0
02122891840

اردوی نوروزی دانشگاه شهید بهشتی، تجربه حضور در بهترین دانشگاه کشور پیش از کنکور!

اردوی نوروزی دانشگاه شهید بهشتی نه تنها تجربه حضور در یکی از بهترین دانشگاه های کشور را فراهم می کند، بلکه می تواند به عنوان مکانی ایده آل برای روزهای عید به حساب آید. حضور داوطلبان کنکور در این اردو چیزی فراتر از یک پانسیون مطالعاتی ساده است؛ دانش آموزان می توانند در فضای دانشگاه شهید بهشتی در کنار مطالعه دروس خود، برداشت بهتری از میزان آمادگی خود نسبت به کنکور به دست آورند. این چیزی است که در هیچ اردوی مطالعاتی نوروز قابل مشاهده نیست؛ با آموزش سنتر همراه باشید.


چرا اردوی دانشگاه شهید بهشتی؟

دانشگاه شهید بهشتی یکی از معتبرترین دانشگاه های ایران است که در سال ۱۳۳۸ و به دستور محمدرضا پهلوی تأسیس شد و سنت یک دانشگاه کلاسیک را با یک کاراکتر پویا و ماهیت علمی مدرن و بین رشته ای ترکیب کرده است. از سال ۱۳۶۹، این دانشگاه تأکید بیشتری روی برنامه های تحصیلات تکمیلی، به ویژه دکترا و مسائل مربوط به تحقیقات دارد، در حالی که هنوز هدف آن ارتقاء کیفیت کلیه دوره های تحصیلی خود است.

چرا اردوی دانشگاه شهید بهشتی؟ - اردوی نوروزی دانشگاه شهید بهشتی - اردو مطالعاتی عید نوروز شهید بهشتی تهران - موسسه موفقیت

;”>دانشجویان این دانشگاه نه تنها در ایران بلکه در منطقه ای از یک محیط دانشگاهی برجسته و با ارزش تحصیل می کنند. دانشگاه و اعضای آکادمی در بسیاری از زمینه ها در صدر تحقیقات جهانی قرار دارند و تدریس از آخرین تحولات هر رشته اطلاع رسانی می شود. دانشگاه شهید بهشتی به ویژه برای رشته های پزشکی و دندان پزشکی در میان داوطلبان کنکور از محبوبیت بالایی برخوردار است. آنچه که باعث شده است تا اردو نوروزی دانشگاه شهید بهشتی تا این اندازه مؤثر باشد، در وهله اول به خود دانشگاه و سپس به خدمات ارائه شده توسط مؤسسه آموزش سنتر باز می گردد. اردوهای مطالعاتی نوروز این دانشگاه مجموعه ای از خدمات بی نظیر را ارائه می دهد تا هدفش که موفقیت دانش آموزان در کنکور است را اجابت کند.


خدمات مؤسسه موفقیت برای اردوی نوروزی دانشگاه شهید بهشتی!

خدمات مؤسسه موفقیت برای اردوی نوروزی دانشگاه شهید بهشتی! - اردو مطالعاتی نوروز - اردوی عید نوروز شهید بهشتی - موسسه موفقیت

دانش آموزان کنکوری بدون شک به دنبال آموزشگاه یا مؤسسه ای هستند که بهترین خدمات را برای اردو نوروزی فراهم کنند، اما خدمات مؤسسه موفقیت چه مواردی هستند که باعث شده اند تا این مرکز آموزشی تا این اندازه محبوب همگان باشد! برگزاری اردو در محیط دانشگاه را شاید باید بهترین ویژگی این مؤسسه و تفاوت آشکار آن با دیگر مراکز آموزشی دانست. حضور دانش آموزان در محیط دانشگاه منجر به افزایش انگیزه و اعتماد به نفس در آن‌ها می شود، زیرا می توانند خود را در آینده در چنین دانشگاهی معتبری تصور کنند. این موضوع به اندازه ای از نظر روانی می تواند مؤثر باشد که مؤسسه موفقیت به خوبی آن را برنامه خود قرار داده و بهترین اردوی نوروزی را برگزار می کند.


برنامه روزانه در اردو نوروزی دانشگاه شهید بهشتی

روزها و ساعات برگزاری اردو در بسیاری از آموزشگاه ها و مراکز کنکور به مدت ۱۰ روز و از ساعت ۷ صبح تا ۵ بعد از ظهر است؛ اما مؤسسه فرهنگی آموزشی موفقیت در اقدامی انقلابی، روزهای اردو را به ۱۳ روز و ساعات آن را از ۷ صبح تا ۱۰ شب افزایش داده است. همین افزایش زمان باعث می شود داوطلبان کنکور بتوانند از همه ساعات خود در روزهای طلایی عید نوروز کمال استفاده را ببرند. در تمام روزهای اردو نوروزی دانشگاه شهید بهشتی، اساتید برجسته در کنار مشاوران کار آزموده نیز حضور پر رنگی دارند. آن‌ها به دانش آموزان در روند مطالعاتی مؤثر، رفع اشکال و شناسایی نقاط ضعف و قوت کمک می کنند. اردو عید نوروز تیزهوشان ششم

اساتید و مشاوران همچنین به حل مسئله، برگزاری آزمون های آزمایشی، نکات کنکوری و هر فعالیتی که منجر به آمادگی هر بیشتر داوطلبان می شود، کمک می کنند. اما یکی دیگر از مزایای بی مانند مؤسسه آموزش سنتر برای این اردو، حضور دانشجویان معتبر دانشگاه های کشور است که قبلاً در اردوهای نوروزی مؤسسه شرکت داشتند. این دانشجویان عزیز برای افزایش انگیزه و خودباوری به این اردو اضافه شده اند و تا بتوانند به دانش آموزان کنکوری نکات لازم و تجارب خود را در اختیارشان قرار دهند.

برای داوطلبان غیر تهرانی نیز مؤسسه آموزش سنتر برنامه ویژه تدارک دیده است. دانش آموزان کلیه شهرهای کشور می توانند از طریق سرویس رفت و برگشت که توسط مؤسسه پشتیبانی می شود در این اردوها شرکت کنند. مؤسسه برای راحتی بیشتر این دانش آموزان عزیز خوابگاه مجهز نیز تدارک دیده است. لحاظ کردن وعده غذایی مناسب و اختصاص میز استاندار و بزرگ به هر دانش آموز از دیگر خدمات بی نظیر مؤسسه آموزش سنتر برای داوطلبان کنکور است. شما یقیناً این شرایط را در هیچ جای دیگر نخواهید دید. اردو عید نوروز تیزهوشان نهم


اهمیت شرکت در اردوی نوروزی دانشگاه شهید بهشتی

توصیه ما به والدین و دانش آموزان این است که از دوران طلایی خود در روزهای عید نهایت استفاده را ببرند. نوروز به دلیل فراغت دانش آموزان از مدرسه و داشتن زمان مطالعاتی فراوان، به عنوان بهترین زمان ممکن برای آمادگی هر چه بیشتر در کنکور شناخته می شود. پس بدون آنکه اتلاف وقت و زمان که ارزشمندترین دارایی شما است، با تفکر بهتر و برنامه ریزی دقیق تر، روزهای نوروز را برای خرید پُلی به سوی موفقیت تبدیل کنید. شما می توانید اردو نوروزی دانشگاه تهران را نیز جز بهترین دانشگاه های برای اردو نوروزی محسوب می شود.

شما می توانید برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در اردوی عید موسسه موفقیت در سال ۱۴۰۲ با شماره تلفن موسسه موفقیت (۲۲۸۹۱۸۴۰-۰۲۱) تماس حاصل فرمایید.

چرا اردوی دانشگاه شهید بهشتی؟

دانشگاه شهید بهشتی یکی از معتبرترین دانشگاه های ایران است که در سال ۱۳۳۸ و به دستور محمدرضا پهلوی تأسیس شد و سنت یک دانشگاه کلاسیک را با یک کاراکتر پویا و ماهیت علمی مدرن و بین رشته ای ترکیب کرده است. از سال ۱۳۶۹، این دانشگاه تأکید بیشتری روی برنامه های تحصیلات تکمیلی، به ویژه دکترا و مسائل مربوط به تحقیقات دارد، در حالی که هنوز هدف آن ارتقاء کیفیت کلیه دوره های تحصیلی خود است.

آیا اردوی عید نوروز دانشگاه شهید بهشتی سال ۱۴۰۲ برگزار می شود؟

با توجه به کاهش بیماری کویید-۱۹ در ایران و واکسیناسیون سراسری، موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت قصد دارد امسال اردوی مطالعاتی عید نوروز ۱۴۰۲ را برگزار نماید اما محل دقیق برگزاری اردوی نوروز امسال موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت تا این لحظه هنوز مشخص نشده است. به محض قطعی شدن مکان اردو نوروز در این مطلب و سایر صفحات مرتبط با اردوی نوروزی موسسه موفقیت قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن موسسه موفقیت (۲۲۸۹۱۸۴۰-۰۲۱) تماس حاصل فرمایید.

4.2/5 - (5 امتیاز)
دیدگاه کاربران
  • مهدی 21 دی 1398

    سلام تست هم با ما کار میشود در طول اردوی نوروز؟

  • علی محمدی 22 دی 1398

    سلام برای پرداخت هزینه چک هم میتوانیم بدهیم؟

  • زهرا بخشایش 23 دی 1398

    سلام‌ ایا در دوره اردو میتوانیم در ازمون های خارج از اردو هم شرکت کنیم؟

  • ساناز 24 دی 1398

    چن نفر سرپرست داره اردوی نوروز؟

  • مهران 25 دی 1398

    شرایط شرکت در اردوی نوروز دانشگاه بهشتی و دانشگاه خواجه نصیر چیه؟

  • فاطمه 28 دی 1398

    اگه‌اردوی دانشگاه بهشتی بریم غذا هم از سلف دانشگاه بهمون میدین؟

  • مهران محمدی 30 دی 1398

    سلام نهار اردوی نوروز از کجا تهیه میشود؟

  • فاطمه 29 بهمن 1398

    ایا برای شرکت در اردوی نوروز باید حجاب کاملی داشته باشیم؟

  • فهمیه راهب 29 بهمن 1398

    رفع اشکال ها در پانسیون نوروزی به چه صورتی انجام میشود؟

  • ستایش 30 بهمن 1398

    ایا در پانسیون نوروز سالن مطالعه و میزهای شخصی برای هر دانش اموز وجود داره؟

  • لاله 30 بهمن 1398

    سلام بهمون برنامه ریزی درسی ام میدین تو اردوی نوروز؟

  • mohadese 3 اسفند 1398

    سلام وقت بخیر برای ارشد هم اردو مطالعاتی دارید؟

  • haniye 3 اسفند 1398

    سلام خسته نباشید هزینه ی اردو مطالعاتی چقدر است؟ و چند روز از چه ساعتی تا چه ساعتی است؟

  • بهار 4 اسفند 1398

    اردوی نوروزی چند روزه هستش؟

    • AmoozeshCenter 5 اسفند 1398

      سلام- ۱۳ روزه از ۲۷ام تا ۱۲ به استثنای ۲۹ام و یکم

  • مهتا 4 اسفند 1398

    سلام پانسیون نوروزی دخترانه کجاست مکانش؟

    • AmoozeshCenter 5 اسفند 1398

      سلام – روبه روی متروی شریعتی واقع در برج مینا برای اطلاع از شرایط با شماره های مؤسسه تماس بگیرید. ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰ – ۰۲۱۲۲۸۷۱۴۹۶

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *