو نوروز در کدام دانشکده دانشگاه خواجه نصیر برگزار میشود؟

  • الینا 30 بهمن 1398

    ایا کلاس نکته و تست هم در اردو نوروز برگزار میکنید؟

  • بهاری 30 بهمن 1398

    سلام ببخشید من دخترم کمی مشکل روحی دارن میخواستم بدونم در اردوی نوروز پزشک هم حضور دارن که اگه حال دخترم بد شد رسیدگی کنن؟

  • مارال 3 اسفند 1398

    سلام ظرفیت پانسیون های دخترانه و پسرانه چقدر است؟

  • یاسمن 3 اسفند 1398

    سلام وقت بخیر من کلاس دهم هستم اگر امسال بخواهم اردوی نوروزی دانشگاه شهید بهشتی تهران را شرکت کنم میتوانم از ۶ تا١٢ شرکت کنم ؟(درواقع تاریخ را خودم مشخص کنم)؟

  • رحیمیان 4 اسفند 1398

    سلام برای ثبت نام اردوی نوروزی چکار باید بکنم؟

    • AmoozeshCenter 5 اسفند 1398

      سلام – برای دریافت مشاوره در رابطه با اردوی نوروزی می توانید با شماره های مؤسسه موفقیت تماس حاصل نمایید. ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰ – ۰۲۱۲۲۸۷۱۴۹۶

  • مهابادی 4 اسفند 1398

    برای دانش آموزان شهرستانی خوابگاهم دارید تو اردوی عید؟

    • AmoozeshCenter 5 اسفند 1398

      سلام بله از دوم تا دوازدهم فروردین در دانشکده برق دانشگاه خواجه نصیر زیر پل سید خندان برگزار می شود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *