0
02122891840

مزایای حضور در پانسیون کنکور چیست؟

آنچه که حضور در پانسیون کنکور را تا این اندازه مؤثر و کاربردی ساخته است، عموماً بر مزایای این محیط فوق‌العاده برای یادگیری استوار می باشد. تعجب نکنید، دنیای ما به ندرت محیطی ساکت است! هر آن با شنیدن صدای آژیر، مکالمات تلفن، تیک تاک ساعت، عبور و مرور افراد به اتاق و هر عامل دیگری، رشته تفکراتمان در هنگام مطالعه پاره شود. دانش آموزان کنکوری برای گذراندن زمان خود به بهترین نحو ممکن، به دنبال ایده آل ترین محیط برای مطالعه دروس مربوطه هستند. در حقیقت، پانسیون برای کنکوری ها مزایای عمیق‌تری را ارائه می دهد که بسیاری از ما از به درستی آن‌ها آگاه نیستیم؛ با مؤسسه آموزشی موفقیت همراه باشید.

فواید پانسیون کنکور

تحقیقات نشان داده است که پانسیون کنکور دارای مزایای قابل توجهی است که باعث ایجاد شرایط ایده آلِ مطالعاتی می شود. این فواید به دو دسته فیزیولوژیکی و روان‌شناختی تقسیم می شوند:

مزایای فیزیولوژیکی پانسیون کنکور

شرایط فیزیولوژیکی به وضعیت فیزیکی و بدنی دانش آموزان و ارتباط آن با ذهن و تمرکز مرتبط می شود، این شرایط می تواند جوانب مثبت زیر را داشته باشد.

  • به دلیل وجود سکوت مطلق در پانسیون، فشار خون در تمام طول زمان مطالعه در حالت متعادل است.
  • سکوت مطلق، نور مناسب، تهویه مطبوع، همگی سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند.
  • فضای پانسیون به رشد سلول های جدید مغزی کمک می کند. یک مطالعه علمی نشان داد که تنها دو ساعت مطالعه در پانسیون می تواند سلول های جدیدی را در ناحیه هیپوکامپ ایجاد کند، ناحیه ای از مغز که با یادگیری، به یاد آوردن و احساسات مرتبط است.
  • با کاهش سطح کورتیزول خون و آدرنالین، فضای ایده آل پانسیون کنکور استرس را کاهش می دهد. علاوه بر این، طبق یک مطالعه علمی، ساعت ها حضور در محیطی آرام با سکوت مطلق، تنش در بدن و مغز تسکین می یابد. این به تغییرات فشار خون و گردش بهتر خون در مغز نسبت داده می شود.
  • پانسیون کنکور به دلیل فراهم آوردن محیطی آرام، منجر به تنظیم مناسب هورمون و تعامل سیستم های مرتبط با هورمون بدن می شود.

توصیه می کنیم در بررسی اردو نوروز نیز با ما همراه باشید و زمانی را برای بررسی بهترین موسسه برگذارکننده اردو نوروز نیز اختصاص دهید.

مزایای روان‌شناختی پانسیون کنکور

خلاقیت: پانسیون مطالعاتی منجر به افزایش تمرکز شده و به خلاقیت ذهنی کمک می کند. وجود فضایی برای رشد بهتر فکری در جهت یادگیری، به دانش آموزان این فرصت را می دهد الهام بخش باشد. بدون وجود کوچک‌ترین عامل برای حواس پرتی، الهامات فکری ناشی از تمرکز عمیق هستند.

آگاهی از محیط اطراف: هنگامی که در پانسیون کنکور احساس راحتی دارید، در مسیر یادگیری بیشتر متوجه تغییر خاصی در توانایی های خود خواهید شد. محیط اطراف و دنیای درونی انسان مکمل یکدیگر هستند، هرچه قدر موارد آزاردهنده از فضای اطراف به حداقل برسد، ذهن بیشتر آماده پذیریش چیزهای جدید خواهد بود.

تغییر عادات: فضای مطالعاتی پانسیون اجازه می دهد تا بازتابی فراتر از درون خود به دست آورید. این قابلیت اتصال موضوعات در دنیایی به ظاهر بی نظم و جدا از هم را ارتقا می بخشد. به این معنا که ممکن است شما بیشتر بخواهید عادات خود را اصلاح کنید؛ به یک برنامه خودسازی بپردازید، یک مسیر آموزشی چالش‌برانگیزتری را دنبال کنید، هدف تعیین کنید و سبک زندگی منظم‌تری داشته باشید. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری دارید پیشنهاد می کنیم به بررسی تاثیر پانسیون مطالعاتی در نتیجه کنکور نیز بپردازید.

تقویت نیروی زندگی: به عنوان یک ارگانیسم زنده، جریان نیروی زندگی برای به حداکثر رساندن پتانسیل شما برای داشتن آینده تحصیلیِ درخشان حکم اساسی را ایفا می کند. فضای پانسیون مطالعاتی کنکور به شکلی طراحی شده است (سکوت، نور، تهویه مناسب) تا جریان سالم زندگی که به رشد فکری فرد کمک می کند، به بهترین نحو ممکن برای دانش آموزان جهت رویداد مهمی همانند کنکور مؤثر واقع شود.

بی خوابی: کم بودن مشکلات روزانه و داشتن خیال راحت از فعالیت های برنامه ریزی شده مطالعاتی، به دانش آموزان جهت خوابِ راحت شب کمک شایانی می کند. پانسیون کنکور که هدفش ایجاد محیطی آرام و به دور از مشکلات رایج مطالعاتی است، منجر به ایجاد شرایط زندگی نرمال در دانش آموزان می شود. این معنا استفاده بهینه از روز و خواب راحت در شب است.

پانسیون مطالعاتی کنکور باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

مزایای پانسیون کنکور همگی بر مقدار و کیفیت ویژگی های این محیط وابسته هستند، ویژگی هایی از قبیل:

یک مکان اختصاصی: مطالعه مؤثر به بهترین درجه خود در فضایی انجام می شود که خصوصی، ساکت و عاری از اختلالات باشد. بهترین پانسیون مطالعاتی کنکور باید به هر دانش آموز فضایی شخصی و دائمی اختصاص دهد. در همین راستا می توانید به بررسی نوشتار بهترین بهترین پانسیون مطالعاتی شرق تهران نیز بپردازید.

یک مکان برای ذخیره سازی: طراحی هوشمندانه فضای مطالعه به معنای این است تمام چیزهایی که شما نیاز دارید نزدیک به دستتان باشد. دانش آموزان در پانسیون مطالعاتی باید دارای یک کمد شخصی همراه با کلید برای قرار دادن وسایل مورد نیاز خود باشند.

یک میز مناسب: میز ایده آل باید برای فضای کافی برای لوازم مورد نیاز دانش آموز را داشته و از نظر ابعاد انعطاف پذیر باشد (قد و ابعاد بدنی افراد متفاوت است). پانسیون های کنکور باید میزهای مطالعه مناسبی را در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

یک صندلی راحت: نشستن بر روی صندلی مناسب برای مطالعه در ساعات متمادی از اهمیت بالایی برخوردار است. صندلی باید راحت، نرم و ارگونومیک (مطابق بر فیزیک بدن) باشد. پانسیون های کنکور باید دارای صندلی های مناسب باشند.

مقدار نور کافی: در هنگام خواندن و نوشتن، داشتن نور کافی بسیار مناسب است؛ زیرا چشم ها ممکن است در طولانی مدت دچار خستگی، درد و یا تاری در دید شوند. پس هر پانسیون مطالعاتی باید نورپردازی اصولی را مهیا کند.

کلام آخر

بدون شنیدن صدای زنگ تلفن، پیام های دریافتی، تکالیف یا کارهای غیر منتظره از سوی اعضای خانواده و دوستان و بدون هر گونه حواس پرتی که ناشی از محیط نامناسب مطالعاتی است، مزایای پانسیون کنکور نشان دهنده راه حل اساسی برای این مشکلات می باشد. آرام کردن ذهن و ترمیم تعادل فکری برای گرفتن بهترین نتیجه در کنکور، همان موردی است که مؤسسه آموزشی موفقیت که ارائه دهنده بهترین پانسیون مطالعاتی کنکور پسرانه و دخترانه در شرق تهران است، بر اساس آن بنا گشته است.

5/5 - (1 امتیاز)
دیدگاه کاربران
  • ریحانه 21 دی 1398

    سلام سرویس رفت وبرگشت هم دارین؟

    • AmoozeshCenter 21 دی 1398

      سلام – بله اردوی نوروز موسسه موفقیت تنها اردوی مطالعاتی در تهران است که با توجه به استقبال زیاد داوطلبان از تمام نقاط تهران ، برای تمام تهران سرویس رفت و برگشت داریم . از درب منزل سوار میشوید و داخل دانشگاه پیاده میشوید . شب ها هم از داحل دانشگاه سوار میشوید و درب منزل پباده میشوید . سرویس ها هم ون و یا تاکسی هستند .

  • مهدیه جلالی 22 دی 1398

    سلام ایا در خوابگاه سرپرست دارید؟

  • عاطفه 23 دی 1398

    اردوی نوروز کجای تهران برگزار میشه؟

  • ماهرخ 24 دی 1398

    سلام میانگین مطالعه در روز چقدر است؟

  • کامبیز 25 دی 1398

    برای پسرها هم سرویس دارید؟

  • طاها 28 دی 1398

    فاصله تا متروی پانسیون های اردو نوروز چقدره؟ایا مترویی نزدیک هست؟

  • فاطمی 30 دی 1398

    سلام پانسیون مطالعاتی نوروز چه ویژگی هایی داره؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *