0
02122891840

اخذ نمایندگی آزمون تیزهوشان در شهر شما!

پس از درخواست‌های مکرری که به منظور اخذ نمایندگی از موسسه موفقیت وجود داشت، تصمیم بر این شد که نمایندگی برگزاری آزمون به افرادی که تمایل دارند، واگذار شود که تا این لحظه چندین شهر موفق به اخذ نمایندگی آزمون تیزهوشان آموزشگاه موفقیت شده اند؛ برای اطلاعات بیشتر تا پایان همراه ما باشید.


چرا مدارس تیزهوشان؟!

چرا مدارس تیزهوشان؟! - اخذ نمایندگی آزمون تیزهوشان در شهر شما - موسسه موفیت

در سال‌های اخیر، همواره مدارس تیزهوشان موفق به کسب بیشترین تعداد رتبه‌های برتر در آزمون سراسری کنکور و المپیادهای علمی شده اند؛ دلیل این موفقیت را می‌توان برنامه ریزی درست این مدارس و اساتید کاربلد و درجه یک آن‌ها دانست. این موضوع در کنار شهریه مناسب و معقولی که مدارس تیزهوشان در مقایسه با مدارس غیرانتفاعی دارند، باعث شده است که بسیاری از خانواده‌ها و دانش آموزان تمایل به ادامه تحصیل در این مدارس داشته باشند.

همانطور که احتمالا بدانید، این مدارس در پایه ششم به هفتم و همچنین نهم به دهم، آزمونی را تحت عنوان آزمون استعدادهای درخشان برگزار می‌کنند که پذیرفته شدگان در این آزمون می‌توانند در مدارس تیزهوشان ثبت نام کنند.


چگونه می‌توان در آزمون تیزهوشان پذیرفته شد؟

با توجه به اینکه سطح سوالات آزمون تیزهوشان در مقایسه با امتحانات مدرسه بسیار بالاتر است، تقریبا غیرممکن است که کسی بتواند تنها با اکتفا به موارد تدریس شده در کتاب و جزوه مدرسه در این آزمون قبول شود. در ادامه بهترین راه‌های قبولی در آزمون تیزهوشان را که دانش آموزان زیادی از آن‌ها نتیجه گرفته اند را به شما آموزش داده ایم.

۱) آمادگی ذهنی

پیش از اینکه شما حتی برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان اقدام نمایید، لازم است تا از لحاظ ذهنی آمادگی لازم را برای شرکت در آزمون تیزهوشان داشته باشید و این توانایی را در خود ببینید که با تلاش و کوشش می‌توانید از پس آزمون دشوار تیزهوشان بربیایید و در مدارس تیزهوشان تحصیل کنید.

۲) آگاهی دقیق از سرفصل‌ها و مباحث آزمون

آزمون تیزهوشان برخلاف بسیاری از آزمون‌های ورودی، مباحث متفاوتی را شامل می‌شود که عدم آگاهی از آن‌ها باعث خواهد شد شما شانس کمتری برای قبولی داشته باشید. در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، تنها سوالات هوش و استعداد تحلیلی مطرح می‌شود و بخش دوم آن زمان کمتری دارد و دانش آموزان می‌بایست سرعت عمل و دقت زیادی داشته باشند. به عبارت دیگر هیچ سوال مستقیمی از کتب درسی دانش آموزان تحت عنوان علوم، ریاضی و ادبیات و … مطرح نمی‌شود.

اما برخلاف دانش آموزان ورودی پایه هفتم، دانش آموزان ورودی پایه دهم در آزمون تیزهوشان نهم به دهم، علاوه بر سوالات استعداد تحلیلی، می‌بایست به سوالات استعداد تحصیلی که از دروس ریاضی، علوم، فارسی، مطالعات اجتماعی و قرآن و معارف اسلامی پاسخ صحیح بدهند که از پایه هشتم و نهم مطرح می‌شود.

۳) برنامه ریزی

اگر قصد شرکت در آزمون تیزهوشان با آمادگی بالا را دارید، داشتن یک برنامه ریزی اصولی و اجرای دقیق آن می‌تواند کمک قابل توجهی به شما بکند. با توجه به اینکه شما می‌بایست برای آمادگی علاوه بر دروس مدرسه، تست زنی نیز داشته باشید و مباحث فراتر از کتاب درسی را نیز بیاموزید، شاید بدون برنامه ریزی این کار برایتان امکان پذیر نباشد.

۴) شرکت در کلاس‌ها و آزمون شبیه‌ساز تیزهوشان

شاید بهترین راهکار موجود برای قبولی در آزمون تیزهوشان را بتوان شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان دانست. در این کلاس‌ها در صورتی که دارای کیفیت مناسبی باشند، هر آنچه که برای قبولی در آزمون تیزهوشان لازم دارید را به شما می‌آموزند و با خدمتی همچون مشاور و پشتیبان تحصیلی، آزمون شبیه ساز استاندارد، تکالیف و … سطح علمی دانش آموزان را بالا برده و آن‌ها را برای قبولی در آزمون اصلی آماده می‌کنند.


چرا آزمون‌های شبیه ساز موسسه موفقیت؟!

چرا آزمون‌های شبیه ساز موسسه موفقیت؟! - اخذ نمایندگی آزمون تیزهوشان در شهر شما - موسسه موفیت

آزمون‌های آمادگی تیزهوشان موسسه موفقیت، به شما فرصتی می‌دهند تا با سبک سوالات آزمون ورودی تیزهوشان آشنا شوید. شرکت در این آزمون‌ها و شبیه‌سازی شرایط آزمون ورودی به شما کمک می‌کند تا نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید و همچنین به کاهش استرس برای شرکت در آزمون اصلی بپردازید. موسسه موفقیت، به عنوان بزرگترین مرکز آموزشی برای ورود به مدارس برتر، با بهره‌گیری از اساتید مجرب آزمون‌های شبیه‌ساز تیزهوشان را برگزار می‌کند. این آزمون‌ها به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شوند تا دانش‌آموزان بتوانند در هر یک از آنها ثبت نام کنند.از مهم‌ترین نقاط قوت این آزمون‌ها نسبت به سایر موسسات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱٫ تطابق ۱۰۰% سوالات و مباحث با مباحث تیزهوشان؛ در این آزمون‌ها هیچ مبحث اضافه یا کمتری مورد سوال قرار نمی‌گیرد.

۲٫ سوالات استاندارد و مطابق با سطح سوالات آزمون ورودی؛ این آزمون‌ها سوالاتی با سطح و استاندارد آزمون ورودی اصلی به شما ارائه می‌شود.

۳٫ بودجه‌بندی دقیق و معرفی منابع مطالعاتی؛ موسسه موفقیت منابع مطالعاتی منطبق بر آزمون را برای دانش‌آموزان معرفی کرده و بودجه‌بندی دقیقی را ارائه می‌دهد.

۴٫ امکان دسترسی به دوره‌های آموزشی آنلاین، حضوری و آفلاین؛ موسسه موفقیت انواع دوره‌های آموزشی را ارائه می‌دهد تا دانش‌آموزان بتوانند به شیوه‌های مختلف آموزش ببینند.

۵٫ ارائه ویدئوهای تحلیل آزمون و کارنامه دقیق بعد از هر آزمون؛ این امکان به دانش‌آموزان ارائه می‌شود تا نتایج خود را بهبود ببخشند.

۶٫ داشتن بزرگترین جامعه آماری آزمون شبیه‌ساز تیزهوشان حضوری و آنلاین؛ این جامعه آماری به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد تا با دیگر شرکت‌کنندگان تعامل کنند و از تجربیات آنان بهره‌مند شوند.


نمایندگی آزمون تیزهوشان موسسه موفقیت در شهر شما!

افرادی که تمایل به اخذ نمایندگی آزمون‌های آزمایشی موسسه موفقیت را دارند، می‌توانند برای اطلاع از جزئیات و شرایط این فرایند با شماره ۰۹۱۲۰۰۶۹۶۹۲ با مدیریت آموزشگاه آقای سهیل ربیعی، در پیامرسان بله در ارتباط باشند.


سخن پایانی

امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد. با توجه به ظرفیت محدود نمایندگی برای هر شهر، اگر تمایل به اخذ نمایندگی آزمون تیزهوشان دارید، هر چه سریع‌تر اقدام نمایید. همچنین به شما پیشنهاد می‌دهیم که مقاله «نحوه حل صحیح و سریع سوالات تستی آزمون تیزهوشان!» را مطالعه نمایید.

4/5 - (4 امتیاز)
دیدگاه کاربران
  • محمد مظفری 29 فروردین 1403

    ببخشید تو چه شهرهایی شعبه دارید؟

    • movafaghiat 8 اردیبهشت 1403

      درود بر شما فعلا در برخی مراکز استان ها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *