0
02122891840

اردوی نوروزی دانشگاه امیرکبیر سال ۱۴۰۲ در راه است؟!

هیچ چیز بهتر از شرکت در اردوی نوروزی دانشگاه امیرکبیر در سال ۱۴۰۲ نیست. حضور در دانشگاهی با چنین اعتباری برای روزهای عید نوروز که به عنوان دوران طلایی شناخته می‌ شود، می توان در برگیرنده بهترین شرایط مطالعاتی باشد. قرار گرفتن در جو دانشگاهی فواید بی شماری برای داوطلبان کنکور دارد که مهم‌ترین آن ایجاد انگیزه بالا است؛ اما اردوی نوروزی دانشگاه امیرکبیر سال ۱۴۰۲ چیزی فراتر از این حرف است! خدمات و شرایط فوق العاده و منحصربه فرد آموزش سنتر، این اردو را به بهترین فرصت برای دانش آموزان تبدیل کرده است؛ با آموزش سنتر همراه باشید.


چرا اردوی نوروزی دانشگاه امیرکبیر؟

دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان یکی از مراکز علمی برای تحصیل در رشته مهندسی در ایران از سال ۱۳۳۷ تاسیس و شروع به فعالیت کرد. این دانشگاه در چهار محوطه گسترش یافته و دارای ۱۴۰۰۰ متر مربع فضای سبز است. پردیس اصلی در مرکز قدیمی و شلوغ تهران واقع شده است و سه شعبه دیگر نیز در شهرهای ماهشهر، گرمسار و بندرعباس قرار دارند. این دانشگاه حدود ۲۵۰ آزمایشگاه تحقیقی و آموزشی و همچنین استادیوم دارد و میزبان طیف وسیعی از دانشجویان رشته تربیت بدنی است.

چرا اردوی نوروزی دانشگاه امیرکبیر؟ - اردو عید دانشگاه امیر کبیر - اردوی عید دانشگاه امیرکبیر - اردو نوروز دانشگاه امیر کبیر - اردوی نوروز دانشگاه امیر کبیر - اردو مطالعاتی کنکور دانشگاه امیرکبیر تهران - موسسه موفقیت

برخی از زمینه هایی که دانشگاه امیرکبیر در آن سرآمد است می توان به علوم مهندسی، MBA، روباتیک، تحقیقات انرژی، حمل و نقل، انرژی تجدید پذیر، اپتیک، فناوری نانو و تحقیقات محیطی اشاره کرد. مسابقات و همایش‌های منظم بخشی از زندگی دانشجویی در دانشگاه امیرکبیر است. دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بسیاری از دانشگاه های سراسر جهان در قالب تبادل دانشجو، استاد و موضوعان علمی همکاری می کند. در تصویر زیر یکی از ابر کامپیوترهای دانشگاه امیر کبیر را مشاهده می کنید که جز بهترین سوپر کامپیوترهای ایران است. همین‌که پا به این دانشگاه بزرگ می گذارید، سریعاً به این موضوع فکر خواهید که آیا امکان دارد روزی در این دانشگاه تحصیل کنم؟ پاسخ ما روشن است: «اگر بتوانید در برنامه درسی خود تغییری بزرگ ایجاد کنید، چرا که نه!» شرکت در اردوی نوروزی یکی از تغییراتی که می توانید در برنامه مطالعاتی خود برای کنکور انجام دهید. در این بخش از مقاله پیشنهاد می کنیم به بررسی اهمیت کلاس کنکور نیز بپردازید.

امکانات دانشگاه امیرکبیر - سوپر کامپیوتر امیرکبیر - اردوی نوروزی دانشگاه امیرکبیر - موسسه موفقیت

شاید در گام نخست تصوری از این اردوها نداشته باشید، اما باید بگوییم: «اغلب این اردوها طوری برنامه ریزی شده اند که به دانش آموزان کمک کنند تا از روزهای عید نوروز نهایت استفاده را ببرند.» شما ممکن است بگویید: «خب، در روزهای نوروز در خانه درس می خوانم.» گفتن این سخت آسان است، ولی قرارگیری در محیطی که بتواند به طور همه جانبه ذهن شما را بیش از قبل آماده رویدادی همانند کنکور کند، می تواند به عنوان مهم‌ترین تصمیم شما در تمام زندگی‌تان باشد.


خدمات اردوی نوروزی دانشگاه امیرکبیر چیست؟

بی جهت نیست که مؤسسه موفقیت بهترین اردو نوروزی کشور را برگزار می کند، زیرا دارای شرایط و خدمات بسیار عالی است. برای مثال، به همین برگزاری اردو در دانشگاه توجه کنید، کدام آموزشگاه و مراکز کنکوری اردوهای خود را دانشگاه های معتبر برگزار می کنند؟ اکثر این مراکز در مدارس و پانسیون های مطالعاتی اردوهای نوروزی خود را برگزار می کنند. هدف مؤسسه آموزشی موفقیت از برگزاری اردوی نوروزی در دانشگاه، افزایش انگیزه و آشنایی بیشتر دانش آموزان با محیط های دانشگاهی است. یقیناً داوطلبان کنکور با حضور در دانشگاه می توانند از جو علمی حاکم بر این محیط ها تأثیر بگیرند و در روند مطالعاتی خود تغییرات بنیادین ایجاد کنند. البته به این نکته توجه کنید که ما در موفقیت به برگزاری اردو نوروز امیرکبیر نمی پردازیم. اردوی نوروز دانشگاه خواجه نصیر یکی از بهترین اردوهای نوروز برگزار شده توسط موسسه موفقیت است.

خدمات اردوی نوروزی دانشگاه امیرکبیر چیست؟ - اردو نوروزی دانشگاه امیرکبیر - موسسه موفقیت

در این اردوها اساتید برجسته به همراه مشاوران در کنار دانش آموزان هستند تا در رفع اشکالات درسی، نکات کنکوری، حل مسئله، تست زنی، برگزاری آزمون های منظم برای دروس عمومی و تخصصی و مشاوره کنکور به آن‌ها کمک کنند. با برنامه ریزی های دقیق، اساتید و مشاوران می توانند به شناسایی نقاط ضعف و قوت دانش آموزان کمک می کنند. از جمله امکانات دیگر اردوهای آموزش سنتر ، حضور دانشجویان دانشگاه های معتبر است که قبلاً در اردوهای این مؤسسه شرکت داشتند. این دانشجویان در نحوه مطالعه، نکات کنکوری و هر نکته مربوط به کنکور، تجربیات خود را در اختیار دانش آموزان قرار می دهند. حضور دانش آموزان غیر تهرانی نیز در اردوی نوروزی دانشگاه امیرکبیر ۹۹ نیز امکان پذیر است. مؤسسه آموزش سنتر برای این منظور تدارک برقراری خوابگاه مجهز را کرده است. دانش آموزان عزیز شهرستانی نیز می توانند با استفاده از سرویس رفت و برگشت که توسط مؤسسه ترتیب داده شده است، به راحتی در همه روزهای عید نوروز در این اردو شرکت کنند. اردو نوروزی تیزهوشان ششم

یکی از خدمات فوق العاده ویژه مؤسسه آموزس سنتر، افزایش ساعات و زمان حضور در اردو دانشگاه امیرکبیر است. این اردو به مدت ۱۳ روز کامل از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب و به مدت ۲۰۰ ساعت برگزار می شود؛ اما باید بدانید در بسیاری از مراکز کنکوری دیگر، اردوی نوروزی به مدت ۱۰ روز و آن هم از ساعت ۷ صبح تا ۵ بعد از ظهر برگزار می شود. افزایش ساعات و روزهای اردو باعث می شود، دانش آموزان به طور فراگیر و همه جانبه از روزهای طلایی خود در نوروز استفاده کرده و مطالعات مؤثری را پشت سر بگذراند. برخورداری از وعده غذایی مناسب از رستوران های باکیفیت تهران و اختصاص میز بزرگ و استاندار به هر یک از دانش آموزان، از دیگر خدمات بی مانند مؤسسه آموزس سنتر است. اردو نوروزی تیزهوشان نهم


چرا باید در اردوی نوروزی دانشگاه امیرکبیر شرکت کرد؟

همان‌طور که می دانید، روزهای عید نوروز می توانند به عنوان سکوی پرتاب دانش آموزان باشند. دانش آموزان در تعطیلات عید، وقت بسیار زیادی را در اختیار دارند و می توانند با برنامه ریزی مؤثر، راه موفقیت در کنکور را به آسانی طی کنند. اردوهای نوروزی دقیقاً برای هموار کردن این مسیر ایجاد شده اند و به عنوان یک شیوه نوین در راستای مطالعه صحیح و آمادگی روحی و روانی برای کنکور در نظر گرفته می شود. از این رو، اردوی نوروزی دانشگاه امیرکبیر با تمام خدمات استثنایی مؤسسه موفقیت می تواند گل سر سبد همه اردوهای کشور باشد. آموزش سنتر، برگزار کننده بزرگ‌ترین اردوی نوروز در ایران است و شما برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اردوی نوروز سال ۱۴۰۲ می توانید با شماره تلفن موسسه موفقیت (۲۲۸۹۱۸۴۰-۰۲۱) تماس حاصل فرمایید.

چرا اردوی نوروزی دانشگاه امیرکبیر؟

دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان یکی از مراکز علمی برای تحصیل در رشته مهندسی در ایران از سال ۱۳۳۷ تاسیس و شروع به فعالیت کرد. این دانشگاه در چهار محوطه گسترش یافته و دارای ۱۴۰۰۰ متر مربع فضای سبز است. پردیس اصلی در مرکز قدیمی و شلوغ تهران واقع شده است و سه شعبه دیگر نیز در شهرهای ماهشهر، گرمسار و بندرعباس قرار دارند. این دانشگاه حدود ۲۵۰ آزمایشگاه تحقیقی و آموزشی و همچنین استادیوم دارد و میزبان طیف وسیعی از دانشجویان رشته تربیت بدنی است.

آیا اردوی عید نوروز دانشگاه امیرکبیر سال ۱۴۰۲ برگزار می شود؟

با توجه به واکسیناسیون سراسری و کاهش افراد مبتلا به بیماری کویید-۱۹ در ایران، موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت قصد دارد امسال اردوی مطالعاتی عید نوروز را برگزار نماید اما محل برگزاری اردو ۱۴۰۲ موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت تا این لحظه هنوز مشخص نشده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن موسسه موفقیت (۲۲۸۹۱۸۴۰-۰۲۱) تماس حاصل فرمایید.

4.6/5 - (5 امتیاز)
دیدگاه کاربران
  • فاطمه سادات 21 دی 1398

    سلام، لطفا نام دبیران رفع اشکال که در اردوی نوروز هستند را هم معرفی میکنید؟!

  • نادری 22 دی 1398

    سلام اگر بخواهیم ساعت ۱۷یا زودتر از اردو خارج بشیم امکانش هست؟

  • بهادر 23 دی 1398

    سلام من دوسال قب در اردوی نوروز شرکت کردم و نتیجه ای که باید و نگرفتم

  • مجید نیازی 24 دی 1398

    چقد شرکت تو این اردوها تو موفقیت مون موثره ؟

  • سارا 25 دی 1398

    سلام چطور میتونم در اردوی نوروز دانشگاه امیرکبیر شرکت کنم؟

  • ستایش 28 دی 1398

    شرکت در اردوی نوروز چقد مفید برامون؟

  • محمدی 30 دی 1398

    در اردوی نوروز زمانبندی آزمون گرفتن چجوریه؟

  • نادیا محمدی 25 آبان 1401

    امسال اردوی مطالعاتی نوروز دانشگاه امیرکبیر برگزار میشه؟

    • movafaghiat 16 آذر 1401

      سلام بله امسال اردو مطالعاتی آموزشگاه موفقیت برگزار میشود ولی محل برگزاری آن دیماه مشخص میشود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *