0
02122891840

پانسیون مطالعاتی چیست؟

پانسیون مطالعاتی، واژه ای که تا چند سال پیش خیلی خبری از آن نبود و شاید تنها افرادی که به سفر های خارحی میرفتند این واژه را شنیده بودند. با اینحال در سال های اخیر بارها واژه پانسیون مطالعاتی را شنیده ایم. اما پانسیون مطالعاتی چیست؟ در ادامه با آموزش سنتر همراه باشید.

تماس با پانسیون مطالعاتی VIP موفقیت : ۲۲۸۹۱۸۴۰ – ۲۲۸۷۱۴۹۶

پانسیون مطالعاتی موفقیت به دلیل شرایط کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است

برای مشاهده شرایط کامل پانسیون مطالعاتی VIP موفقیت روی دکمه قرمز کلیک کنید.

پانسیون مطالعاتی موفقیت - پانسیون مطالعاتی چیست


پانسیون مطالعاتی مفهومی جدید در آموزش ایران

اگر از نسل های پیشین و متولدین دهه باشید، احتمالا واژه پانسیون مطالعاتی خیلی برایتان آشنایی ندارد، به خصوص در زمان جوانی و دوره درس و کنکور احتما به ندرت این واژه را شنیده باشید. اما به لطف پیشرفت و ورود تکنولوژی در عرصه های مختلف، دیگر در عصر ارتباطات زندگی می کنیم و به مرور مفاهیم جدید به زندگی روزمره مان وارد می شود.

پانسیون مطالعاتی یا Study Boarding مفهومی جدید در آموزش ایران - پانسیون مطالعاتی

پانسیون مطالعاتی یا Study Boarding در حقیقت نوعی از کتابخانه های خصوصی است که دارای طراحی خاص و منحصر به فردی برای مطالعه است. در حقیقت فضای پانسیون های مطالعاتی به گونه ای در نظر گرفته می شود که شرایط و محیط را برای داوطلبان کنکور در بهترین راه ممکن فراهم سازد. در این بخش از محتوا توصیه می کنیم در بررسی اردوی عید نیز با آموزش سنتر همراه ما باشید.

مسلما می دانید که برای رسیدن به موفقیت در کنکور به عنوان یکی از مهمترین مراحل تحصیلی و زندگی فردی، باید به رعایت اصول خاصی بپردازید. دقت و آرامش محیط در حین مطالعه یکی از مهمترین نکاتی است که باید در زمان درس خواندن برای کنکور به آن اهمیت بدهید. البته در این میان نباید از اهمیت مشاوره تحصیلی کنکور غافل باشید.

پانسیون های مطالعاتی دقیقا محیط هایی هستند که چنین امکانی را با شرایطی ویژه برای شما فراهم می کنند. اما شاید بپرسید که پانسیون مطالعاتی و کتابخانه های عمومی چه تفاوتی دارند؟


تفاوت پانسیون مطالعاتی با کتابخانه های عمومی چیست؟

تفاوت پانسیون مطالعاتی با کتابخانه های عمومی چیست؟ - پانسیون مطالعاتی

مهمترین نکته در فضای پانسیون های مطالعاتی وجود فضای خصوصی آنهاست. پانسیون ها معمولا ظرفیت های کمتری در مقایسه با کتابخانه های عمومی دارند. همچنین ساعات حضور در کتابخانه های خصوصی یا همان پانسیون ها بیشتر بوده و دانش آموزان می توانند زمان بندی بهتری برای مطالعه خود در نظر بگیرند. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری دارید پیشنهاد می کنیم به بررسی بهترین پانسیون مطالعاتی شرق تهران نیز بپردازید.

از دیگر مزایای موجود در بحث تفاوت پانسیون های مطالعاتی و کتابخانه های عمومی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • در کتابخانه های خصوصی امکان استفاده از خدمات مشاوره آموزشی درسی برای شما وجود دارد.
  • پانسیون های مطالعاتی با حضور مشاوران درسی کنترل می شود که امکان نظارت بر عملکرد دانش آموزان را فراهم می کند.
  • برخی از پانسیون های مطاله ای دارای برنامه های غذایی خاص برای پذیرایی از دانش آموزان هستند. بدین معنا که در وعده های خاصی مانند صبحانه، میان وعده و موارد مشابه از دانش آموز پذیرایی می شود.
  • تمام افرادی که در کتابخانه های خصوصی قرار دارند، نیروهایی آموزش دیده و با تحصیلات مرتبط هستند تا بهترین تاثیر را بر مطالعه دانش آموز داشته باشند.

البته این موارد تنها مزایای موجود در بحث استفاده از پانسیون های مطالعاتی نیستند و سعی برآن بود تا مهمترین موارد عنوان شوند. در این بخش از مقاله پیشنهاد می کنیم به بررسی تاثیر کلاس کنکور در موفقیت نیز بپردازید، با این توضیحات می توانم به بررسی سوال بعدی بپردازیم.


حضور در کتابخانه های خصوصی چه تاثیر در مطالعه دانش آموزان دارد؟

مسلما قرار گرفتن در محیط های خاص باعث افزایش اعتماد به نفس و کارایی افراد می شود. این امر در مطالعه نیز به خوبی مشهود است. همه افراد می توانند در محیط کتابخانه های عمومی مطالعه کنند، اما همانطور که می دانید این محیط های عمومی هستند! لذا افراد مختلفی در آن حضور دارند و حتی ممکن است منجر به مشاوره های غلط، کاهش انگیزه و حواس پرتی دانش آموزان شود.

در پانسیون های مطالعاتی دانش آموز در محیطی اختصاصی و تحت نظارت قرار دارد تا احساس راحتی و تمرکز بیشتری در مطالعه داشته باشد. همچنین با وجود افراد مشوق برای تحصیل و مشاوران آموزشی، انگیزه افراد نیز تقویت می شود تا بهترین بازدهی در مطالعه را داشته باشند.

مطالعه در منزل و یا کتابخانه های عمومی به مرور منجر به بی انگیزگی و یکنواختی در شرایط می شود که تاثیری منفی در مطالعه دانش آموزان، و بالطبع نتیجه کنکور یا امتحانات آنها دارد. در پایان به بررسی آخرین نکته می پردازیم.


پانسیون مطالعاتی موسسه موفقیت چه خدمات و مزایایی دارد؟

در موسسه آموزشی موفقیت بر اساس برنامه زمان بندی شده و هفتگی اساتید مجرب کنکور و همچنین رتبه های تک رقمی در موسسه حضور پیدا کرده و در کنار دانش آموزان خواهند بود. همچنین در هر روز توسط مشاور کنکور به سوالات و مشکلات درسی دانش آموزان پرداخته می شود و با ارائه پاسخ کامل مشکلات احتمالی دانش آموز به بهترین نحو ممکن برطرف می شود.

با این تدابیر دیگر نیازی به صرف هزینه های گزاف و استفاده از معلم های خصوصی وجود ندارد. همچنین در کتابخانه خصوصی موسسه موفقیت برای هر دانش آموز پشتیبانی خصوصی در نظر گرفته می شود که همگی در زمره رتبه های تک رقمی کنکور قرار دارند و نیروهایی حرفه ای و متخصص هستند.

از دیگر خدمات مناسبی که در پانسیون موسسه موفقیت در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد می توانیم به استفاده از موسیقی در محیط اشاره کنیم. در راستای افزایش سطح انگیزه تحصیل و کاهش استرس دانش آموزان حاضر در پانسیون، در زمان هایی مشخصی به پخش ویس های انگیزشی پرداخته می شود تا بازدهی مطالعاتی افراد بهبود پیدا کند.

همچنین فضای پانسیون کاملا مجهز در نظر گرفته شده است تا به خوبی نیاز های دانش آموزان پاسخ داده شده و برطرف شود. به منظور اعتماد خانواده ها نیز ورود و خروج افراد در موسسه تحت نظارت دقیق قرار دارد تا از بروز هرگونه نا امنی و خطر جلوگیری شود.

در پایان به این نکته اشاره می کنیم که امور موسسه با نظم و جدیتی مثال زدنی مدیریت می شود تا تمام شرایط لازم برای موفقیت دانش آموزان فراهم شده و بهترین آینده تحصیلی را برای فرزندان شما رقم بزنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های اعلام شده تماس حاصل نموده و مشاوره های آموزشی لازم را دریافت کنید.


سخن پایانی

امیدواریم این مطلب در رابطه با پانسیون مطلاعاتی مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و پاسخ سوال «پانسیون مطالعاتی چیست؟» را گرفته باشید. با توجه به شیوع بیماری کرونا پانسیون مطالعاتی موفقیت تعطیل شد و در حال حاضر کلاس های تیزهوشان موسسه موفقیت در این مجموعه برگزار می‌شوند. اما اگر در رابطه با کلیت پانسیون مطالعاتی سوال و یا ابهامی دارید، می توانید آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

پانسیون مطالعاتی چیست؟

پانسیون مطالعاتی یا Study Boarding در حقیقت نوعی از کتابخانه های خصوصی است که دارای طراحی خاص و منحصر به فردی برای مطالعه است. در حقیقت فضای پانسیون های مطالعاتی به گونه ای در نظر گرفته می شود که شرایط و محیط را برای داوطلبان کنکور در بهترین راه ممکن فراهم سازد. برای آگاهی

تفاوت پانسیون مطالعاتی با کتابخانه های عمومی چیست؟

مهمترین نکته در فضای پانسیون های مطالعاتی وجود فضای خصوصی آنهاست. پانسیون ها معمولا ظرفیت های کمتری در مقایسه با کتابخانه های عمومی دارند. همچنین ساعات حضور در کتابخانه های خصوصی یا همان پانسیون ها بیشتر بوده و دانش آموزان می توانند زمان بندی بهتری برای مطالعه خود در نظر بگیرند.

4.3/5 - (19 امتیاز)
دیدگاه کاربران
  • محمدعلی 21 دی 1398

    سلام خسته نباشن
    ایا من در طول روز در اردوی نوروز اجازه بیرون رفتن دارم؟

    • آموزش سنتر 21 دی 1398

      سلام – در طی اردو داوطلبان میتوانند در صورت خستگی از سالن های مطالعه خود حارج شوند و در اتاق استراحت ، حیاط و یا محوطه دانشگاه استراحت کنند و یا درصورتی که نیاز است زود تر اردو را ترک کنند با هماهنگی والدین ،میتوانند این کار را انجام دهند ولی بدون هماهنگی امکان خروج از دانشگاه نیست .

  • بیتا رهرو 22 دی 1398

    سلام تعداد سرپرست های پانسیون چن نفر هست؟

  • صالحی 23 دی 1398

    من با خودم موبایل و لپ تاپ میتونم بیارم؟

    • AmoozeshCenter 24 دی 1398

      سلام – موبایل و وسایل الکترونیکی هنگام ورود جمع آوری میشوند ولی اگر لازم باشد با آن ها درس بخوانید سالن مطالعه ای برای افرادی که خواهان مطالعه با وسایل الکترونیکی هستند در نظر گرفته شده است

  • زهرا دلاوری 25 دی 1398

    سلام من ناراحتی قلب دارم شما در پانسیون مطالعاتی نوروز پزشک هم دارید که اگر حالم بد شد مراجعه کنم بهشون!

  • علی اکبر 30 دی 1398

    ایا تو کتابخونه درس خوندن مفید نیست؟ نمیتونیم تو کنکور رتبه بیاریم؟

  • رویا 11 خرداد 1399

    سلام میخوام بدونم اگه من خوابم گرفت جایی برای استراحت دارین؟

  • رفعتی 11 خرداد 1399

    سلام ایا برای خودم باید نهار بیارم؟

  • مهدییار 12 خرداد 1399

    سلام میخواستم بدونم با توجه به شرایط کرونا ایا پروتکل های بهداشتی در پانسیون شما رعایت میشه؟

  • رازقی نیا 12 خرداد 1399

    ببخشید تو این وضعت بیماری چند نفر در پانسیون حضور دارند؟

  • رائفی 13 خرداد 1399

    سلام الان که کرونا کاملا برطرف نشده نهار و خوراکی خودمون باید بیاریم؟

  • میلادی 13 خرداد 1399

    سلام تایم حضورمون در پانسیون مطالعاتی در ایام کرونا به چه صورتی است؟

  • حامدی 17 خرداد 1399

    سلام ایا تخفیف میزارین برای ثبت نام دوره تیرماه؟

    • AmoozeshCenter 20 خرداد 1399

      سلام امکان تخفیف هست ولی شما دوست عزیز میتوانید از تخفیف خرداد ماه استفاده کرده و ثبت نام کنید،همچنین برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های پانسیون تماس حاصل نمایید:۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰ – ۰۲۱۲۲۸۷۱۴۹۶

  • علینژاد 17 خرداد 1399

    سلام پانسیون مطالعاتی ایا کلاس های جمع بندی داره در پایان دوره؟

  • محبی 19 خرداد 1399

    سلام با توجه به شرایط کرونا ایا محیط پانسیون مطالعاتی هروز ضدعفونی میشه؟

    • AmoozeshCenter 20 خرداد 1399

      سلام، بله بصورت مکرر محیط مطالعه و سالن پانسیون مطالعاتی ضدعفونی شده و تمام پروتکل های بهداشتی رعایت میشود

  • دهکردی 19 خرداد 1399

    سلام ایا کمدی برای اینکه بتونم وسایلمو قرار بدم تو پانسیون مطالعاتی وجود داره؟

    • AmoozeshCenter 20 خرداد 1399

      با سلام، بله برای تمام کسانی که در پانسیون مطالعاتی حضور دارند کمد برای قراردادن وسایل شان در نظر گرفته شده است.

  • Aida 25 مرداد 1399

    سلام دوران کرونا هم هستین؟

    • AmoozeshCenter 21 بهمن 1399

      بله ولی با تعداد بسیار محدود

  • زهرا مددی 21 دی 1399

    سلام من سال قبل برای کنکور اینجا بودم . واقعا یکی از بهترین پانسیون مطالعاتی هست که تا حالا دیدم .

  • درسا رضایی 21 دی 1399

    با سلام و خسته نباشید میشه بگید هزینه پانسیون مطالعاتی چقدر هست؟

    • AmoozeshCenter 21 بهمن 1399

      هزینه ها بسته به شرایط ممکنه فرق بکنه برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن مجموعه تماس بگیرید . ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰ – ۰۲۱۲۲۸۷۱۴۹۶

  • آرزو رحیمی 21 دی 1399

    سلام . می خواستم بپرسم پانسیون مطالعاتی کنکور هست یا همه می تونن استفاده کنن

    • AmoozeshCenter 21 بهمن 1399

      بله همه میتونن استفاده کنن

  • علیرضا محمدی 21 دی 1399

    برا کسایی که خونشون شرق تهران هست پانسیون مطالعاتی موفقیت خیلی خوبه . من دخترم دو سال پیش اونجا میرفت و شرایطش خیلی خوب بود

  • مائده حق نویس 25 دی 1399

    سلام ، من میخوام تو پانسیون مطالعاتی تون ثبت نام کنم ولی متوجه نشدم ساعت کاری پانسیون دقیقا ساعت چند تا چند هست ؟

    • AmoozeshCenter 21 بهمن 1399

      سلام
      ساعت پیش فرضش ۷:۳۰ تا ۱۰:۳۰ شب هست ولی به خاطر محدودیت تردد الان تا ۸ شب هست.

  • ساغر اشرفی 27 دی 1399

    سلام خسته نباشید می خواستم بپرسم در ایام کرونا باز هستید؟

    • AmoozeshCenter 21 بهمن 1399

      بله با تعداد کم و محدود

  • مهدیه 5 آبان 1400

    خوابگاه هم داره؟!

    • AmoozeshCenter 22 آبان 1400

      در حال حاضر پانسیون مطالعاتی موفقیت خوابگاه ندارد. ولی در ایام عید و اردو عید شرایط خوابگاه هم فراهم میگردد.

  • سارا 18 خرداد 1401

    هنوز مشخص نیست که پانسیون مطالعاتی چه زمانی باز میشه؟

    • movafaghiat 18 خرداد 1401

      سلام
      خیر زمان دقیقش هنوز مشخص نیست اما به محض باز شدن پانسیون از طریق سایت آموزش سنتر اطلاع رسانی خواهد شد.

  • فاطمه 29 آذر 1402

    برای دانش آموزان هم امکانات دارید؟مثلا پایه هفتم یا نهم

    • movafaghiat 9 دی 1402

      پانسیون مطالعاتی موفقیت مدتی است کلا جمع شده است و فعالیت نمیکند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *