0
02122891840

بهترین آموزشگاه برای قبولی در کنکور، راهنمای انتخاب مؤسسات برتر کنکور

این روزها بازار مؤسسات کنکوری داغ است و هر با کدام تبلیغات گسترده سعی در جذب دانش آموزان به خود می کنند. در بین این همه شعار و تبلیغات پیدا کردن موسسه ای که بتواند خدمات مناسب را صادقانه و تمام و کمال ارائه دهد کار بسیار سختی است. در این نوشته سعی کردیم تا اندازه ای راهنمای شما برای این انتخاب مهم باشیم و بهترین آموزشگاه کنکور را به شما معرفی نماییم. در ادامه با موسسه تحصیلی آموزش سنتر همراه باشید.


چرا باید به موسسات آموزشی کنکور برویم؟

مهم ترین معیار برای انتخاب کلاس کنکور بررسی عملکرد خودتان است. برای بررسی نحوه عملکرد هم می توانید عملکرد سال های گذشته خود را بررسی کنید و هم چند روزی را به صورت تستی به مطالعه بپردازید تا بررسی کنید نیاز به معلم و کلاس کنکور دارید یا اینکه خودتان به تنهایی از عهده این کار بر می آیید. ممکن است از جمله کسانی باشید که نیازمند برنامه ریزی تحصیلی هستید یا نیاز دارید در بعضی از دروس تقویت شوید؛ بنابراین لازم است به یکی از مؤسسات برتر کنکور مراجعه کنید.

چرا باید به موسسات آموزشی کنکور برویم؟ - بهترین آموزشگاه کنکور


چند گام ساده برای انتخاب بهترین موسسه کنکور!

برای انتخاب مناسب ترین آموزشگاه کنکور قدم اول گرفتن مشاوره از کسانی است که به تازگی کنکور را پشت سر گذاشته اند و در این مسیر از کلاس و آموزشگاه های کنکور معتبر استفاده کرده اند. به خصوص افرادی که رتبه های برتر در منطقه خودتان هستند. از این افراد به عنوان مشاوران بسیار مفید استفاده کنید. به طور حتم آن‌ها می توانند بهترین اساتید و مؤسسات را به شما معرفی کنند.

برای انتخاب بهترین آموزشگاه کنکور نیاز به دقت و سخت گیری زیادی است. موسسه ای را انتخاب کنید که خوش نام، با سابقه خوب و بومی منطقه باشد.

 می توانید سابقه کاری اساتیدی که در مؤسسات مورد نظرتان کار می کنند بررسی کنید. این کار تا حدی در انتخاب به شما کمک می کند. البته رزومه خوب یک استاد به معنی خوب بودن صد در صد آن موسسه نیست. گاهی پیش می آید که موسسه ای تنها برای یک جلسه کلاس، از استادی معروف و موفق استفاده می کند و اسم آن شخص را جزء لیست اساتید موسسه خود ذکر می کند ولی وقتی در موسسه ثبت نام می کنید، اثری از آن استاد در موسسه نمی بینید.


برنامه ریزی درسی موسسات آموزشی را بررسی کنید

برنامه ریزی درسی موسسات آموزشی را بررسی کنید - بهترین آموزشگاه کنکور

برنامه ریزی درسی آموزشگاه هم در انتخاب بهترین آموزشگاه کنکور مؤثر است. برنامه ریزی درسی به شما این امکان را می دهد تا آگاه شوید که در هر ماه چه برنامه های درسی مطالعه و تدریس می شود و مطلب مورد مطالعه در چه بازه زمانی تمام می شود و شما می توانید به موقع برای آزمون آماده شوید یا نه. برنامه ریزی منظم و جزء به جزء همراه با ارائه روش های صحیح مطالعه و پکیج های آموزشی برای دانش آموزان از ویژگی های مؤسسات برتر کنکور است.

این برنامه آموزشی ای باید متناسب با وقت و سطح علمی دانش آموز باشد. داشتن برنامه ریزی ثابت برای همه دانش آموزان و داوطلبان از ویژگی های منفی یک موسسه کنکور است. هر دانش آموزی استعداد و تواناهایی های خاص خود را دارد و نیازمند برنامه رسیدی متناسب با نیاز خود است. چارت درسی مشخص مشکلی ایجاد نمی کند ولی برنامه ریزی درسی باید بر اساس نیازها، توانایی ها و اولویت اهداف هر فرد باشد


پشتیبانی آموزشی مهمترین خدمت موسسات تحصیلی است

امروزه پشتیبان آموزشی جزء جدا نشدنی آموزشگاه های برتر کنکور هستند.  پشتیبان مجرب و تحصیل کرده و پیگیری های منظم دانش آموزان از سمت این پشتیبان ها باعث می شود. یک موسسه آموزشی از مؤسسات برتر کنکور شود. البته تقریباً همه مؤسسات شعار داشتن پشتیبان و مشاوره رایگان را می دهند. ولی دقت کنید که هر موسسه ای به شما مشاوره رایگان و مفید تحصیلی نمی دهند پس گول این تبلیغات را نخورید. برنامه ریزی کنکور، مشاوره تحصیلی، مشاوره کنکور، این ها مواردی هستند انتظار دارید که از مؤسسات برتر کنکور دریافت کنید.


بهترین موسسات آموزشی کنکور دارای آزمون های منظم هستند

برگزاری آزمون های منظم هم از ویژگی های مؤسسات برتر کنکور است.  بررسی رشد تحصیلی دانش آموزان و آشنایی آن‌ها با شرایط کنکور از تأثیرات مثبت این آزمون ها است.  البته این آزمون ها باید مشابه کنکور طراحی شوند و کارنامه به داوطلب داده شود که گویای شرایط او نسبت به قبل باشد.  باید پیشرفت و پسرفت شما به وضوح در کارنامه مشخص شود و در صورت امکان پیشنهاد برای رفع ایرادات و ضعف ها داده شود.

مشاوران و پشتیبانان تحصیلی موسسه برتر کنکور باید کارنامه دانش آموزان را بررسی کند و راهکار لازم برای پیشرفت را به آن‌ها بدهد. داشتن نمونه سؤالات و پاسخ نامه دقیق و تشریحی همراه آن بعد از هر آزمون برای افزایش سطح معلومات دانش آموزان مفید است.


مشاوران حرفه ای مهمترین نقش در موسسات آموزشی را دارند

دادن مشاوره جهت تحصیل داوطلبان به والدین آن‌ها هم جهت فراهم آوردن محیط مناسب برای درس خواندن، از ویژگی خاص مؤسسات برتر کنکور است. گاهی تنها با راهنمایی خود دانش آموز پیشرفت حاصل نمی شود به همین دلیل لازم است محیط درس خواندن و شرایط خانوادگی دانش آموزان هم بررسی شود که این کار در مؤسسات برتر توسط مشاوران آگاه انجام می گیرد.

در پایان این نکته را یادآوری می کنیم که حتی اگر در بهترین،کامل‌ترین و برترین موسسه کنکور ثبت نام کنید ولی خودتان برای رسیدن به هدفتان تلاش نکنید؛موسسه هیچ نقشی برای رسیدن به هدف شما نخواهد داشت.

5/5 - (3 امتیاز)
دیدگاه کاربران
  • میلاد 21 دی 1398

    سلام ایا مشاورین شما هر روز در پانسیون های مطالعاتی حضور دارن؟

    • آموزش سنتر 21 دی 1398

      سلام – بله مساورین ما هر روز از صبح تا شب در اردوی نوروزی حاضر هستند . روزانه بین ۱۰ تا ۱۵ مشاور زبده در اردوی نوروز کنار شما هستند . موفق باشید

  • رامینا بهاری 22 دی 1398

    سلام میخواستم بدونم مزیتهای مطالعه در اردوی نوروز چی هست؟

    • صادقی 4 اسفند 1399

      اگر با یه پشتیبان و برنامه دقیق جلو بری میتونی تقریبا ۷۰ درصو کنکورو جمع کنی

      • AmoozeshCenter 6 اسفند 1399

        سلام اگر پشتیبان خوبی داشته باشید که کار بلد باشد بله

  • کامران 22 دی 1398

    سلام ساعت ورود و خروج پانسیون ها به چه صورتی هست؟

  • همایون 23 دی 1398

    برای کسانی که از شهرستان های دیگه ام میان خوابگاه دارین؟

    • AmoozeshCenter 24 دی 1398

      سلام – بله خوابگاه و سرویس رفت و برگشت تاخوابگاه یه همراه مراقب شبانه روزی برای داوطلبان عزیز شهرستان هم داریم

  • بهاره 25 دی 1398

    هزینه یک برنامه راهبردی خوب برای موفقیت در کنکور چقدره؟

  • خاطره 30 دی 1398

    در خانه مطالعه بهتر می تواند پاسخگو نیاز های یک دانش آموز کنکوری باشد یا کتابخانه؟

    • دریا 9 اردیبهشت 1400

      بستگی به دانش اموز داره
      که تو کدوم محیط تمرکز بیشتری داره و…

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *