0
02122891840

کلاس کنکور چگونه است؟ ۵ نکته طلایی در انتخاب آموزشگاه کنکور

کلاس های کنکوری یکی از ابزارهای کسب نتایج برتر در کنکور هستند که جایگاه ویژه ای در بین شرکت کنندگان کنکور سراسری دارند. مؤسسات مختلف با برگزاری کلاس های مختلف آمادگی برای کنکور برگزار می کنند اما با وجود این تنوع و تبلیغات؛ اتفاقی که می افتد سردرگمی دانش آموزان برای شرکت یا عدم شرکت در این کلاس ها و همچنین انتخاب کلاس مناسب از بین مؤسسات و کلاس های مختلف است. در ادامه ویژگی های کلاس کنکور خوب و نکات طلایی در انتخاب آموزشگاه کنکور مناسب را بررسی خواهیم کرد. با ما در آموزش سنتر همراه باشید.


نکته ۱: لزوم استفاده از کلاس کنکور

اول از همه باید مشخص کنید که لازم است به کلاس کنکور بروید یا نه. واقع بین باشید و ببینید آیا واقعاً به کلاس کنکور نیاز هست و اگر خودتان تلاش کنید و برای آن درس وقت بیشتری بگذارید و با منابع مناسب کار کنید، ضعف هایتان با این درس حل نمی شود؟ اگر در این مسئله قدرت تصمیم گیری ندارید از مشاور کمک بگیرید. شاید لازم باشد در چند درس از کلاس کنکور استفاده کنید. شاید هم با کتاب های کمک درسی مشکل درسی شما حل شود. قبل از رفتن به کلاس های کنکور باید به خوبی به آن فکر کنید که آیا با توجه به وقت و زمانی که می گذارید، می توانید از این کلاس ها بهره کافی ببرید یا نه. در این بخش از نوشتار از شما دعوت می کنیم در بررسی اردو نوروز همراه ما باشید.


نکته ۲: معلمان باتجربه در آموزشگاه های کنکور حضور دارند

کلاس های معتبر کنکور با مدرسین با تجربه می توانند ضعف ها و اشکالات درسی چهار سال تحصیل در دبیرستان را اصلاح و رفع کنند. آموزشگاه کنکوری که دارای معلمان قوی و با تجربه است می توانند به اهداف و پیشرفت درسی داوطلبان جهت مناسبی بدهند. تجربه و قدرت بیان یک معلم سهم زیادی در یادگیری دانش آموز دارد.

می توانید از کسانی که در سال های قبل با آن معلم کلاس داشته اند پرس و جو و سپس انتخاب کنید. معلمانی هستند که به صورت حرفه ای و استاندارد، دروس ۴ سال دبیرستان را تنها در مدت ۸ تا ۹ ماه تدریس کنند و نواقص و ضعف ها را پوشش می دهند. کاری سختی که فقط از عهده معلمان حرفه ای و با سابقه بر می آید.


نکته ۳: زمان آموزشگاه های کنکور برنامه ریزی شده است

در سال قبل از کنکور برنامه ریزی دانش آموزان بسیار فشرده است. نظم برگزاری کلاس ها برای دانش آموز بسیار مهم است. باید زمان برگزاری کلاس در طول هفته مشخص باشد تا دانش آموز با خیال راحت برای برنامه ریزی خود اقدام کند. آموزشگاه کنکور باید زمان بندی کاملاً واضحی از کلاس های خود در اختیار دانش آموزان قرار دهد تا آن‌ها بتوانند برنامه ریزی درست داشته باشند. مهم تر از همه این که این برنامه کلاسی نباید تغییر کند. در این بخش از مقاله توصیه می کنیم در بررسی اردوی نوروزی نیز همراه ما باشید.


نکته ۴: سطح بندی کلاس های کنکور هدفمند اند

دانش آموزان سطح دانش و یادگیری متفاوتی دارند و یک آموزشگاه خوب باید این نکته را مدنظر قرار دهد. اگر همه دانش آموزان شرکت کننده در یک کلاس از نظر سطح درسی مشابه باشند دبیر می تواند با سرعت مناسب مطالب درسی را در کلاس پیش ببرد. اگر سطح درسی شما ضعیف و یا متوسط است نباید در کلاس هایی شرکت کنید که مختص داوطلبان با پایه و تراز بالا است. با شرکت در کلاس با سطح نامناسب، وقت و انرژی و انگیزه خودتان را هدر خواهید داد و به نتیجه مطلوب نمی رسید.


نکته ۵: بین کلاس ها و برنامه ریزی درسی ارتباط مناسب باشد

اگر برنامه ریزی درسی مشخصی دارید یا در موسسه کنکور خاصی ثبت نام کرده اید سعی کنید کلاس کنکوری ثبت نام که پیشروی مباحث آن مطابق با برنامه درسی شما باشد. در این حالت شما اثر یادگیری در کلاس درس را به طور مستقیم در آزمون خود خواهید دید. آنچه که از کلاس های کنکوری انتظار می رود این است که درصدهای شما بالاتر از زمانی باشد که بدون کلاس بودید. در غیر این صورت شرکت کردن در این کلاس ها در واقع هدر دادن وقت بوده است.

حقیقت این است که هیچ کلاس و موسسه ای نمی تواند تضمین این را بدهند که شما در بهترین رشته قبول خواهید شد؛ این همت، اراده و تلاش شماست که معجزه می کند. خودتان موفقیت و هدفتان را بخواهید و برای رسیدن به آن تلاش کنید. آزمون، کلاس کنکور، منابع مختلف درسی، مشاور و … ابزارهای رسیدن به موفقیت در گام دوم حرکت و تصمیم شما هستند و محرک اول و قدم اول، انگیزه و هدف شماست.

4.3/5 - (3 امتیاز)
دیدگاه کاربران
  • ملیکا 21 دی 1398

    سلام تخفیف های شرکت در اردوی نوروز موسسه موفقیت تا کی ادامه داره؟

    • آموزش سنتر 21 دی 1398

      سلام – تخفیفات ما هر هفته کم و کمتر میشه و تا اواسط بهمن تمام میشود . پیشنهاد میشه در صورت تمابل یه شرکت در اردو نوروز ، حتما سریعا ثبت نام کنید . شماره های دفتر مرکزی برای امر ثبت نام – ۰۲۱۲۲۸۹۱۸۴۰ – ۰۲۱۲۲۸۷۱۴۹۶

  • الهه رجب پور 22 دی 1398

    سلام و وقت بخیر ایا بهمون تخفیف هم میدین؟

  • ملیحه 23 دی 1398

    شرکت در اردوی نوروزی شما شامل تخفیف هم میشه؟

    • AmoozeshCenter 24 دی 1398

      سلام – بله ما طرح های تخفیفی داریم که در دوره های خاصی ارائه میشود

  • براتی 24 دی 1398

    سلام کلاس های رفع اشکال هم میزارید برامون؟

  • یاران 25 دی 1398

    سلام من میخوام مشاوره خصوصی انجام بدم چطور میتونم رزرو انجام بدم یا وقت بگیرم؟

  • حنانه 30 دی 1398

    سلام خسته نباشید…ببخشید میشه با شرکت در کلاس کنکور از تراز ۵۰۳۵ به تراز ۶۰۰۰ به بالا رسید؟چطوری؟من دیگه واقعن دارم ناامید میشم:(

    • لیدا 10 تیر 1402

      آره چرا نشه ؟ من خودم از تراز ۵۵۰۰ رسیدم ۷۵۰۰🙃

  • fateimeh110 30 شهریور 1402

    سلام‌خسته‌نباشید‌
    آیا‌میشه‌‌بدون‌شرکت‌در‌رشته‌تجربی‌در‌دبیرستان‌در‌کلاس‌کنکور‌شرکت‌کرد؟؟

    • movafaghiat 27 مهر 1402

      خیر. برای شرکت در کنکور تجربی باید در رشته تجربی در دبیرستان تحصیل کرده باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *